WHEM Lisa, Nieuw-Vennep, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik ook benieuwd naar. Leuke tekst, klinkt gezellig. Foto's leuk maar niet heel verhullend. Vibe van de tekst, prijstelling en het stukje "alleen nette NL mannen 30-55jaar" doet me denken aan dit draadje:

Opgepast dus
 
Waar ik me vooral aan stoor, is dat in de tekst in de eerste post staat: "mijn naam is mayalk"
Dit staat overigens niet meer in de huidige advertentie. Maar het blijft vreemd, voor iemand die "Lisa" heet en Nederlands zegt te zijn. De naam mayalk klinkt mij althans niet Nederlands in de oren.
 
Naamsverandering, rare tekst/raar geschreven, gecommandeer in de tekst, tekst is vertaald of niet door NL dame geschreven, de foto's zijn onscherp en ingezoomd, "Ennnn k spreek af met diegene waar ik een klik heb !! Dit check ik voor mezelf via f,"
Zij gaat ons checken ipv wij haar? via wat? "f"=facebook? No way!
En om het af te maken is de eerste foto meteen nep.
En weer met dank aan Kut Kinky.

0d81b07f-80df-4c29-8ed2-2f1751eba78e_profile.jpg

 
Ben vandaag bij lisa op bezoek geweest. Klopt dat foto's niet van haar zijn . Ze is een eerder gestalkt en heeft nog een andere baan. Wil niet herkend worden. Mijn ervaring was top..zeker als je van curvy houd . Ze pijpt goed en houd ook van initiatief nemen . Zo heb ik voor eerst prostaat massage gehad en heeft ze mij voorzichtig geneukt . Heel opwindend daar via handjob klaargekomen .ze is heel geil en houd van een beetje roleplay . Ja ze wil alleen nederlandse mannen en niet te jong . Ik ga zeker nog is terug .
 
Naamsverandering, rare tekst/raar geschreven, gecommandeer in de tekst, tekst is vertaald of niet door NL dame geschreven, de foto's zijn onscherp en ingezoomd, "Ennnn k spreek af met diegene waar ik een klik heb !! Dit check ik voor mezelf via f,"
Zij gaat ons checken ipv wij haar? via wat? "f"=facebook? No way!
En om het af te maken is de eerste foto meteen nep.
En weer met dank aan Kut Kinky.

Bekijk bijlage 21102

Super onderzocht. Top gedaan. En inderdaad zo helpen we elkaar
 
Ben vandaag bij lisa op bezoek geweest. Klopt dat foto's niet van haar zijn . Ze is een eerder gestalkt en heeft nog een andere baan. Wil niet herkend worden. Mijn ervaring was top..zeker als je van curvy houd . Ze pijpt goed en houd ook van initiatief nemen . Zo heb ik voor eerst prostaat massage gehad en heeft ze mij voorzichtig geneukt . Heel opwindend daar via handjob klaargekomen .ze is heel geil en houd van een beetje roleplay . Ja ze wil alleen nederlandse mannen en niet te jong . Ik ga zeker nog is terug .
Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Wel al een keer even kort contact gehad via whatsapp, en dat ging gewoon normaal.
Ik houd inderdaad van curvy, liever nog van gewoon dik 😊.
Ze is wel iets meer als wat 'curvy' volgens mij?
Wel de moeite waard dus?
 
Als ik ontvangst tijden van dame zie: 7 dagen per week van 11:00-23:00 vind ik het knap dat ze nog een baan ernaast heeft.

Hoewel, een krantenwijk erbij zou nog passen.

Is foto op whatsapp profiel wel van haar? Zie een enorme kont.
 
Als ik ontvangst tijden van dame zie: 7 dagen per week van 11:00-23:00 vind ik het knap dat ze nog een baan ernaast heeft.

Hoewel, een krantenwijk erbij zou nog passen.

Is foto op whatsapp profiel wel van haar? Zie een enorme kont.
Ja die heeft ze . De foto's op kinky zijn niet van haar . Zij ziet er leuk uit en ik heb een prima date gehad met haar .
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan