Recensie Lisa, Eindhoven, Baekelandplein 23 rechts 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fisher55

Newbie
4
07/04/25
1
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Vandaag lang geweest bij Lisa.
Aardige leuken meiden
Was meteen gezellig. praatje gemaakt. Meteen afgesproken wat we zouden doen
Daad verricht 20 euro extra betaald voor beffen. Kan ook goed deepthroaten.
Beetje een klokkijken wanneer het een beetje lang duurt geëindigd met een handjob met olie. Zeker een aanrader ik kom zeker terug

Vandaag lang geweest bij Lisa.
Aardige leuken meiden
Was meteen gezellig. praatje gemaakt. Meteen afgesproken wat we zouden doen
Daad verricht 20 euro extra betaald voor beffen. Kan ook goed deepthroaten.
Beetje een klokkijken wanneer het een beetje lang duurt geëindigd met een handjob met olie. Zeker een aanrader ik kom zeker terug
Lisa die met donker haar rechts en doorschijnend topje?
Lisa die met donker haar rechts en doorschijnend topje?
Ik heb haar 2 keer bezocht en ze pijpt heerlijk zonder condoom ik wist alleen haar naam niet meer.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
120
Dit is recensie van lang geleden .

maar ik ben ook nog niet zo heel lang lid op dit forum vandaar toch deze recensie.

Bij Lisa ik was al enkele keren voorbij haar raam gelopen maar op een gegeven moment ging ze van haar hoge stoel en draaide zich met haar mooie bips naar het raam en ik was meteen verkocht ook haar mooie Lelie blanke huid speelde hierbij een rol,
en haar mooie natuurlijke borsten .
Ze heeft niet het mooiste gezichtje en er is iets met haar tanden .
Toch de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gegaan bij haar .
zij vraagt €20 meer voor haar te likken beneden aan de trap het consent doorgenomen .
ze wilt niet dat je aan haar tepels zit
je mag haar overal likken en zoenen is alleen maar oppervlakkig
en aan dit consent heeft ze zich ook gehouden een hele leuke tijd met haar beleefd Ze doet geweldig haar best en ik deed dat ook .
Ze heeft een zeer mooie bips daar heb ik ook geen gebruik van gemaakt om deze lekker uit te likken en je mag lekker doorstoten ook in doggy position .
daarna heeft ze mij lekker met condoom klaar gepijpt.
Sayant detail is dat ze geen glijmiddel gebruik maar haar eigen spuug dat geeft toch wel een extra dimensie vind ik.

Vandaag bij bleke Lisa geweest.
Staat uitdagend voor het raam met een wit visnettopje.
Doet een beetje aan upselling als je binnenkomt.
werd gevraagd of ik niet halfuur wilde
en of ik 2, 3, of 4 meisjes wilde
overal netjes nee op gezegd
En het op 15 minuutjes suck en fuck gehouden
Dat ging prima
Ze heeft lekker gezogen
En daarna heb ik het in missio afgemaakt.
kon lekker diep neuken
en ik was niet te groot.
Dus prima sessie met een lieve leuke dame.
Zoenen was oppervlakkig
En tepels was verboden gebied.
De rest was super

Er is al een draadje van Lisa waar ik ook al eens een review heb geschreven. De reviews op dat andere draadje waren toch een stuk minder positief. Overigens was mijn ervaring ook weggegooid geld bij haar.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik heb haar vandaag bezocht en het viel eigenlijk behoorlijk tegen. Lisa is een hele knappe meid en ze was daarbij ook heel erg aardig. Het leek er gewoon op dat ze er niet zo veel zin in had vandaag.

Na binnenkomst en het betalen van het instaptarief vroeg ze meteen om er een half uur van te maken en dus meer te betalen. Ik heb aangegeven dat niet te doen. Toen we op bed lagen vroeg ze of ik eerst gepijpt wilde worden met daarna sex waarop ik aangaf ook wel meteen sex te willen. We begonnen missionaris maar na twee minuten vroeg ze of ik doggy wilde. Na drie minuten doggy vroeg ze of ik gekomen was en gaf ze aan dat ze kramp had. Ze bood aan om het handmatig af te maken. Hierbij zei ze ook dat ik wel binnen twee/drie minuten moest komen, ook hierbij liet ze na nog geen minuut duidelijk merken dat dit teveel moeite was waarop ik het zelf maar heb afgemaakt. Tussen de handelingen door heeft ze meerdere malen gevraagd of ik toch niet meer wilde betalen om er 30 minuten van te maken.

Het bijzondere vond ik dat ze verder wel oprecht aardig was (niet zoals de welbekende heks bijvoorbeeld) dus ergens snapte ik het gewoon niet.

Mogelijk had ze haar dag niet maar ik denk niet dat ik het nog een keer ga proberen bij haar. Of het beter was geworden als ik wel 100 (totaal) had betaald weet ik natuurlijk ook niet.

Ik vond het jammer.

Jammer dat je zo'n ervaring hebt gehad bij Lisa
meestal heeft ze er vol op zin in
maar ik moet eerlijk zeggen
ik hou niet van vluggertjes van Max 15 minuten
dit is heel erg kort mijns inziens probeer volgende keer een half uurtje maakt niet uit bij wie
ik weet dat dit de dubbele prijs is maar de ervaring is veel mooier
Misschien heeft preach hier iets aan toe te voegen

Ik deel dezelfde mening als Labialover ,een halfuurtje is relaxt en de prijs is dan m.i nog te overzien als je de eerste keer bij een dame op bezoek gaat om te proberen of zij iets voor jou is .

Zelf maak ik graag langer gebruik bij vaste dames omdat dit relaxter is en vaak meer voor krijg.

Wat betreft Lisa ,daar heb ik in het verleden ook een een teleurstelling gehad ondanks een uurtje geboekt ,mevrouwtje wilde constant op der phone kijken en appen tijdens sex ,ik heb me aangekleed en ben toen naar Carina gegaan ,altijd goed .

Ik irriteer me vooral als je bij iemand de eerste keer komt dat die gene meteen om extra geld vraagt voor een half uur. Als ik ergens voor het eerst kom wil ik gewoon voor 50 uitproberen of het wel of niet goed is. Als het niet goed is kom ik niet meer, als het bevalt is het voor de dame juist ook goed want dan kom ik terug.

Heb al paar keer gehad dat als ik naar binnen stap dat extra tarief word aangesmeerd en dan draai ik weer gewoon om.

lisa probeert wel aan upselling te doen
maar als je daar kort en bondig op reageert
ik doe dit het liefst in het Roemeens Dan stopt ze daar ook gewoon mee
ik heb altijd hele leuke dates gehad alleen jammer dat je niet aan haar tepels mag komen
maar ze heeft een fantastisch lichaam
het is niet mijn vaste dame maar
ik zal haar vast nog eens bezoeken maar er zijn zeker leukere dames op het pleintje.
Bij mij heeft zij nooit op de telefoon gezeten
Maar ja elke ervaring is anders
elke dag is anders
en een dame is ook maar een mens Ze heeft haar dag
of ze heeft hem niet
of er is een leuke klik
of niet

Terug
Bovenaan Onderaan