WHEM Lisa/Sexy secretaresse, Diepenbeek (vh Diest)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even speuren en dan kom ik deze reviews van deze dame tegen.

Wat waren de afspraken dan die ze niet nakwam? En waarover klaagt em zaagt ze dan?

Telefonisch afgesproken, 1 uur, €150 2 keer klaarkomen, tongzoenen, pzc, cim, vriendelijk aan telefoon, duidelijk instructies hoe te bereiken en parkeren.

Uiteindelijk geen tongzoenen, pijpen was met de hand erom waardoor enkel het topje… enkel standje missio, alle andere standjes pijnlijk… continu gapen, zuchten, mijn penis was te hard??

Na veel gezeur en met moeite missio gekomen, tijdens het neuken al aangegeven dat ik twee maal wilde zoals telefonisch besproken, dat was meteen gaat hem niet worden.

Na 25 min gedoucht en wel vertrokken… gevraagd om geld terug terug te krijgen, (€50) betaald voor een uur en twee maal komen… dus afspraken niet nagekomen.

Kortom, blijf hier weg, want ze heeft er duidelijk geen zin in.

Laatst bewerkt:
Telefonisch afgesproken, 1 uur, €150 2 keer klaarkomen, tongzoenen, pzc, cim, vriendelijk aan telefoon, duidelijk instructies hoe te bereiken en parkeren.

Uiteindelijk geen tongzoenen, pijpen was met de hand erom waardoor enkel het topje… enkel standje missio, alle andere standjes pijnlijk… continu gapen, zuchten, ik was te hard?

Na veel gezeur en met moeite missio gekomen, tijdens het neuken al aangegeven dat ik twee maal wilde zoals telefonisch besproken, dat was meteen gaat hem niet worden.

Na 25 min gedoucht en wel vertrokken… gevraagd om geld terug terug te krijgen, (€50) betaald voor een uur en twee maal komen… dus afspraken niet nagekomen.

Kortom, blijf hier weg, want ze heeft er duidelijk geen zin in.
Nja op 60 jarige leeftijd, want hierboven zegt men 20 jaar ouder dan advertentie? Alle ja voor mij is 35 toch de maximaal houdbare leeftijd. 40 kan ook nog er net door maar toch....

Terug
Bovenaan Onderaan