Lisa Tilburg prive 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piet67

Newbie
13
13/05/22
8
2
Nog nooit geschreven maar nu moet ik iets schrijven deze dame is moeite waard om te beschrijven wat een geile dame is ze kwam zich voorstellen en wat een vrolijke verschijning haar uitgekozen voor een half uurtje en jemig wat een energie ze begint je gelijk op je gemak te stellen bij t wassen en zoent heerlijk daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en wou ze zelf ook verwend worden zo gezegd zo gedaan ze squirtte erop los daarna heb ik dr heerlijk gepakt op doggy style ze is echt een dame die weet wat een man nodig heeft ik zeg lisa tot snel en hoop dat ik je nog vaak mag bezoeken mannen deze dame is een topper
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80 euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog nooit geschreven maar nu moet ik iets schrijven deze dame is moeite waard om te beschrijven wat een geile dame is ze kwam zich voorstellen en wat een vrolijke verschijning haar uitgekozen voor een half uurtje en jemig wat een energie ze begint je gelijk op je gemak te stellen bij t wassen en zoent heerlijk daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en wou ze zelf ook verwend worden zo gezegd zo gedaan ze squirtte erop los daarna heb ik dr heerlijk gepakt op doggy style ze is echt een dame die weet wat een man nodig heeft ik zeg lisa tot snel en hoop dat ik je nog vaak mag bezoeken mannen deze dame is een topper
 
@Piet67
Hier de uitleg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan