Recensie Linda, House of Dreams, Amersfoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny Walk

Meubelstuk
2.802
22/09/22
1.880
6
Link naar advertentie
http://www.privehuishod.nl/linda/
Nederlandse slanke brunette, zag er wel leuk uit bij voorstelrondje maar had ik beter niet kunnen doen. Beetje opgefokt type qua gedrag waardoor het niet echt leuk werd. Kan een keer gebeuren maar die skip ik dus voortaan. Weggegooid geld, veel betere ervaringen gehad daaro.

Volgende keer toch weer voor bijvoorbeeld Esmee, Jaimy of Isabel gaan dan weet ik dat ik een top gfe krijg. Het was er wel weer stervensdruk, niets recessie daar gemerkt.
 
Nederlandse slanke brunette, zag er wel leuk uit bij voorstelrondje maar had ik beter niet kunnen doen. Beetje opgefokt type qua gedrag waardoor het niet echt leuk werd. Kan een keer gebeuren maar die skip ik dus voortaan. Weggegooid geld, veel betere ervaringen gehad daaro.

Volgende keer toch weer voor bijvoorbeeld Esmee, Jaimy of Isabel gaan dan weet ik dat ik een top gfe krijg. Het was er wel weer stervensdruk, niets recessie daar gemerkt.
Ik ken Linda al langer en heb prima ervaring met haar. Van opgefoktheid nooit geen last gehad. Ze zal wellicht reden hebben en kan niet met iedereen een klik hebben.
 
Gisteren had ik met Linda een afspraak staan, zou mijn eerste keer zijn bij haar. Helaas heeft ze mij geweigerd. Ik ben een normaal/goed uitziend sportief man in de 30 dus aan mijn leeftijd en uiterlijk lag het zeker niet. Blijkt dus dat ze alleen met Nederlandse mannen naar de kamer gaat, dit stond niet op haar profiel anders had ik het ook niet geprobeerd. Vond het wel jammer want ze ziet er heel mooi uit, maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Daarna met lege handen vertrokken, volgende keer beter.
 
Gisteren had ik met Linda een afspraak staan, zou mijn eerste keer zijn bij haar. Helaas heeft ze mij geweigerd. Ik ben een normaal/goed uitziend sportief man in de 30 dus aan mijn leeftijd en uiterlijk lag het zeker niet. Blijkt dus dat ze alleen met Nederlandse mannen naar de kamer gaat, dit stond niet op haar profiel anders had ik het ook niet geprobeerd. Vond het wel jammer want ze ziet er heel mooi uit, maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Daarna met lege handen vertrokken, volgende keer beter.
staat wel in haar profiel
 
Sommige meiden bekijken het per klant, dus kan ook gebeuren dat ze de ene gekleurde man wel willen en andere weer niet, gebeurt ook met blanke mannen en Linda heeft wel vaker haar buien. Zijn ook mensen met voorkeuren net als wij die hebben en dames kiezen😉
 
Iedereen heeft zijn/haar voorkeur. Dat mag. Maar dit is gewoon niet netjes. Iemand afwijzen terwijl je dat al op voorhand weet dat je alleen met Nl mannen wilt neuken. @Patience geeft aan dat ze bij de deur zegt alleen Nl mannen en dat het nergens was aangegeven. Lekker je centen ergens anders uitgeven dan bij deze rare vogel.
 
Hi @Patience het klopt idd dat dit niet op de site stond... had er wel bij moeten staan.. en is nu ook aangepast. Het spijt mij dan ook dat je voor niks gekomen bent. Meestal als er een afspraak word gemaakt word dit wel aangegeven als de klant een buitenlandse naam heeft.. nu stond er een Nederlandse naam bij de afspraak... of daar iets fout is gegaan of dat het echt je naam is weet ik niet. Neemt niet weg dat het idd niet netjes was dat het online niet vermeld stond.
@Harry1990 blijkbaar weet jij meer dan ik hoe het gegaan is.. want dat was niet op de manier hoe jij het beschrijft of patience het verteld...
 
@Linda
Ik weet het niet beter. Het is gewoon verschrikkelijk sordig om het niet te vermelden als jij/het huis op voorhand al weet met wat je wel of niet naar de kamer wilt. Is jou goed recht. Het gaat om het vooraf vermelden.
Staat los van Nl naam in de agenda of weet ik veel wat voor onzin.
 
Nou zoals je kan lezen gaf ik al aan dat dit niet netjes was idd en dat het is aangepast op de website. En bij alle meiden van hod staat bij juiste klik en hygiëne! Wat heel logisch is natuurlijk.
Andersom lijkt me dat niet anders..
Hygiëne lijkt mij voor beide partijen belangrijk.
Je hebt gelijk Linda,Je hebt je verontschuldig.
Dus einde discussie lijkt mij.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
http://www.privehuishod.nl/linda/
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eens iets anders, dacht ik.
Nou het is een grote teleurstelling geworden. Eerst ruim 10 minuten zitten wachten (nou heb ik geboekte tijd toch niet vol gemaakt, maar is erg irritant). Op zich was de communicatie prima, babbeltje over ditjes datjes.
Maar over de sexuele handelingen valt voor mij weinig positiefs te melden. Al vlug heb je dan in de gaten dat het er gewoonweg niet in zit…
Na een goed half uur dan ook weer gegaan.
Helaas niet de juiste klik met haar, dus geen herhaling.
 
Beau was helaas ziek naar huis gegaan , maar kreeg andere beschikbare dames (3 stuks ) te zien, rest was bezet en ze hadden net nog 1 kamer vrij, dus had ik geluk en met Linda geweest. Sexy Hollandse meid met lekker figuur en billen, beetje brutaaltje maar op goede manier, en lekkere sex gehad met haar, zoenen, pijpen en 2 standjes neuken en nog ff wat nakletsen, dus goed!
 
Jeetje inderdaad. Wat heeft Linda snel een snaar die verkeerd geraakt kan worden.

Bij het voorstellen, leuke slanke jongedame! Meelopen naar de kamer en uitkleden verliep aangenaam gezellig.
Elkaar verkennen en gepijpt worden, prima en heerlijk.
Maar dan, net voor de missionaris raak haar borst en blijkbaar haar tepel aan. Oei wat fel! Ik sorry, zal niet meer aanraken. En voorgesteld om te draaien en zij bovenop.
Krijg ik na twee minuten te horen, ja zo kan ik het niet, je maakt geen geluid dat je het leuk vind! Ja ehm ik was voorzichtig geworden.
Ik bood Linda aan de afspraak af te breken daar het niet liep.
Maar dat hoefde van haar niet zij ze.
Uiteindelijk klaar gekomen, kreeg ik te horen 'zo dat moest van ver komen'.
Ja, de sfeer was er ook namelijk niet meer.
Geen herhaling voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan