Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn diest en privéBen je in Diest geweest of bij haar privé ?
Maar inderdaad een lieve meid en zeer tevreden over haar!In diest en privé
Ik heb ze enkele weken geleden bezocht. Het viel me ook vies tegen.Toch ni bij mij dan dat tongzoenen
En wat viel er bij jou vies tegen?Ik heb ze enkele weken geleden bezocht. Het viel me ook vies tegen.
20 jaar ouder dan de foto'sEn wat viel er bij jou vies tegen?
Wat waren de afspraken dan die ze niet nakwam? En waarover klaagt em zaagt ze dan?Wegblijven, geen waar voor je geld en conformeert zich niet aan de afspraken. Niets mogelijk en enkel pijn, gapen, klagen en zagen.
Wat waren de afspraken dan die ze niet nakwam? En waarover klaagt em zaagt ze dan?
Nja op 60 jarige leeftijd, want hierboven zegt men 20 jaar ouder dan advertentie? Alle ja voor mij is 35 toch de maximaal houdbare leeftijd. 40 kan ook nog er net door maar toch....Telefonisch afgesproken, 1 uur, €150 2 keer klaarkomen, tongzoenen, pzc, cim, vriendelijk aan telefoon, duidelijk instructies hoe te bereiken en parkeren.
Uiteindelijk geen tongzoenen, pijpen was met de hand erom waardoor enkel het topje… enkel standje missio, alle andere standjes pijnlijk… continu gapen, zuchten, ik was te hard?
Na veel gezeur en met moeite missio gekomen, tijdens het neuken al aangegeven dat ik twee maal wilde zoals telefonisch besproken, dat was meteen gaat hem niet worden.
Na 25 min gedoucht en wel vertrokken… gevraagd om geld terug terug te krijgen, (€50) betaald voor een uur en twee maal komen… dus afspraken niet nagekomen.
Kortom, blijf hier weg, want ze heeft er duidelijk geen zin in.
Nja op 60 jarige leeftijd, want hierboven zegt men 20 jaar ouder dan advertentie? Alle ja voor mij is 35 toch de maximaal houdbare leeftijd. 40 kan ook nog er net door maar toch....