Recensie Lisa, Hoofddorp (voorheen Nieuw Vennep, Leiden) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
441
06/12/21
791
85
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuw-vennep/6228221-lisa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Omdat haar advertentie me nu al enige tijd intrigeert toch maar eens deze Lisa bezocht. Voorop gesteld, haar foto's hebben weinig met de realiteit te maken en zijn voornamelijk van iemand anders. Kort samengevat is Lisa qua uiterlijk het best te omschrijven als een exotische dame die netjes is verzorgd en een enorm lichaam heeft. En als ik zeg enorm, doe het dan nog maar eens keer twee. Haar kont omvat zeker twee keer die van alle gezusters Kardashian tezamen, je zou er met gemak een kratje bier op kunnen zetten. Echt iets voor de liefhebbers dus.
Ik ben zelf niet echt een liefhebber van dat formaat helaas. Het maakte de sex ook wat ongemakkelijk en onhandig allemaal.

Pijpen is met condoom en - ondanks dat ze vriendelijk en voorkomend is - het neuken gaat met een hoop nep gekreun en toneelspel. Snel werken naar een orgasme en hup, klaas is Kees/Lisa. Ik voelde me alles bij elkaar voor een groot deel best opgelaten van het hele gebeuren. Plek om te douchen was er helaas niet, locatie wel prima anoniem verder. 80 euro nog wel een ouderwets schappelijke prijs. Geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan