WHEM Lisa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maak je nu een nieuw account aan om deze vraag te stellen? En zonder te zien dat dit elders op de site al besproken is?
Ik denk niet dat het zo werkt hier dus ik ga je niet wijzer maken!
 
Link in de oude thread was verlopen.

Fotos in Lisa's advertentie zijn NIET van haar, maar zij is op zich ook een mooie milfy verschijning. Jonger dan de dame op de fake foto.
Dus gewoon voor een afspraak videobellen. Zij is van oost-europeese afkomst, maar praat wel goed Nederlands… extras zijn mogelijk. Ervaring: 7.5/10
 
Laatst bewerkt:
Link in de oude thread was verlopen.

Fotos in Lisa's advertentie zijn NIET van haar, maar zij is op zich ook een mooie milfy verschijning. Jonger dan de dame op de fake foto.
Dus gewoon voor een afspraak videobellen. Zij is van oost-europeese afkomst, maar praat wel goed Nederlands… extras zijn mogelijk. Ervaring: 7.5/10
zijn extra's prijzig?
 
paar keer een nette app gestuurd heb 1x een "goedemiddag" reactie ontvangen en verder niets, mijn berichtjes krijgen wel blauw vinkjes.

Dus ik vertrouw het niet of beter gezegd tot tegendeel is bewezen laat ik het hierbij.
 
Waar in Amsterdam ontvangt ze? En enige indicatie van leeftijd/postuur?
paar keer een nette app gestuurd heb 1x een "goedemiddag" reactie ontvangen en verder niets, mijn berichtjes krijgen wel blauw vinkjes.

Dus ik vertrouw het niet of beter gezegd tot tegendeel is bewezen laat ik het hierbij.
Waar in Amsterdam ontvangt ze? En enige indicatie van leeftijd/postuur?
Ams Noord. Ca 35-40 denk ik. Zij is moeder. Gemiddelte figuur. Niet dik, niet dun. B-C cup met lekker tepels. Zij heeft iets stouts, wat best aantrekkelijk is. Goede humor!
 
Ik ben ook een keertje geweest. Het is een aantrekkelijke vrouw, maar wel een koele kikker hoor.

Massage op de buik stelt niets voor (niet plagend of iets dergelijks). Met het omdraaien mag je haar borsten bewonderen en je mag er ook mee spelen.

Dat laatste was best fijn en ik werd getrakteerd op een hp met de mond (met condoom) maar ze was iets te afstandelijk. We hadden geen klik. Misschien bij een ander toont ze meer enthousiasme. Het kan ook aan mij gelegen hebben of het is een cultuur ding.

Voor een marktplaats advertentie boven verwachting eigenlijk, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Ik ben ook een keertje geweest. Het is een aantrekkelijke vrouw, maar wel een koele kikker hoor.

Massage op de buik stelt niets voor (niet plagend of iets dergelijks). Met het omdraaien mag je haar borsten bewonderen en je mag er ook mee spelen.

Dat laatste was best fijn en ik werd getrakteerd op een hp met de mond (met condoom) maar ze was iets te afstandelijk. We hadden geen klik. Misschien bij een ander toont ze meer enthousiasme. Het kan ook aan mij gelegen hebben of het is een cultuur ding.

Voor een marktplaats advertentie boven verwachting eigenlijk, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
Wat betaalde je?
 
Leuke dame om te zien maar zoals 18047 aangeeft een koele kikker waar totaal geen jovialiteit aan zit. Massage stelt ook geen ruk voor als je voor het erotische deel gaat, maar ja het is een marktplaats advertentie en niet SJ oid.
 
Lisa vandaag ontmoet.
Niet de dame van de MP foto's wel ziet ze er leuk uit.
Aan de telefoon een (oostblok) accent?
Ontvangst in een rommelige flat waar ze een kamer huurt.
Ze deed open gekleed in kimono en high heels met alleen maar netkousen aan.
Massage op de buik liggend deed ze best goed en stevig....
Rug en schouders kwamen goed aan bod.
Na omdraaien nam ze mijn derde been tussen haar rieten met veel olie.
Op een gegeven moment vroeg ze of ik gepijpt wilde worden.
Ze maakte me olie vrij deed een condoom om en heeft mij langdurig tot het gelukkig einde gebracht.

Ben benieuwd of er meer mogelijk zou zijn bij meerdere bezoeken.
Ik vind haar aantrekkelijk , de leuke buurvrouw uit de straat en zou nog wel een keer willen afspreken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan