WHEM Lisa Oisterwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is mij uiteindelijk wel gelukt een afspraak te maken na velen maal proberen. Haar advertentie was geupdated en toen gelijk een sms gestuurd en tot mijn verassing. Kreeg ik een reactie. Ze wilde die week erop weer komen dus ik verwacht wel na de 1ste keer makkelijker is om mee af te spreken.
 
Verwacht eigenlijk geen probleem om nog eens met haar af te spreken als ze je eenmaal kent. Geef haar ook geen ongelijk dat ze voorkeur geeft aan klanten die ze al kent.

Het is een hete donder en de sex was nog heter. Als het een keer laat is en ik heb zin dan zal ik haar nog wel een keer uitnodigen.

de service die ze aanbied voor die prijs is echt geweldig. Ze is wel een stuk ouder dan 30 jaar.

Heb jij nog met haar afgesproken @kever123 ?
 
Vorige week eindelijk afspraak kunnen maken, s avonds had ze al meteen tijd. Komt langs in mooie lingerie, tijdens uitkleden al getrakteerd op een mooie pijp beurt. En ze stond al drijfnat. Het geil liep al langs haar benen. Daarna lekker klaar gekomen tijdens de sex.
 
Advertentie is vorige week nog geupdate en van deze dame is al jaren bekend dat het lastig is om tot een afspraak te komen. Dat betekent niet dat ze niet bestaat of gestopt zou zijn. Ze is gewoon selectief blijkbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan