@geile Gérard dan zijn wij kennelijk de mazzelkonten, kom er net vandaan.
Vanmorgen vroeg Ling bezocht, zodat ze fris uit bed stapt en net fris onder de douche vandaan komt. Door omstandigheden was het al effe geleden, zodat de reactie van haar "long time no see" was. Snel uit de kleren en effe mijn paal gewassen en een mondwatertje gebruikt. Ling stond al naakt klaar naast het bed, gelijk lekker tongen, zodat mijn slappe al snel harder werd.
Ling zakte af naar beneden en maakte hem in haar mondje keihard en pijpte lekker deepthroat.
Ze stopte eigenlijk te snel en ging op bed liggen met haar benen wijd en een lach op haar gezicht. Kom maar jongen likken, al snel kraaide ze van genot, wat ik altijd als muziek in de oren vindt klinken. Eerst een vingertje in het doosje erbij en lekker doorlikken, tweede vingertje ging ook nog net, maar ze is nog steeds lekker strak.
Likkend aan haar clit en haar van binnen masseren met mijn vingers, daar genoot Ling zichtbaar en hoorbaar van.
Vervolgens via haar kleine tietjes lekker gaan tongen, waarbij Ling mijn paal zo in haar kutje schoof. Een tijd lang zo in missio geneukt en ondertussen tongen.
Vervolgens Ling bovenop gezet, zodat ik effe kon bijkomen.
Ze reed meer heen en weer dan op en neer, dus voor mij mindeer gevoel.
Gewisseld naar doggy en lekker tegen dat smalle kontje gebeukt.
Nog een keer missio erachteraan.
Daarna vervolgt in standje 69 met Ling on top.
Ik kwam nog niet, dus staande voortgezet, Ling op haar knietjes en lekker pijpen.
Even deepthroat haar keeltje geneukt en al trekkend in haar mondje klaargekomen.
Weer een GFE experience in een half uurtje geperst.
Het was gewoon weer zalig, als altijd eigenlijk.