Jaren geleden zong Frank Boeyen het al: "Linda, ik wil alles voor je doen. Gaan we naar Parijs, de Moulin Rouge? Of naar New York, Broadway Lights? 1001 nachten in één hotel!"
Het is alweer vele jaren geleden dat ik Linda ontmoette op haar toenmalige ontvangstlocatie. Nu bij LC heb ik haar ook al vaker bezocht. Helaas is ze de laatste tijd maar beperkt aanwezig. Afgelopen week eindelijk weer de gelegenheid gehad haar te bezoeken.
Een vrouw als Linda vergeet je namelijk niet. Haar uiterlijk, passie en inzet zijn onvergetelijk en voor sommigen misschien wel verslavend.
Met Linda naar Parijs of naar New York zou geweldig zijn. Dan naar dat hotel voor die 1001 nachten zou het summum zijn. Dat is toch ruim anderhalf jaar dat jullie haar moeten missen. Woww, ik droom er van!
Het zal hoogstwaarschijnlijk bij dromen blijven. Ik heb mezelf voorgenomen Linda vaker te gaan zien de komende jaren. De voorlaatste keer was, ook volgens Linda, te lang geleden.
Linda, bedankt voor de heerlijke middag die je me bezorgd hebt. Je bent een topper van de allerbovenste plank!
Tot gauw! XxxX