Recensie Ling, Amsterdam (vh Den Haag, Roosendaal) 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het was een populaire dame. Veel besproken op een ander forum. Ik ben 1 of 2 jaar terug bij haar geweest in Amstelveen en was de moeite waard. Was toen wel een stukje goedkoper. En herinner mij dat ze toen vooral op halve uurtjes aanstuurde. Ze ziet er naar mijn mening beter uit dan veel 20-ers en 30-ers.
Dank voor het delen @LPS
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6810793-ling
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ling heb ik 2 jaar geleden een keertje bezocht in West dus werd het weer eens de hoogste tijd om haar een bezoekje te brengen. Appcontact ging erg snel dus een afspraak was zo ingepland.

Geen spat veranderd en nog steeds precies zoals op haar foto's. Ze spreekt niet zo goed Engels dus gelijk maar over tot actie, tong erin, graaien en opgeilen. Snel afrekenen, kleren uit, uitgebreid haar gelikt waarbij ze lekker aan het kirren was en vervolgens op haar knietjes gezet. Ling is eentje die je lekker mag gebruiken wat ik dan ook heb gedaan; haar flink laten zuigen, diep in haar keeltje proppen, even vasthouden tot ze tegenstribbelt en aftikt en met tranende oogjes naar adem laten snakken. Ze is deze manier van sloppy dt pijpen niet gewend maar ze deed haar best; uiteraard met wederzijds respect. Liggend op bed verder gegaan terwijl ik in de spiegel zat te kijken hoe ze tekeer ging. Ze wilde snel toewerken naar het einde merkte ik maar pijpend kan ik het vrij lang uitstellen/controleren dus heb ik haar nog een tijdje door laten gaan met haar hoofd als een bezetene op en neer. Uiteindelijk als een raket in haar mond gekomen met mijn handen op haar achterhoofd en haar neus diep ingedrukt tegen mijn buik aan. Ze was zichtbaar opgelucht dat het klusje eindelijk geklaard was want het scheelde niet veel of haar diner was eruit gekomen. 😅 Een relaxed nagesprekje zat er niet echt in dus ben ik maar snel opgestaan, opfrissen, aankleden, kusje en weer snel de benen genomen.

Leuk om Ling weer gezien te hebben. Voor een korte maar krachtige neukdate ben je bij haar aan het juiste adres.

P.S. voor Ling's vaste klanten die niet willen of durven te komen waar ze nu zit; het valt allemaal erg mee hoor. Ze is er nog deze week daarna gaat ze weer naar huis dus gewoon lekker gaan!
 
Ling heb ik 2 jaar geleden een keertje bezocht in West dus werd het weer eens de hoogste tijd om haar een bezoekje te brengen. Appcontact ging erg snel dus een afspraak was zo ingepland.

Geen spat veranderd en nog steeds precies zoals op haar foto's. Ze spreekt niet zo goed Engels dus gelijk maar over tot actie, tong erin, graaien en opgeilen. Snel afrekenen, kleren uit, uitgebreid haar gelikt waarbij ze lekker aan het kirren was en vervolgens op haar knietjes gezet. Ling is eentje die je lekker mag gebruiken wat ik dan ook heb gedaan; haar flink laten zuigen, diep in haar keeltje proppen, even vasthouden tot ze tegenstribbelt en aftikt en met tranende oogjes naar adem laten snakken. Ze is deze manier van sloppy dt pijpen niet gewend maar ze deed haar best; uiteraard met wederzijds respect. Liggend op bed verder gegaan terwijl ik in de spiegel zat te kijken hoe ze tekeer ging. Ze wilde snel toewerken naar het einde merkte ik maar pijpend kan ik het vrij lang uitstellen/controleren dus heb ik haar nog een tijdje door laten gaan met haar hoofd als een bezetene op en neer. Uiteindelijk als een raket in haar mond gekomen met mijn handen op haar achterhoofd en haar neus diep ingedrukt tegen mijn buik aan. Ze was zichtbaar opgelucht dat het klusje eindelijk geklaard was want het scheelde niet veel of haar diner was eruit gekomen. 😅 Een relaxed nagesprekje zat er niet echt in dus ben ik maar snel opgestaan, opfrissen, aankleden, kusje en weer snel de benen genomen.

Leuk om Ling weer gezien te hebben. Voor een korte maar krachtige neukdate ben je bij haar aan het juiste adres.

P.S. voor Ling's vaste klanten die niet willen of durven te komen waar ze nu zit; het valt allemaal erg mee hoor. Ze is er nog deze week daarna gaat ze weer naar huis dus gewoon lekker gaan!
"Een relaxed nagesprekje zat er niet echt in dus ben ik maar snel opgestaan" joh.....

Staat op het lijstje, thanks!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had deze dame al een poosje op het oog. Ontvangst was in Den Haag. Volgens mij heeft ze het appartement voor haarzelf alleen.

Nette kamer en nette dame. Deed open in de door mij gewenste kleding verzoek. Erg leuke dame in de omgang en ze doet wat ze adverteert als je van zoenen met tong en zo houdt. Ik boekte voor een uur. Waarom ik dat doe weet ik niet want ik heb na de eerste keer klaarkomen toch nooit zin meer. Kreeg op haar verzoek geld terug voor het half uur. Zou zeker nog een keer komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan