Reisverslag Thailand november/december 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En Phnom Penh nog steeds optie of neem je risco niet je dan direct kan terug vliegen?

Gelukkig zijn toeristen gebieden niet inbereik van oorlog hoop dat twee kemp hanen snel ophouden🤔
We zijn volledig zonder problemen naar en van Phnom Penh gevlogen. Vluchten zijn nu en in het verleden nooit gecanceld. Over land lijkt niet mogelijk momenteel.

Dag 11, vrijdag 05-12

Ik ben praktisch de gehele nacht gebeld door Tony, de manager van soi 6 bar Wicked. Eigenlijk is hij bezig om mij te ronselen voor zijn bar als klant. Ik ga er niet op in. Ik besluit hem te negeren, ondanks dat hij wel een paar heel leuke dames heeft lopen.

We moeten verhuizen. LK Metropole is vollledig uitverkocht en we hadden maar 3 dagen in de planning. Nu we 3 dagen extra blijven gaan we naar Travelodge op soi 15. Feitelijk achter Areca lodge, dus nog steeds een prima ligging.

Wat een gedoe is er ontstaan met Moon. Eigenlijk was zij voor mij van de 3 dames waar contact mee was vooraf de enige zekerheid. Nou, dat zegt alles over mijn inschattingsvermogen. Zo ook hier, het is wat het is. Maar zeker wel frustrerend.

Ik maak weer een fikse wandeling. Supertrots op mezelf dat ik het volhoud om mijn inspanningen te doen. Het zal me niet verbazen als ik alsnog afval momenteel. Voor de duidelijkheid, dat wil ik natuurlijk ook.

Met een ex-carriere in Consumer Electronics kan ik het niet laten om naar Tukcom te wandelen. Voor 2000 baht koop je een nep Ultra Apple watch. Ik snap nooit zo goed hier niets aan gedaan kan worden. Maar goed, niet mijn probleem.

Ik heb contact op ThaiFriendly met Nikky2001, we komen tot een afspraak. Tenminste zo lijkt het maar ze ghost me uiteindelijk. Best jammer, want uiterlijk is ze helemaal mijn ding. Dus weer een afknapper.

Het is inmiddels tijd om te eten. Dat doen we bij Treetown. Op zich niet helemaal mijn ding. Ben zelfs vergeten wat ik nu eigenlijk heb gegeten. Totaal onbelangrijk ook.

Daarna nog even een flinke wandeling in mijn eentje. Ook nu heb ik geen idee waarom JW er niet bij is.

Op de terug weg even via LK metro en in Las Vegas gogo gezeten (was niets) en vervolgens in Lady Love gogo. Was ook niet veel. Hier haakt JW weer aan, tenminste dat is mijn herinnering.

Op naar WS. Eerst Skyfall, alweer kleine Bell weer een rol speelt. Ze had me al geappt deze week. Bij toeval blijkbaar. Ze denkt dat er een barfine komt, maar ik moet haar teleurstellen. Bell is hooguit een back-up plan.. Dat weet ze overigens niet. Ik geef aan dat ze me rond 4uur in de nacht zou kunnen bellen. Mogelijk zal ik antwoorden.

Daarna naar Dragon a gogo. In maart ook geweest, mede omdat de Turkse eigenaar een goede gast is. Toen schreef ik nog dat hij een moeilijke wedstrijd speelt net naast Chick en XS. Maar hij zit goed vol als we binnen lopen. Ik zie Leo niet en app hem. Hij is de betaling van november aan het doen boven, maar komt direct naar beneden. We worden volgestopt met gratis Jägerbombs. Ik vind ze heerlijk, JW niet zo. Ik heb dan ook al May uit Nong Kai bij me. Gezegend met een strak lijf voorzien van Samui borsten. #427.

Omdat we er toch zijn doen we wat aan tongworstelen en mag ik de waren (boven en beneden) best wel grondig inspecteren. Er was ooit een tijd dat ik wat verlegen in een gogo zat, die tijd is far gone.

May lijkt het ook allemaal goed te vinden, waarschijnlijk aangemoedigd door een flink aantal drankjes die ze ontvangt. Iets zegt mij ook dat het helpt dat we de eigenaar en de manager kennen en die dus relatief veel drank geven. Ook Sangsom coke Zero overigens.

Het is dan all iets van 2 uur in de nacht. Ik bedank Leo en zijn manager voor de goede tijd en complimenteer hem nogmaals dat Dragon goed onderweg is. Ik zie los van #427 nog een paar leukerds en / of lekkers. Nummers even niet voorhanden.

Daarna met JW naar Atmos, het was zijn keuze. Geen idee waarom? Blijkbaar zit ik zo slecht op te letten (alleen aandacht voor Whann?) dat ik niet weet of hij daar ook wat schatjes heeft. Waarvan akte.

Ik ga weer voor de bijl bij Whann. Het kost me een barfine en wat kosten van eten. Maar wederom blijft het daar bij. Frustrerend? Ja, eigenlijk wel.

Ik slaap als baby, dat wel.

Dag 12, zaterdag 06-12

Ik word pas rond 13uur wakker en het is zwembadtijd. Travelodge heeft een fijne pool, en belangrijk, een prima poolbar. Stop wat tijd in TF en lijk nu echt beet te hebben.

Baimon wil wel wat bijverdienen, het gaat om 2K. Ik ga er, ondanks dat ik het toch lastig vind om iemand die ik nog nooit gezien heb, te ontvangen.

Baimon is natuurlijk wel weer een 45 minuten later dan verwacht, maar komt haar afspraak zeker na. Ze masseert me best goed en gaat daarna ten aanval. Dat doet ze dermate goed dat ik binnen een half uur klaar ben met haar. Op het menu stonden:

Redelijk goed pijpen, meer dan redelijk beffen (door ondergetekende) en een fijne 69.

We ronden het, niet verrassend, met Baimon op top af. Prima sessie. Vaker doen?

TF ID: Baimon2122

Ik begeleid haar rond 17uur naar buiten (doe ik praktisch altijd, vind ik wel zo beleefd) en besluit dat het nu echt massage werk moet worden. Ik slaap heerlijk tijdens deze massage en wordt meerdere keren wakker van mijn eigen gesnurk.

We starten na het eten direct op WS. LK Metro is gewoon niet ons ding.

Starten in Chick. Waar Moon nog steeds afwezig is. Ik baal er echt van. Waar ik veel minder van baal is de professionele (zeer) sexy showdans om het uur wordt uitgevoerd. Niet door de Chick dames zelf, maar echt een pro team.

Dan heb ik Nana #497 al bij me zitten. Ga haar checken want ze is heel sexy en lekker. Maar er is meer lekkers, namelijk 2 van de 8 sexy show danseressen. De eerste die ik wil benoemen is Apple, een opdondertje van iets van1,60 met relatief kort haar, maar oh oh oh wat is cute/pretty/sexy. Foto's volgen.

Omdat we klaar zijn in Chick op naar een andere, voor JW nog onbekende gogo.

Coco a gogo, tussen soi 15 en soi Diamond.

Het is er direct aan. En dan bedoel ik echt AAN. Awa heeft de memo (over behaag de klanten zo goed mogelijk) goed gelezen en begrepen. Ze maakt junior erg hard, ik haar als wederdienst relatief nat. Zo werkt dat wat mij betreft. Ik doe wat voor jou, jij doet wat voor mij. Ze geeft zelfs geen kik als ik er een tweede dame bij neem. Ook die heeft de memo ontvangen en gelezen.

Waarom we ineens naar XS willlen is me eigenlijk een raadsel. Ik heb geen herinnering hoe en wat het daar was.

We eindigen uiteindelijk bij iBar. Dat was ook niets overigens.

Op de terug weg een klein kebabje, normaal zou ik de grote nemen en ook nog met een bak friet.

Ik lig op bed rond 5uur volgens mij. Nu eens niets over Whann. Maar dat was niet door sterk zijn van mij. Ze sloeg een avond/nacht werken over. Al is de vraag wel gesteld door haar of ik de barfine daarvoor wilde betalen. Die heb ik vriendelijk geweigerd. Dat gaat dus de goede kant op.

Dag 13, zondag 07-12

Rond 13uur wakker. Yak belt me terwijl ik aan het zwembad lig. Ze is halfnaakt. Yak is 1 van de 2 die ik in BKK in Climaxx heb ontmoet en toen aandrongen op een trio. Ze houden het in ieder geval warm. Omdat ik geen idee heb wanneer ik/we weer in BKK zijn, maak ik geen beloftes. Dat vinden ze niet fijn merk ik.

We maken een definitief besluit dat we morgen naar Phnom Penh gaan. Ik heb er mixed feelings over.

Ik app wat met Mari, Volgens mij is hij op deze dag zich aan het vermaken in BKK en op korte termijn zal ook hij naar Cambodja gaan. Even de rust opzoeken blijkbaar.

Er is was lichte spanning over Max en de F1 race. Het lukt uiteindelijk niet, best jammer.

Direct na de race naar WS. Weer de start in Dragon, wederom een flink aantal Jägerbombs en wederom vind JW ze niet lekker haha.

Ik heb sinds gisteren contact (via IG) met 2 showdanseressen die in Chick optreden. Ze acteren interesse in een oude man van 56 jaar die gogo's bezoekt. Naam: Samui69

Ik kan het niet geloven, maar wil best proberen mijn best te doen. Het gaat om, de al eerder genoemde Apple, en om Looktan.

Beiden komen direct na de laatste show naar mij toe. Apple houdt zich nog in, maar Looktan tongt als een malle met die oude man. Ik snap er niets van.

Omdat ik niet specifiek denk een kans te maken op iets besluit ik op enig moment naar XS te gaan. Geen juiste keuze. XS is niet meer wat het geweest is.

Dan maar naar Coco. Ik ben naar mijn weten weer alleen. JW is weer missing in action. Althans, in ieder geval in gezamenlijke action.

Ik snap niets van die meiden in Coco. In ieder geval niet van Awa die echt binnen een paar minuten met mijn lul aan het spelen is en ik met haar poesje. Ook nu ontwaar ik nog een 'superstar' en ik vraag aan Awa of zij ook even met de junior van Samui mag spelen. Ik ben helaas haar naam kwijt, maar wat een heerlijk schepseltje zeg.

Om 4 uur gaan de lichten aan en word ik vriendelijk doch dringend verzocht de pleiterik te maken. Ik doe nog wat aan tongworstelen met beide dames en voldoe vervolgens aan hun verzoek door weg te gaan.

Ik ben behoorlijk aangeschoten. Waar is JW eigenlijk?

De volgende report bevat: seks in PP en een epische oppikplaats is nog steeds episch.

Ik heb even geen idee waarom Whann deze dag geen rol heeft gespeeld. Oh wacht, ze was weer thuis gebleven. Nu zonder de vraag of ik de barfine voor haar wil betalen.

Stay tuned! Foto's volgen echt nog!

Terug
Bovenaan Onderaan