Recensie Lisa, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.365
30/06/21
3.452
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8685607-lisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was medio mei 2021, dat ik voor de 2de keer bij Lisa geweest was, sinds haar laatste bezoek aan ons landje.
Eventjes terug kreeg ik -geheel onverwacht- een appje van Lisa. Ze stond bij de bagageband haar spullen op te wachten en wilde aangeven dat ze eindelijk, na ruim een jaar, weer in NL was aangekomen!

Afgesproken, dat ze na haar korte verblijf in Rotterdam, me zou appen wanneer ze in Amsterdam/Amstelveen zou vertoeven. En zo geschiedde...Deze dame is écht een geweldige meid en pronkt nog altijd in mijn Top 5.

Het weerzien na een veel te lange tijd was al geweldig, maar de keer erna al helemaal.
60 minuten afgesproken, maar of ik nog even gezellig bleef hangen om te ontspannen... Ze pijpt (zc) nog steeds heerlijk. Fantastisch om haar kleine ranke lichaam op je te zien krioelen. Van een befpartij is ze ook niet vies, ze werd kleddernat en het inhouden van haar lieve kreuntjes ging niet langer...de rest ging vanzelf zeg maar (mc)...

Na al het vuurwerk pakte ze een fles massageolie en het leek wel of ze daar een cursusje voor had gevolgd. Heerlijk ontspannen verrassing, zeker niet zo'n " ik-maak-de-tijd-vol-waarna-je-sowieso-een-massage-nodig-hebt" massage.

Al met al een top weerzien. Ze gaf aan dat ze verwacht eind augustus weer te komen. Tegen die tijd houdt ik m'n Whatsapp weer in de gaten!


Detail: omdat haar oude profiel niet meer werkte na een jaar inactief te zijn geweest, heeft ze van een of andere mafklapper hulp gekregen, voor het maken van een nieuw profiel. Dat viel niet mee, maar het was gelukt...behalve haar leeftijd, die kon schijnbaar niet worden aangepast.
 
Super lief, geil, petite, verzorgd en een perfecte service. Haar foto's zijn allemaal echt, maar idd...wel bewerkt. Ze lijkt nu het meest op haar looks van foto 4 en 5. Foto 8 is van afgelopen zomer trouwens, maar je ziet het niet zo goed.

Er is alleen gefilterd, niet gesneden, want haar lijfje is idd goddelijk!

Ze is overigens geen 35, dit was een fout bij het (laten) aanmaken van haar nieuwe profiel. Haar oude was weg, nadat ze hier meer dan een jaar niet was geweest. Je kunt er zo'n 7 jaar afhalen.

Haar Whatsapp profielfoto is geen eigen foto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee @Dragonfire , nooit behoefte aan tenzij de dame dat zelf aangeeft...
Als iets er niet bij staat, zegt dat nog niets...je kan het vragen? Als er een waslijst aan services staat, wil dat niets zeggen...Soms is andersom ook het geval ;-)

Ze blijft dit keer in elk geval in R'dam (helaas), geen andere locaties vooralsnog.
 
Was het een beetje gemakkelijk om een afspraak met Lisa te maken?
Ik heb haar een Whatsapp in het Engels gestuurd. Ik wacht de reactie even af.

Oh ja, weet iemand of PZC in het standaard tarief zit of dat hier extra voor moet worden betaald?

Eric
 
Geen idee hoe anderen dat ervaren. Meestal reageerde ze vrij snel, maar ze is gewild dus vaak druk en dus laat reageren...

Voor zover ik weet is PZC inbegrepen ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8685607-lisa
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is de eerste keer dat ik Lisa ontmoet en meteen een prima GFE ervaring rijker. Als je van petit houdt dan moet haar echt een keer ontmoeten.
Vanaf het binnenkomen probeert ze je in de watten te leggen en tot en met een prima massage aan het eind.
Ze is er nog tot en met volgende week donderdag dus neem je kans waar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8685607-lisa
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Man, man, man. Lisa is een van de mooiste, sexy, lieve vrouwen die ik bezocht heb. En wat een lichaam. WAT EEN LICHAAM. Lisa ontvangt in een luxe service apartment in Rotterdam. Haar pijpkunsten zijn echt goddelijk. Ze laat supergeil speeksel op je pik druipen en neemt 'm dan gewillig in haar mond. Tijdens het pijpen gebruikt ze beide handen: een om je pik, de ander op je ballen. Niet normaal zo lekker...het duurde dan ook niet lang voordat ik in haar mond explodeerde. Dit spuugde ze in de badkamer uit, en na een snelle douche van mij, gingen we verder met ronde 2. We hebben elkaar echt alle hoeken van de slaapkamer laten zien. Staand, doggy, op bed...en schijn bedriegt....ze ziet er lief uit (en dat is ze ook)...maar dit meisje heeft een dark side: Hoe harder ik haar nam, hoe meer ze kreunde van genot. Echte mutual desire tussen Lisa en mij, wat een vereiste is voor een geslaagde date natuurlijk. Vandaag is haar laatste dag, kijk er alweer naar uit naar haar terugkomst!
 
Heb haar in december nog geapped en laatst nog in april, maar geen response. Nu was Lisa volgens mij (bijna) nooit online met haar Nederlandse nummer, maar wilde toch graag weten hoe ze het maakt daar, dus had het geprobeerd, maar helaas...geen succes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan