WHEM Lisa Hoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik denk dat ze uit dezelfde stal komt als yuki en linda en daar zijn over het algemeen positieve berichten over en yuki en een andere dame de naam ben ik even kwijt heb ik zelf ook bezocht en die zijn goed
 
Ik ben net bij lisa geweest en zou er niet naar toe gaan als ik jullie was ben wel vaker op die locatie geweest bij die Aziatische vrouwen maar dit was wel erg teleurstellend



Kwam binnen vrouw lijkt helemaal niet op de foto's ook al weet ik dat er fotoshop over zit maar bij lisa kwamen echt alleen de tatoos over een verder helemaal niks



Kwam binnen voor een uur dus ik ga liggen en denk zoals gewoonlijk lekker eest ff gepijpt worden maar nee na 1 min pijpen was er klaar mee dus dan maar neuken maar daar leek ze gewoon geen zin in te hebben na 10 min matige sex omdat ze steeds wou stoppen ging ze me aftrekker maar dat hield ze 20 sec vol toen moest ik me van haar zelf aftrekker omdat ze last had van haar schouder dus ik zwaar geïrriteerd een beetje trekken maar ja daar betaal ik niet voor dus wou ff aan haar zitten maar dat wou ze niet mocht niet aan haar tieten of kut zitten dus ja ik vragen wat ze wel wou doen dus ff een massage ik dacht oke maar dat was ook heel slecht met 1 hand een beetje wrijven dat hoefde ook niet van mij dus ben na 25 min weg gegaan inplaats van me uur vol te maken want zij leek er helemaal geen zin in te hebben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan