Reisverslag Thailand november/december 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag 17, donderdag 11-12

De wekker gaat om 9 uur, we worden om 11uur opgehaald. Ik voel me goed en ga eerst even een kort uurtje wandelen. Lees: iets meer dan 5 km. In NL haal ik inmiddels met gemak zonder enige inspanning nipt 6km in het uur. In Azië niet, niet dat de hitte mij in de weg zit, maar het is de slechte staat van de wegen en trottoirs die me in de weg zitten om een goede tijd per km (10 minuten) op de teller te zetten. Ik ben nogal een cijferneuker en data is motiverend. Ik houd echt alles bij.

Na met een dubbel gevoel naar PP gekomen te zijn, heb ik nu ook een dubbel gevoel om weer weg te gaan. Ik heb me absoluut goed vermaakt. Het moet gek zijn als ik mijn volgende trip (augustus 2026) PP niet aan zal gaan doen. Dan bijna zonder JW naar verwachting. Hij is zeker wel fan van Thailand, maar heeft niet die drang die ik heb om iedere 7 maanden naar TH te gaan. Laat staan ook nog naar PP.

Het plan voor de laatste 3,5 nacht was oorspronkelijk BKK, maar het plan is gewijzigd. We gaan minimaal nog 2 dagen/nachten naar Pattaya. Zaterdag besluit ik wat ik dan ga doen. Ik ga hoe dan ook in de nacht van zondag op maandag terug naar NL. JW blijft dan nog 6 dagen/nachten in Thailand. Zijn plan voor die dagen is onduidelijk.

We hebben geen vertraging en Minta haalt ons dit keer zelf op. Leuk om haar na zoveel tijd eens zelf te zien. Het is geen plaatje overigens.

Rond half 6 zijn we weer in Travelodge op soi 15. Het is goed om terug te zijn. Sowieso, maar er is een extra reden bijgekomen. Het gaat niet om Whann die zich ineens aanbied, het gaat ook niet om 1 van de Coco dames. Nee, het gaat om Moon. Ze is 100% vanavond, volgens haar voor het eerst in 9 dagen, weer in Chick. Hmm, dat klinkt goed. Ik beloof 100% een barfine, die ik nog voor 22uur wil consumeren.

Overigens is er ook flink contact met 2 van de showdanseressen van Chick. Ik maak me geen illusies wat dat betreft. Die zijn alleen op zoek naar drankjes, voor mij helemaal duidelijk. Al zijn er wel gekkere dingen gebeurt in al die jaren in Thailand.

Ik neem een uurtje een heerlijke massage en daarna een klein hapje, want wederom eet ik vandaag te weinig.

Daarna ga ik samen met JW maar weer eens naar Patricks steakhouse. Ik ga weer voor de trio van steaks, 1x een Australische, 1x een Amerikaanse en 1x een Argentijnse. Ik vind de Argentijnse het lekkerste. 2 van de 3 sauzen maken het helemaal af voor ik meen iets van 1250 baht.

JW gaat na het eten naar het hotel. De afspraak is dat ik Moon vroeg ga barfinen, haar dan mee neem naar hotel. Ik vervolgens na de daad en het opknappen, even op de deur klop en we samen Moon weer netjes afzetten en dan de nacht samen (met JW dus) door zal brengen. Hoewel er veel plannen in duigen vallen, gaat deze exact volgens plan.

Ik ben iets voor 22uur in Chick en Moon vindt mij direct. Ze is ouderwets enthousiast en ik vind het niet meer de moeite waard om te checken of ze vorige week smoezen heeft lopen te verzinnen. Het is zonde van de tijd en ik wil de mood waar ze nu in verkeerd niet verpesten. Dit heeft niets met niet kritisch te zien, dit heeft te maken met wat er wel is. In het nu leven. En nu zit ik met Moon en die is heel leuk, heel sexy, heel knap en schattig.

Hoewel ze niet terugdeinst voor wat gezoen en gevoel in de gogo zelf, voelt dat niet zo goed om te doen met haar. Ik heb niet alleen zwak voor Whann, maar ook Moon heb ik hoog zitten. Rond 23uur ga ik naar hotel met haar.

Ik heb voor ik wegga ook al 1 van de showdanseressen bij mij gehad.(Apple), Moon reageert er nauwelijks op. Het zou zomaar kunnen dat ze het begrijpt dat ik hier al een week de deur platloopt en het dan dus kan gebeuren dat iets opbouw met andere dames. Los daarvan, hoewel we veel contact hebben gehad de afgelopen 7 maanden, zijn we natuurlijk niet getrouwd. Ik heb geen rechten op haar, zij niet op mij.

Op naar het hotel. Het is ouderwets hetzelfde als de 2x van mijn trip in maart/april. Er mogen weer foto's en video gemaakt worden. Maar belangrijker, ze heeft een goede memorie van die keer. Ze weet dat ze lang gelikt gaat worden, ze kirt het uit. En.....komt 3x in nog 25 minuten. Ik kid you not!

Maar daar heb ik niets mee van doen, ze doet het zelf. Ze maakt exact de bewegingen die ze nodig heeft als ik haar lik. Er gaat ook wel eens een likje naar haar kontgaatje. Ook dat lijkt ze te waarderen.

Er volgt nog even een 69 en ook nu komt ze klaar (3e​ keer)

Vervolgens neem ik een risico, we neuken zonder condoom. Het voelt goed en zelfs logisch. Maar dat laatste is dus wel gewoon 'kop in het zand steken' gedrag. Maar wel zo lekker. Eergisteren en daarvoor ook al, Samui is 'lekker' bezig.

Ik kom klaar op haar geweldige Samui borsten. Iets na half 1 klop ik aan bij kamer 420. JW is klaar voor just another Pattaya night.

We zetten Moon samen af bij Chick. Ik geef aan dat de kans groot is dat ik terug kom en dat ze dan uiteraard gewoon bij mij kan komen zitten voor drankjes. Ze zoent me heerlijk voor de deur van Chick. Dat betreft een onverwachte zoen.

JW wil weer naar Atmos. Ik hoef niet persé, ik wil geen gedoe met Whann, want mijn zwak voor haar is niet minder dan een paar dagen geleden. Ik trek het dan ook slecht dat ze in 1 van de VIP ruimtes bivakkeert met een groep klanten. Maar, ze komt wel even haar tijd delen met mij. Maar ik krijg het niet voor elkaar om het 'leuk' met haar te krijgen. Dat ligt overigens aan ons beiden. Hoewel ik goed voor haar ben en ben geweest, lijkt de sleet op onze relatie. Welke relatie, haha?

Ik houd het ca 45 minuten vol. Ze wil een barfine van mij, maar ik laat hem lopen. Ze wil met mij naar XS en Chick, daar bedank ik voor. Ik probeer niet eens om haar naar hotel te krijgen. Deels heeft dat ook te maken met dat ik zojuist al heel fijne seks heb gehad, grotendeels ook omdat het toch ook kansloos is.

Ik merk nog op dat er 2 dames zijn in Atmos, die eigenlijk aandacht van mij zouden moeten krijgen. #363 en #304. Uiteraard beiden voorzien van een strak lijf en Samui borsten. You get the picture.

Ook Bee #875 zou normaliter aandacht van mij krijgen, als Whann er niet zou zijn.

JW wil nu naar Chick. Ik ben daar wel OK mee, ik wil de show nog wel eens zien.

Ik ben inmiddels behoorlijk OK met manager Chris. Hij is 'opgeklommen' van manager in soi 6 naar hoofd manager in Chick. Hi legt uit dat XS de moneymaker is van de Pin Up group en vervolgens Pin Up samen met Chick strijden voor plekje 2. Atmos is in opbouw, ze nemen daar normaal 6 maanden voor en Eden is slechts een week open. Wel heel slecht gestart geeft hij aan. Ik vraag nog even naar een dag omzet, maar daar bedankt hij vriendelijk en geeft geen antwoord. Dat verrast mij niet, maar moest het proberen natuurlijk.

Ooit in de echt goede tijden van Crazy House (Bangkok, Soi Cowboy) mocht ik na sluitingstijd blijven zitten en heb ik mee kunnen kijken bij het geld tellen. Ik kwam toen tot de conclusie dat er minimaal een miljoen bath omgezet moest zijn. Dat doen ze daar allang niet meer. In XS zal minimaal datzelfde bedrag binnen moeten komen. Dat moet ik ook wel, want alleen de 150 meiden kosten al 2k per stuk om te laten opdraven. Ze starten dus met 300k aan kosten.

Genoeg over de financiën. Hoewel, uit service overwegingen krijg ik van Chris een Chick VIP card, die recht geeft op 10% korting. Op zich overbodig, want de XS card die ik al heb is ook geldig in de andere gogo's van de Pin Up group.

Nu is het wel wat awkward als ik zowel Apple en Moon bij me heb. Het voelt raar aan.

Dat wordt wat als morgen ook Looktan, die mij meerdere keren met tong heeft gezoend er nog bij zal komen. Ik kijk er niet naar uit, maar toch ook weer wel :)

Ook #497 van een vorig bezoek komt ook nog even een drankje halen. Ik overleef het en neem innig afscheid (lees: een heerlijke tongzoen) van Moon. Ik spreek af dat er ook morgen weer een barfine in het vat zit.

JW en ik nemen dit keer afscheid van WS met een klein kebabje. Die tegenover Pin Up, die is naar mijn bescheiden mening de beste incl. de vriendelijkste bediening.

We liggen rond 5 uur op bed (denk ik) maar niet samen natuurlijk.

Foto's volgen nog vanavond. Ik ga eerst even lopen (ben weer in NL by the way)

Hier enkele foto's van deze dag. Geen foto's van Moon, bewuste keuze.

Bijlagen

• Apple-Samui-Looktan 1.jpg
    Apple-Samui-Looktan 1.jpg
    113,4 KB · Weergaven: 12
  • Apple-Samui-Looktan.jpg
    Apple-Samui-Looktan.jpg
    113,6 KB · Weergaven: 12
  • Chick interieur 1.jpg
    Chick interieur 1.jpg
    235,3 KB · Weergaven: 12
  • Chick interieur 2.jpg
    Chick interieur 2.jpg