Recensie Lisa Diane's Secret 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TonyS1974

Wandelaar
95
17/01/22
102
22
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kwam eigenlijk voor Jennifer, maar die bleek niet aanwezig te zijn. Beetje jammer want ik had dit uitdrukkelijk gevraagd te melden. Ik moest van ver komen en de dag ervoor was ze er ook al niet zonder at ze iets van zich had laten horen. Kennelijk nemen sommige dames hun werk niet echt serieus.
Hopelijk gaat DS daar iets aan doen, want dit kan klanten gaan kosten. De reden dat ik nu 10 minuten verder rij dan Rijswijk is dat daar 9 van de 10 x de afspraken niet worden nagekomen....
Gelukkig kwam er net een leuke Nederlandse meid binnen lopen en omdat ik al aardig strak stond nam ik genoegen met 30 minuten met Lisa.
Ik heb er geen spijt van gekregen. Vol overgave bracht ze net wat ik nodig had. Tongzoenen was heerlijk, pmc was goed en het neuken was super. Terwijl ik in haar (Cd) klaarkwam vroeg ik haar naar mij te kijken...heerlijk.
Volgende keer maar eens een uurtje proberen. En wat verschillende standjes.
Lisa weet wat ze doet. Ze is een pro maar geen klokkijker. Ze geeft je haar volledige aandacht en weet n man zeer te plezieren. Ze is niet slank (dat ben ik ook niet) maar heeft een normaal postuur. Echter als je met haar bezig bent is zij een super (jonge) vrouw!
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar zijn er heel veel leden die niet lezen wat de spelregels zijn.
Ik vind dit ook niet handig en heb ook al voorgesteld om dit anders te doen, zodat er automatisch een label komt.
De moderatoren zijn helaas niet actief met het toevoegen van het label, dus ik kan rapporteren om het toe te voegen, wat ik regelmatig doe of aan het lid vragen om het toe te voegen, waardoor het hopelijk ook de volgende keer goed gaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan