Recensie Lisa (Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickie Dick

Newbie
10
09/06/25
7
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3084637-lisa
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen week bij Lisa geweest. Ze ontvangt op Zuid in een net appartement. Een afspraak was snel gemaakt voor een halfuurtje fun. Bij aankomst de nodige instructies gekregen om binnen te komen en vervolgens schoenen uit bij het betreden van de kamer. Ze is zeker de dame van de fotos, maar de 26 jaar vanuit de advertentie is ze absoluut niet. Evengoed heeft ze een prima figuurtje en heerlijke kleine borstjes cupje B met lekkere tepels 😋. Ik kon eerst even douchen waarna de lol kon beginnen. Lisa gaat een beetje (tong)zoenen niet uit de weg en probeert je lekker op te geilen.
Bij het betasten van haar borsten begon ze al meteen te kreunen, wat iets te snel was naar mijn mening. Ze was al wel opvallend vochtig en dat zeker weten niet uit een flesje 😁💦 . Eerst liet ik mij lekker pijpen wat ze echt goed deed, afgewisseld met wat diepte en snelheid. Ze gebruikte ook genoeg speeksel wat het lekker sloppy maakte, waarbij ze soms wel wat in een doekje spuugde. Vind ik niet echt een aantrekkelijk gezicht, maar haar pijpkwaliteiten maakte veel goed.
Tussendoor vroeg ze regelmatig of ik het fijn vond.
Uiteraard ook de rollen omgedraaid en haar kutje verwend. Ze was goed nat, geen rare geurtjes heb mij dus goed uitgeleefd. Lisa leek dit erg te waarderen en spoorde nog eens extra aan tot ze leek klaar te komen.
Toen was ik aan de beurt en nam Lisa plaats op mijn lul. Heerlijk om haar bovenop mij te zien rijen met haar borsten in mijn handen. Ze is goed strak dus dat voelde heerlijk.
DIt standje afgewisseld met doggy, waar ik eigenlijk mee had moeten wachten, want dit standje garandeert mij altijd snel klaar te komen.
Ik kwam echt heerlijk klaar en Lisa liet mij nog lekker lang in haar, wat ik echt een pluspunt vond. Prima ervaring gehad en ga zeker nog eens terug als ze al niet weer is vertrokken naar haar volgende stek. Jammer dat deze Chinese dames nooit lang op dezelfde plek verblijven.

Terug
Bovenaan Onderaan