Recensie Lisa de8ste- Den Haag - Doubletstraat 77 k3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
606
03/07/21
1.604
85
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Mijn oogappeltjes waren vanmiddag allen langdurig bezet en ik heb toen besloten om deze goedlachse vriendelijke , begin veertigjarige dame te bezoeken.

Ik heb haar niet eerder gezien en ze zegt hier pas 3 weken in de Doub te werken. Ze kent een paar woordjes Nederlands dus communiceren moet in het Spaans.

Ik kreeg een verrassend antwoord op mijn vraag hoeveel een half uurtje mag kosten : 50 euro zei ze tegen me ! In het gesprekje aan de deur heb ik me van haar prijs nog 2 keer vergewist , want ik wens binnen beslist geen gezeik dat het toch een ander bedrag moet worden.

Voor dit prijsje kreeg ik een Pijp zonder cd , een Bef en een wip (met cd natuurlijk).
Vingertjes mochten niet van haar in de gaatjes , nou dan niet toch (ze weet niet wat ze mist 😉).

Over de Bef had ze niets te klagen en na het kommertje een korte pauze en door met een "niet" diepe Pijp bij mij , waar ik flink het tempo uit moest halen : niet mijn stijl , maar werd later wel redelijk uitgevoerd. Ze had daar in Zuid Amerika helemaal nog nooit van de "Beugeldijkse Pijpwijze" gehoord. Irritant was het zeker dat ze om de haverklap mijn leuter af ging vegen : het was dus wat je kan noemen een "Pijp met hindernissen" .

Om zeker niet over de tijdslimiet te geraken , pakte de dame een cd , kroop bovenop me en trok gelijk van leer in galop. Dat ging het hem dus niet worden en over naar het oudste standje in de wereld. Nu kon ik zelf mijn geliefde tempo bepalen en als het ware met mijn handen op mijn rug er een eind in slow motion aan te breien en dit binnen de tijdslimiet.....

Geen spijt bij mij van dit bezoekje aan deze alleraardigste dame en voor de weinige centjes gaf ze een redelijk goede service. Misschien stel ik mijn eisen wel te hoog .

Een leuk adresje voor de armlastigen .

Dame werkt alle dagen van 13 uur tot 22 uur.

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan