WHEM Linda, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag een bezoekje gebracht aan Linda. Een mooie en geile verschijning waar je buiten heerlijke sex ook een leuk gesprek mee kunt voeren. Voor mij was het een geile ervaring en ga zeker nog eens terug naar Tilburg.

Ik ben ook nieuwsgierig naar haar dus zojuist gebeld. Nam direct op en gelijk een afspraak kunnen maken. Wordt vervolgd. Maar de bovenstaande opmerkingen over onbereikbaar zijn in ieder geval onjuist
Sorry, heb destijds geen opvolg bericht geplaatst. Maar de afspraak werd geannuleerd en heeft dus niet plaatsgevonden. Daarna niet meer geprobeerd, keuze genoeg.

Ik wil mijn bek graag een keer door haar vol laten spuiten. Heeft iemand daar ervaring mee? Of is dat niet mogelijk bij haar? Paar keer gebeld al maar krijg haar niet te pakken. Ben in het verleden een keer of drie bij haar geweest dus uiteindelijk zal ik haar wel te pakken krijgen maar vroeg het me af. Het lijkt me gewoon geil om die klodders zo mijn bek in te voelen schieten. De vorige keren is het spuiten bij haar er niet van gekomen.

Terug
Bovenaan Onderaan