Noord Brabant (Nederland)Gewoon vragen! Kan ze zelf het beste aangeven. Zou wel verduidelijken of het om Vlaams-Brabant (België) gaat of Noord-Brabant (Nederland).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNoord Brabant (Nederland)Gewoon vragen! Kan ze zelf het beste aangeven. Zou wel verduidelijken of het om Vlaams-Brabant (België) gaat of Noord-Brabant (Nederland).
Je kan haar ook contacteren op haar website!Noord Brabant (Nederland)
Kon het op mijn telefoon niet zo snel vinden maar ik heb een berichtje gestuurdJe kan haar ook contacteren op haar website!
Boekingen | Lisa Lefèvre
www.lisalefevre.com
Hoeveel heb je hiervoor betaalt in totaal? welness niet meegerekend?Na een keer niet door kunnen gaan, en ruim vooruit plannen, had ik begin deze week eindelijk een trio waar je eigenlijk alleen maar over hoort te dromen.
Ter viering van mijn verjaardag had ik Manon Exclusief en Lisa Lefèvre uitgenodigd naar een wellness voor 6 uurtjes.
Beide dames heb ik individueel al een aantal keren gezien met altijd veel plezier. Tot mij verbazing leerde ik tijdens het plannen dat beide dames nog nooit samen hadden gewerkt, maar dit wel zagen zitten.
Dus, dag van. Beide dames waren mij al aan het opwachten (file :'(), maar het is natuurlijk schitterend binnenkomen als er twee mooie vrouwen op je wachten. Allemaal uitbundig gegroet met zoenen en knuffels.
Dan ben je toch bij de wellness, dus gaan gelijk de kleren uit. Beide dames hadden prachtige lingerie aan die helaas (?) snel ook uitging. Je ziet aan beide dames dat zij beide hard voor hun lichaam werken. Zij zien er geweldig uit.
Wij zijn begonnen in de jacuzzi waar het niet lang duurde voor wij elkaar aan het zoenen waren en handtastelijk werden. Zittend op de rand van de jacuzzi hebben beide mij om beurten gepijpt. De suggestie om het bed op te zoeken volgde snel.
Op bed weten beide dames mijn liefde voor beffen. Hier werd gretig gebruik van gemaakt. Terwijl de één mij aan het aftrekken/pijpen was, bereed de ander enthousiast mijn gezicht.
Dit werd afgewisseld tot mijn eerste orgasme.
Rond het middag uur werd ons een goed bereide lunch gebracht.
Tijdens de lunch bij gepraat over de veranderingen in onze levens.
Positieve dingen voor ons alle.
Na de lunch hebben wij om beurten elkaar gemasseerd wat uitdraaide op meer.
Manon op haar rug, waar Lisa en ik met haar speelde. Lisa met Manon tussen haar benen, terwijl ik Manon in doggy neukte. Lisa die m'n pik bereed en Manon m'n gezicht.
Bedenk een driehoek combinatie en ik denk dat hij wel gebeurd is.
Voor mij een honderd uit geslaagde dag. Één die ik niet snel zal vergeten.
Kén die ik volgend jaar hoop over te kunnen doen.
Houdt jij van langere dates, met dames die van seks houden en niet bang zijn jou dingen te vragen te doen of op te dragen. Deze dames zijn goud waard.
€1550 elk. Tarieven van beide dames zijn op hun sites te vinden.Hoeveel heb je hiervoor betaalt in totaal? welness niet meegerekend?
Maakt dat iets uit laat iedereen zijn ding doen en genietenHoeveel heb je hiervoor betaalt in totaal? welness niet meegerekend?
Je hebt gelijk, te duur voor mij maar ik denk dat Elon Younes de tijd van zijn leven heeft gehad.Maakt dat iets uit laat iedereen zijn ding doen en genieten![]()
Dat zal zeker en vast wel zijn en we gunnen iedereen zijn plezier en genot.Je hebt gelijk, te duur voor mij maar ik denk dat Elon Younes de tijd van zijn leven heeft gehad.