Algemeen Line ID

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trespuntos

Newbie
7
25/06/23
2
Beste heren!

Ik gebruik line ID nu aantal dagen maar krijg geen reactie genoeg namen via tf gekregen.
Allemaal berichtje gestuurd volgens mij ontvangen ze de berichten niet, wat gaat er mis.
Iemand enig idee?
 
Beste heren!

Ik gebruik line ID nu aantal dagen maar krijg geen reactie genoeg namen via tf gekregen.
Allemaal berichtje gestuurd volgens mij ontvangen ze de berichten niet, wat gaat er mis.
Iemand enig idee?
Als er geen read staat naast je bericht komt het niet aan of ben je niet geaccepteerd zoals hierboven als door BB is gezegd.
Maak met een andere telefoon een tweede account en zend jezelf een berichtje dan weet je hoe het zit
 
De freelancers kun je in Thaifriendly dezelfde dag boeken. De echte amateurs hebben soms een paar weken opwarmtijd nodig.

Tip: gebruik de favourites optie (het sterretje) om in de weken voor aankomst de freelancers te markeren. Je herkent ze vaak omdat ze freelance of FL ergens in de tekst hebben staan. Als je een paar avonden eraan besteedt heb je zo 100 freelancers in je persoonlijke lijst staan en kun je vanaf dag 1 meteen aan de slag. Het voordeel van zo'n grote lijst is dat er dan altijd wel een paar online zijn als je inlogt.
 
Beste heren!

Ik gebruik line ID nu aantal dagen maar krijg geen reactie genoeg namen via tf gekregen.
Allemaal berichtje gestuurd volgens mij ontvangen ze de berichten niet, wat gaat er mis.
Iemand enig idee?

Welke tekst stuur je? Stuur korte berichten. En stuur er meerdere.

Ik gebruik altijd:

U freelancer?
-yes
- line
- *lineid*


Klaar
 
ja maar via TF reageren dames vaak sneller dan via Line... dus zelfs ALS ik ze in line heb kan je ze beter via TF bericht sturen. Want nogal gek is want ze geven heel snel hun line hahaha
 
Ter informatie: Line heeft sinds 7 september 2023 de "Voom" functionaliteit uitgeschakeld voor de hele wereld behalve Japan, Thailand, Taiwan en Indonesië. Voom was een soort openbaar deel van Line waar de meiden foto's en filmpjes van zichzelf zetten waardoor je kon zien wat voor vlees je in de kuip had.
Dat is in alle stilte gebeurd. Mijn Thaise Line contacten wisten in ieder geval van niets.
Het lijkt dat Line erg veel concurrentie ondervindt van Tiktok.
Dat lijkt te worden bevestigd door mijn contacten. Daar zie ik al bewegingen richting Tiktok en Facebook.
 
Laatst bewerkt:
Ter informatie: Line heeft sinds 7 september 2023 de "Voom" functionaliteit uitgeschakeld voor de hele wereld behalve Japan, Thailand, Taiwan en Indonesië. Voom was een soort openbaar deel van Line waar de meiden foto's en filmpjes van zichzelf zetten waardoor je kon zien wat voor vlees je in de kuip had.
Dat is in alle stilte gebeurd. Mijn Thaise Line contacten wisten in ieder geval van niets.
Het lijkt dat Line erg veel concurrentie ondervindt van Tiktok.
Dat lijkt te worden bevestigd door mijn contacten. Daar zie ik al bewegingen richting Tiktok en Facebook.
Misschien met VPN te omzeilen ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan