Algemeen Privehuis La Cloche, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar ja je wilt yoch ook kwaliteit qua sex en looks en meer keuze in Nederlandse dames dan zit je bij House of Dreams en La Cloche tig beter😉, in in Nieuwegein staat de naam vh het bedrijf met grote neon koeiletters groot op de gevel ook niet discreet en komt vaak een bepaald soort... volk
Ben het niet met je eens. Paar jaar geleden zijn de kamers netjes opgeknapt. En werkt een grote diversiteit aan leuke dames, voor ieder wat wils

Ik zie wel veel jonge Nederlandse blondines in La Cloche.
Welke heeft een goede stevige/grote ronde kont? Ik zie Adriana, Chantal, Kylie, Cindy, Linda! Wat een keus! Maar die hebben bijna allemaal geen foto's. Ik hou wel van naturel

Heerlijk ochtend gehad bij Adriana. Ik wil heel rustig gepijpt worden met tussendoor een pik massage. Ik moest onder het pijpen al vragen om het rustig aan te doen wauw.

Geraagd om lekker rustig met mijn ballen verder te gaan. Toen ik niet meer kon ben in gaan beffen dat doe ik meestal of een soort van af te koelen. Opnieuw gevraagd om mij klaar te pijpen. Toen condoom erom gedaan want wilde echt pijpend klaar komen. Ik kom zeker terug.

Omdat ik niet alle reacties kan en wil lezen ben ik wellicht niet de eerste die dit meldt. Bij La Cloche werd ik geconfronteerd met het feit dat de dame voor de zogenaamde "extra services" fors meer betaald wilde hebben. Het interessante was dat het geen extra services betrof, ik vroeg gewoon om een standaardpakketje. Op de kamer beweerde de dame echter dat het bedrag van € 140,-- uitsluitend kamerhuur was en dat zij nog eens € 150,-- euro rekende voor normale diensten en daarbovenop nog wisselende bedragen voor bijzondere acties. Omdat ik dit alles al een hele bijzonder actie vond ben ik afgehaakt en kreeg ik na veel geouwehoer ook de eerder betaalde € 140,-- terug. Of de gastvrouw van dit soort praktijken op de hoogte is was me niet helemaal duidelijk want ze deed erg vaag en bleef zeggen dat ze zich niet mag bemoeien met wat op de kamer wordt afgesproken.
Genaaid worden is prima maar € 290,-- voor een uurtje gaat me te ver.

Omdat ik niet alle reacties kan en wil lezen ben ik wellicht niet de eerste die dit meldt. Bij La Cloche werd ik geconfronteerd met het feit dat de dame voor de zogenaamde "extra services" fors meer betaald wilde hebben. Het interessante was dat het geen extra services betrof, ik vroeg gewoon om een standaardpakketje. Op de kamer beweerde de dame echter dat het bedrag van € 140,-- uitsluitend kamerhuur was en dat zij nog eens € 150,-- euro rekende voor normale diensten en daarbovenop nog wisselende bedragen voor bijzondere acties. Omdat ik dit alles al een hele bijzonder actie vond ben ik afgehaakt en kreeg ik na veel geouwehoer ook de eerder betaalde € 140,-- terug. Of de gastvrouw van dit soort praktijken op de hoogte is was me niet helemaal duidelijk want ze deed erg vaag en bleef zeggen dat ze zich niet mag bemoeien met wat op de kamer wordt afgesproken.
Genaaid worden is prima maar € 290,-- voor een uurtje gaat me te ver.
Idd zeer ongebruikelijk . Lees de website er maar op na. Wellicht via mail een klacht indienen bij de directie.

Ik was ook verrast dat een nieuw meisje geen idee had dat wij ook eerst 140 euro aan de gastvrouw moeten betalen. Ik denk dat La Cloche daar duidelijk over moet zijn tegen de dames, want als ze niet beseffen hoeveel wij betalen dan vragen ze maar raak.

Laatst bewerkt:
Om dames te recenseren, niet of jij denkt of iets aanneemt hoe een bedrijf intern werkt. Daarnaast zijn ze hier niet actief dus kan je niet met ze discussieren als je die behoefte zo hebt. Doe dat dan in de email met ze of elders waar ze wel actief zijn. Want anders wordt het raar gelul in de ruimte zonder dat de je de feiten kent en je op aannames afgaat of een incompleet beeld hebt van de realiteit in deze.

Laatst bewerkt:
Dit gaat niet over een dame. Dit is het topic over Privéhuis la Cloche. Ik hoef met niemand te discussiëren, er is hier een lid dat schrijft over zijn ervaring en die kwam een beetje overeen met de mijne. Dat heeft niets te maken met gelul in de ruimte. Jij geeft hier graag op alles en iedereen commentaar en je weet alle ins en outs van de 2 privéhuizen LC enHOD. En dat waarderen we allemaal hier. Maar bij een negatief voorval geef je niet thuis en ga je met verwijten komen. Het zal me verder ook aan mijn kont roesten, succes ermee.

Dit gaat niet over een dame. Dit is het topic over Privéhuis la Cloche. Ik hoef met niemand te discussiëren, er is hier een lid dat schrijft over zijn ervaring en die kwam een beetje overeen met de mijne. Dat heeft niets te maken met gelul in de ruimte. Jij geeft hier graag op alles en iedereen commentaar en je weet alle ins en outs van de 2 privéhuizen LC enHOD. En dat waarderen we allemaal hier. Maar bij een negatief voorval geef je niet thuis en ga je met verwijten komen. Het zal me verder ook aan mijn kont roesten, succes ermee.
Helemaal mee eens. Als je wat negatiefs over Johnny zijn huizen schrijft geeft hij nooit thuis of schiet in de verdediging. Als je op citygirl iets negatiefs plaatst over een dame is dat de volgende morgen al verwijderd en dan nog maar te zwijgen over al zijn nep recensies die hij schrijft

Zondag een afspraak gemaakt voor dinsdagavond. Daar aangekomen stond mijn afspraak niet of niet goed genoteerd. Voor niks 1.5 uur gereden 😅 en daarna weer terugrijden. Mocht de volgende dag wel terugkomen voor 30 min. tijdens spits.... ik kan alleen niet 7+ uur rijden voor een afspraak van 30 min. Ook geen tijd.

Kan gebeuren maar wel vervelend vooral omdat het ver weg is. Had ze wel gesierd als ze iets konden regelen of een soort tegemoetkoming. Zal voor vertrek voortaan wel bellen voor een afspraakbevestiging 😊

Terug
Bovenaan Onderaan