Recensie Linda, Nederweert 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.450
30/06/21
1.672
125
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/linda_8233124
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Weer eens "er in gestonken". 🙈

Contact ging vrij vlot, in het Nederlands, op de aangegeven locatie zou ik kunnen appen voor details.
Wist toen al dat het hoogstwaarschijnlijk een regionaal vakantiepark zou zijn, werd desgevraagd bevestigd maar werd ook benadrukt dat ze uit Geleen zou komen en uit privacy daar ontving. Service als omschreven all-in, op vraag of ze ook dame van de foto was................., niet echt een antwoord. :cautious:
Had toen af moeten haken, nieuwsgierigheid echter gewekt dus toch maar gegaan. 🫣
Huisje was stukje lopen iig, deur werd geopend door naar later bleek een Spaanse dame die er wat voller maar toch wel "prettig" uit zag. Ook vlot en vriendelijk in de communicatie! Dat laatste weerhield me er van om rechtsomkeert te maken, gok gewaagd dus.

Vrijpartij kan ik kort over zijn, Slapjes zoenen, geen tong, wilde PMC maar na "aandringen" toch eventjes zonder gepijpt, niet onverdienstelijk moet ik zeggen.
Befpoging liep op niks uit, vingeren geeneens geprobeerd dus al snel met mondje jasje aangebracht en in meerdere standjes het uurtje vol gemaakt. Overdadig gebruik van vloeimiddelen maakte gevoel een stuk minder, wél strak vond ik.
Nog poging laten doen om het oraal/handmatig af te maken maar helaas, ging het niet worden.
Vooraf mogen douchen, achteraf bewaard voor thuis.
Herhalingsgevaar, zeker op vergelijkbare locatie wat mij betreft nihil. Booker liegt alles bij elkaar om je daar binnen te krijgen. :censored:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan