Samui69
Vaste klant
- 137
- 14/04/25
- 788
Natuurlijk is het niet slim, maar ging het ook daadwerkelijk fout?Ik heb ik Thailand toch ook wel aardig wat ervaring met meiden die het jasje uit willen laten. Ook wel eens de fout gemaakt...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNatuurlijk is het niet slim, maar ging het ook daadwerkelijk fout?Ik heb ik Thailand toch ook wel aardig wat ervaring met meiden die het jasje uit willen laten. Ook wel eens de fout gemaakt...
Nope. Bij terugkomst direct testjes gedaan en goed weggekomen. Maar was zo'n onbehagelijk gevoel dat het me niet meer gaat gebeuren.Natuurlijk is het niet slim, maar ging het ook daadwerkelijk fout?
Wat voor soort relatie heb heb je met Whann, zij lijkt je te blokken bij andere dames maar gaat nooit met je mee naar je hotel. Alleen drinken, gezelligheid en eten met haar. Ik begrijp het niet helemaal.Dag 17, donderdag 11-12
Ik merk nog op dat er 2 dames zijn in Atmos, die eigenlijk aandacht van mij zouden moeten krijgen. #363 en #304. Uiteraard beiden voorzien van een strak lijf en Samui borsten. You get the picture.
Ook Bee #875 zou normaliter aandacht van mij krijgen, als Whann er niet zou zijn.
Ik ben blij dat je het zegt. Ook ik heb hier vraagtekens bij gezet en Samui aangemoedigd om vooral door te gaan zonder Whann. Maar vervolgend doe ik het zelfde bij de servicelady van Billboard. Ik heb in de eerste dagen geschreven dat ik door ben gegaan. Maar niks is minder waar. (yes, cliffhanger)Wat voor soort relatie heb heb je met Whann, zij lijkt je te blokken bij andere dames maar gaat nooit met je mee naar je hotel. Alleen drinken, gezelligheid en eten met haar. Ik begrijp het niet helemaal.
Haha je zwarte gaten worden donkerder en donkerder! We hebben samen even moeten zoeken waar het ook alweer was. Uiteindelijk via google maps bleek dat we 20 meter ernaast stonden. We zijn zeker samen naar binnen gegaan. Max 10 minuten en weer weg.Nu dat JW wederom wat zwarte gaten van mijzelf minder donker heeft gemaakt wordt het tijd voor Phnom Penh.
Oh ja, nog 1 ding, @JohnnyWalker, ik ben er heel zeker van dat wij niet samen in Myst geweest zijn. Als je zeker bent dat jij er bent geweest, was dat 100% alleen.
Ook ik ben hier eerder geweest. 11 jaar geleden om precies te zijn. Ook met gewaardeerde vriend Samui. Positief ervaringen ook hier.Dag 14, maandag 08-12
Rond half 3 staan we weer buiten. Alwaar een tuktuk driver ons op het idee brengt om naar Pontoon te gaan.
…..
De aankomst voelt als terug in de tijd. Niets veranderd, dezelfde lay-out en gelijk aan toen: de freelance dames staan tegen de muur, de minder freelance-achtige dames gaan los op de dansvloer. Rond half 4 wordt het ineens drukker. Dat heeft met het sluiten van de loungebars te maken op o.a.136 en 110.
….
JW had ook beet in Pontoon, maar kan daar een alleraardigst stukje proza over opleveren met het credo "kan het nou nooit eens een keer normaal in Azië"?
De dame had de dag ervoor van mij een drankje gehad. Ze dacht hierdoor waarschijnlijk dat ze automatisch recht had op meer drankjes. Blijft altijd verassend.Dag 15, dinsdag 09-12
Rond half 2 naar Charlie Chan. Waar we te maken krijgen met super irritante hostess. Die denkt op basis wat ze gisteren voor ons heeft gedaan, recht te hebben op een drankje. Ik heb live mijn aantekeningen bekeken, ze werd niet in mijn aantekeningen genoemd en daardoor ook niet in het verslag van de dag daarvoor.
Samui op tijd weg, dus ik moest het alleen doen. Al snel door naar Patoon. Nog vroeg maar al drukker dan gisteren rond deze tijd. Rustig op het gemakje rond zitten kijken.Ik ben moe en besluit naar de bar van Tuoch te gaan en te melden dat ik naar het hotel gaat en dat ze kan bellen als ze weer graag naast me wil slapen. Lees: seks wil hebben met ondergetekende.
Ik ben blij dat je erbij was in PP. Het was wat aandringen maar het resultaat mag er zijn. 4x Seks in 3 dagen. Dat heb je in Thailand al lang niet meer gehaald.Dag 17, donderdag 11-12
Na met een dubbel gevoel naar PP gekomen te zijn, heb ik nu ook een dubbel gevoel om weer weg te gaan. Ik heb me absoluut goed vermaakt. Het moet gek zijn als ik mijn volgende trip (augustus 2026) PP niet aan zal gaan doen. Dan bijna zonder JW naar verwachting. Hij is zeker wel fan van Thailand, maar heeft niet die drang die ik heb om iedere 7 maanden naar TH te gaan. Laat staan ook nog naar PP.
Heerlijk dat verhaal van die flat en moeders erbij. Ik zou zeggen had een moeder/dochter/vriendin kwartet voorgesteld. Op het balkon, Episch!!!Maar al snel viel
An was een van deze dames. Half Cambodjaans en half Chinees. Helaas erg slecht Engels, dus na een tijdje de vertaalapp er toch maar bij. Wat het gesprek niet vloeiender maakt. Ze gingen helaas op tijd weg. Buiten nog even innig afscheid genomen met een goede zoen.
Maar via telegram bleef ze wel appen. Alles in het chinees. Ze zei iets van dat ze bij haar moeder woonde en graag in een hotel had gezeten. Waarop ik natuurlijk appte dat ik een hotel had. Rectie terug: ga slapen!
Na nog wat door appen laat ze opeens weten dat ik wel langs mag komen. Hoe, wat, waar is mij niet helemaal duidelijk. Veel is lost in translation.
Maar voor avontuur ben ik wel in! Dus hop in de taxi en onderweg!
Ze staat mij buiten al op te wachten bij een prima uitziende condo. Dus als snel op naar de kamer. Hier komen we in een kleine studio. Waar ik even dacht dat ze toch nog wat prive plek had gevonden. Maar niks is minder waar. Op bed ligt moeder te slapen.
Ik snap meteen dat er hier niet veel gaat gebeuren. Ipv dat ik ervan baal, moet ik er heel hard om lachen. Van binnen dan. Ik groet moeder vrolijk en loop met An door naar het balkon. Waar ook vriendin aanwezig is.
An is 25, haar moeder is waarschijnlijk dezelfde leeftijd als dat ik ben. Het maakt de situatie erg bijzonder!
Op het balkon staan wat biertje. Lauw en uit blik. Het maakt het er niet beter op! Wel hebben we nog een leuk uurtje daar. Het is licht als ik naar huis gaat. Wat een geweldige nacht!
Heerlijk dat verhaal van die flat en moeders erbij. Ik zou zeggen had een moeder/dochter/vriendin kwartet voorgesteld. Op het balkon, Episch!!!
Ik lees wat over haar op Pattaya Addicts, daar zijn er relatief veel die zich 'bro' van haar noemen. Dat bevestigd dat ik niet de enige 'bro' ben. Slechts 1 daarvan geeft aan dat hij, middels het betalen van een premium, haar in bed heeft gekregen. Ze is niet de enige die ik ken die het van barfines voor dinner en party moeten hebben. Ze is extreem picky en lijkt louter een drinking lady. Maar ik heb het nooit echt meer geprobeerd sinds ze vorige trip redelijk duidelijk nee zij op een barfine die zou eindigen in mijn hotel. Vind ik dat jammer? Ja, natuurlijk. Maar, het is wat het is, ik respecteer haar voor haar keuze. Haar body, haar keuze!Wat voor soort relatie heb heb je met Whann, zij lijkt je te blokken bij andere dames maar gaat nooit met je mee naar je hotel. Alleen drinken, gezelligheid en eten met haar. Ik begrijp het niet helemaal.
Natuurlijk is het niet slim, maar ging het ook daadwerkelijk fout?