Recensie Lisa, Playhouse Zulte 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
84
20/08/22
71
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.prive-playhouse.com/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog niet zoveel geschreven over deze privé locatie, dus op verkenning geweest:
Aangekomen bij het huis werd de deur open gedaan door 2 vrouwen, en na het voorstellen bleken het Lisa en Bea te zijn. Geen van de twee sprong er qua uiterlijk echt uit, dus deed een ienemienemutte en ging met Lisa mee naar boven. Het zijn Belgische nymphen met een huisvrouwen uiterlijk, maar schijn bedriegt, bleek later. Lisa is niet lelijk, maar haar leeftijd klopt niet met de homepage info. Niet dat het er iets aan afdoet, want ze houd van het spel. Ze was lekker in bed, liet alles toe wat ze beloofde en meer, en als toetje nog 2,3 keer over mij heen gesquirt. Daar hou ik dus van, ik hoefde er niet om te bedelen, ze wilde gewoon nog even los. Al met al een heerlijk uurtje gehad, zelfs iets langer, voor de afgesproken standaard prijs.
Ik kan natuurlijk niet over Bea of Tina praten (alleen op zaterdag) maar gezien het enthousiasme en Vlaamse passie denk ik dat alle dames dit gewoon voor hun plezier en een zakcentje doen. Dat is dus een andere inslag als een lekker jong zuid-Amerikaans ding die sjagerijnig is omdat ze gedwongen prostitueert.
Het was jammer dat Lisa en Bea samen geen bi-klik hebben, want een trio met twee van zulke zou topsport zijn...
 
Oei ik ben er eens gestopt en Bea was toen bezet, die Lisa heeft toen de deur open gedaan. Wel een sympathieke meid, maar als je die al verkiest qua uiterlijk boven Bea kan ik mij helaas al iets voorstellen bij die Bea :( Soit, les goûts en les couleurs...
 
Oei ik ben er eens gestopt en Bea was toen bezet, die Lisa heeft toen de deur open gedaan. Wel een sympathieke meid, maar als je die al verkiest qua uiterlijk boven Bea kan ik mij helaas al iets voorstellen bij die Bea :( Soit, les goûts en les couleurs...
Ik heb haar niet verkozen, maar geloot 😉.
Zoals ik al zei: Ik heb knappere gehad, maar waar de sex beduidend minder was. Ik hou ervan als het echt is.
 
Ik was er een jaartje geleden ook eens bij. In dit huis heb ik al verschillende dames bezocht. Het is daar nogal een "duivenpier" zoals we zeggen. Lisa is zowat de enige die blijvend is. Mijn ervaring met haar was heel wat minder. De klik was er duidelijk niet tussen ons. En omdat ik niet graag iets negatief schrijf, heb ik daar nooit over geschreven. Het was niet slecht, maar zeker niet iets waar je dagen over nadenkt. Gewoon twee mensen die sexten, maar geen klik hadden. En over de andere dames bij wie ik was, schreef ik niks omdat ze er na een week weg waren. Bij Bea was ik wel en vond ik het goed, maar wacht ik om iets neer te pennen tot na een tweede bezoek. Mijn topdame daar was Kim, helaas was ze er maar een paar weken. Heb ze wel 3x bezocht en onze klik was gewoon zalig. Maar helaas is ze weg.
 
Zou ze een aanrader zijn voor een eerste keer (ontmaagding)? Ben al een tijdje opzoek en blijf twijfelen bij wie ik het beste eens zou gaan 😔.
Eerlijk? Wacht op de juiste persoon in je leven... een ontmaagding moet gebeuren uit liefde... met iemand die je graag ziet, niet met iemand waar je voor hoeft te betalen. Als je pech hebt kom je na 20 seconden klaar en dan ben je ineens ook weer wat geld kwijt...
 
Ik ben bij Lisa geweest. Ontvangst in een villa met privé parking uit het zicht van de baan. Lieve vrouw maar zeker veel ouder dan de 36 jaar in de advertentie. Denk eerder 45+. Een half uurtje genomen. Normale dingen zijn gepasseerd. Tongzoenen maar zeker niet voluit, pijpen zonder condoom maar enkel het topje. Beffen, was een fris lekker ruikend poesje. Dan nmc zij on top. Was niet slecht maar door haar eerder mollige lichaamsbouw vond ik dat ook niet wawh. Is wel heel lief. Zat na 25 terug in mijn auto met wasje en dergelijke inbegrepen.
 
Ik ben bij Lisa geweest. Ontvangst in een villa met privé parking uit het zicht van de baan. Lieve vrouw maar zeker veel ouder dan de 36 jaar in de advertentie. Denk eerder 45+. Een half uurtje genomen. Normale dingen zijn gepasseerd. Tongzoenen maar zeker niet voluit, pijpen zonder condoom maar enkel het topje. Beffen, was een fris lekker ruikend poesje. Dan nmc zij on top. Was niet slecht maar door haar eerder mollige lichaamsbouw vond ik dat ook niet wawh. Is wel heel lief. Zat na 25 terug in mijn auto met wasje en dergelijke inbegrepen.
Spijtig dat het tongzoenen niet voluit is. Ook het pijpen was was maar het topje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan