Dag 11, vrijdag 05-12
Ik ben praktisch de gehele nacht gebeld door Tony, de manager van soi 6 bar Wicked. Eigenlijk is hij bezig om mij te ronselen voor zijn bar als klant. Ik ga er niet op in. Ik besluit hem te negeren, ondanks dat hij wel een paar heel leuke dames heeft lopen.
We moeten verhuizen. LK Metropole is vollledig uitverkocht en we hadden maar 3 dagen in de planning. Nu we 3 dagen extra blijven gaan we naar Travelodge op soi 15. Feitelijk achter Areca lodge, dus nog steeds een prima ligging.
Wat een gedoe is er ontstaan met Moon. Eigenlijk was zij voor mij van de 3 dames waar contact mee was vooraf de enige zekerheid. Nou, dat zegt alles over mijn inschattingsvermogen. Zo ook hier, het is wat het is. Maar zeker wel frustrerend.
Ik maak weer een fikse wandeling. Supertrots op mezelf dat ik het volhoud om mijn inspanningen te doen. Het zal me niet verbazen als ik alsnog afval momenteel. Voor de duidelijkheid, dat wil ik natuurlijk ook.
Met een ex-carriere in Consumer Electronics kan ik het niet laten om naar Tukcom te wandelen. Voor 2000 baht koop je een nep Ultra Apple watch. Ik snap nooit zo goed hier niets aan gedaan kan worden. Maar goed, niet mijn probleem.
Ik heb contact op ThaiFriendly met Nikky2001, we komen tot een afspraak. Tenminste zo lijkt het maar ze ghost me uiteindelijk. Best jammer, want uiterlijk is ze helemaal mijn ding. Dus weer een afknapper.
Het is inmiddels tijd om te eten. Dat doen we bij Treetown. Op zich niet helemaal mijn ding. Ben zelfs vergeten wat ik nu eigenlijk heb gegeten. Totaal onbelangrijk ook.
Daarna nog even een flinke wandeling in mijn eentje. Ook nu heb ik geen idee waarom JW er niet bij is.
Op de terug weg even via LK metro en in Las Vegas gogo gezeten (was niets) en vervolgens in Lady Love gogo. Was ook niet veel. Hier haakt JW weer aan, tenminste dat is mijn herinnering.
Op naar WS. Eerst Skyfall, alweer kleine Bell weer een rol speelt. Ze had me al geappt deze week. Bij toeval blijkbaar. Ze denkt dat er een barfine komt, maar ik moet haar teleurstellen. Bell is hooguit een back-up plan.. Dat weet ze overigens niet. Ik geef aan dat ze me rond 4uur in de nacht zou kunnen bellen. Mogelijk zal ik antwoorden.
Daarna naar Dragon a gogo. In maart ook geweest, mede omdat de Turkse eigenaar een goede gast is. Toen schreef ik nog dat hij een moeilijke wedstrijd speelt net naast Chick en XS. Maar hij zit goed vol als we binnen lopen. Ik zie Leo niet en app hem. Hij is de betaling van november aan het doen boven, maar komt direct naar beneden. We worden volgestopt met gratis Jägerbombs. Ik vind ze heerlijk, JW niet zo. Ik heb dan ook al May uit Nong Kai bij me. Gezegend met een strak lijf voorzien van Samui borsten. #427.
Omdat we er toch zijn doen we wat aan tongworstelen en mag ik de waren (boven en beneden) best wel grondig inspecteren. Er was ooit een tijd dat ik wat verlegen in een gogo zat, die tijd is far gone.
May lijkt het ook allemaal goed te vinden, waarschijnlijk aangemoedigd door een flink aantal drankjes die ze ontvangt. Iets zegt mij ook dat het helpt dat we de eigenaar en de manager kennen en die dus relatief veel drank geven. Ook Sangsom coke Zero overigens.
Het is dan all iets van 2 uur in de nacht. Ik bedank Leo en zijn manager voor de goede tijd en complimenteer hem nogmaals dat Dragon goed onderweg is. Ik zie los van #427 nog een paar leukerds en / of lekkers. Nummers even niet voorhanden.
Daarna met JW naar Atmos, het was zijn keuze. Geen idee waarom? Blijkbaar zit ik zo slecht op te letten (alleen aandacht voor Whann?) dat ik niet weet of hij daar ook wat schatjes heeft. Waarvan akte.
Ik ga weer voor de bijl bij Whann. Het kost me een barfine en wat kosten van eten. Maar wederom blijft het daar bij. Frustrerend? Ja, eigenlijk wel.
Ik slaap als baby, dat wel.