Recensie Liselotte/Lotte/Naomi, Groningen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even voor duidelijkheid iemand die op zijn pikkie is getrapt heeft ergens gezegd dat ik zonder doe ...even heel duidelijkheid....NOOIT zal ik zonder doen Nooit

ik kan mij niet verdedigen tegen alles wat er geschreven wordt...jullie doen maar...
in mijn gezicht wordt er niets gezegd... succes ermee en geloof wat je wil geloven.

Laatst bewerkt:
Had van de week contact met der was leuk contact ik naar haar toe ze heeft een lekker lichaam ziet er goed uit maar bij haar thuis ziet het eruit als kraakpand dacht wtf en effe zitten met der gaat ze pijp roken ik dacht wegwezen gauw

Ben van de zomer langs geweest, veel van wat er gezegd is in dit topic wordt klopt aardig. Drukke dame (zegt ze zelf ook) met redelijk strak lijf, iets ouder dan op de foto's. Ze pijpt redelijk, je kunt der lekker hard neuken en ze lijkt er zelf de voorkeur aan te geven stevig genomen te worden. Geen GFE maar rampetampen. Dus als dat je ding is, prima dame.
Alleen er hing inderdaad een onfris luchtje om der heen. Dus flink te keer gegaan en gouw weg. Ook haar onrust werkte bij mij niet echt geilheid op, haar aanmoedigingen tijdens het neuken wel.
Herhalings kans 0 voor mij.

Vermoed ik wel ze verdeelde mij dat ze 42 was dus leeftijd klopt en in de ad staat ze houd ervan hard en diep genomen te worden
Wat ik destijds met mijn date gemerkt hebt is dat ze er idd van houd diep en hard dus kans groot dat dit Lotte is alleen nu onder een andere naam

Je kan haar altijd even berichtje via sj sturen, reageert snel

Ze geeft aan nu ook trio te doen. Als iemand keertje zin heeft in een DP proberen met haar laat maar weten 😁😁

Edit mod: DP melden graag via de PB van Mar dan, hoeft niet via topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pak-me-_8279854
Totale kosten (in euro)
80
Weer heerlijke seks gehad met Lotte

Geen aanrader.
Ik neig om de slechte reviews over haar te onderschrijven.
- Te druk, verdoet je tijd met praten
- Te rommelig, kamer stinkt
- Rest van de woning is een bouwval
- Zij zelf ziet er OK uit, ziet er een beetje uit als een junk, maar dat is mijn perceptie
- Na klaarkomen moet je snel weg. Dus eindstand, ze kijkt toch wel op de klok en heeft jou tijd verlult, haha.

Als dit allemaal niks uitmaakt, dan is het prima !

Dat ze druk is en graag praat snap ik wel , maar ben er paar keer geweest en het stonk er niet , wel een rommeltje binnen , maar ziet er niet uit als een junk ( mijn mening ) Wel heerlijk meisjes figuurtje 😌 en ja als je zelf niet begint dan praat ze door ha ha

Ik ben ook bij haar langs geweest.
Ziet er aangenaam uit, en voelt ook fijn. Toen ze zich uitkleedde zat ik wel even te kijken, zeker naar mijn smaak.
Lekker druk, direct en ook humor.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Recent contact met haar via WhatsApp gehad. Ik had een paar (praktische) vragen gesteld als potentiële nieuwe klant. Kreeg ik niet veel later een spraakbericht terug van haar met hierin totaal geen antwoorden op mijn vragen. Ze praatte ontzettend snel, dus ik moest het vertraagt afspelen om het te kunnen verstaan en begrijpen. Ze begon wartaal uit te slaan en gaf antwoord op vragen die ik totaal niet had gesteld. Ik vermoed dat het berichtje voor iemand anders was bedoeld. Maar mijn interesse in deze dame is nu wel enorm afgenomen, niet normaal zeg wat een reactie van haar. Ik bezoek zéér regelmatig dames en schrijf al vele jaren reviews over hen. Ik was één van de pioniers op Hookers, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt in al die (vele) jaren. Respect moet van twee kanten komen, wees je daarvan bewust 'dame'.

Laatst bewerkt:
Recent contact met haar via WhatsApp gehad. Ik had een paar (praktische) vragen gesteld als potentiële nieuwe klant. Kreeg ik niet veel later een spraakbericht terug van haar met hierin totaal geen antwoorden op mijn vragen. Ze praatte ontzettend snel, dus ik moest het vertraagt afspelen om het te kunnen verstaan en begrijpen. Ze begon war taal uit te slaan en gaf antwoord op vragen die ik totaal niet had gesteld. Ik vermoed dat het berichtje voor iemand anders was bedoeld. Maar mijn interesse in deze dame is nu wel enorm afgenomen, niet normaal zeg wat een reactie van haar. Ik bezoek zéér regelmatig dames en schrijf al vele jaren reviews over hen. Ik was één van de pioniers op Hookers, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt in al die (vele) jaren. Respect moet van twee kanten komen, wees je daarvan bewust 'dame'.
Herkenbaar, helaas. Van meerdere telefoonnummers warrige onbeschofte berichten gekregen na een van mij uit keurig aantal vragen. Ziet er lekker uit, biedt een aanlokkelijke dienst aan, maar op deze manier heb ik geen zin. Respect. Dat ontbreekt...

Vandaag bij haar geweest.
Ze heet nu Elsie.
Nadat ik haar had geappt stuurde ze mij in ingesproken bericht.
Ze heeft een hele lieve stem en ze praat wel een beetje snel.
Ik mocht direkt wel bij haar komen vanmiddag.
Nadat ik had aangebeld stond deze mooie lieve vrouw met weinig kleertjes bij de deur.
We zijn samen in de douche gestapt want ik kwam van mijn werk.
Uiteindelijk heeft zij mij gewassen.
Toen mocht ik op bed gaan liggen en hoefde wat haar betreft niks te doen. Ze heeft me heerlijk gepijpt en toen ging ze cowgirl met haar mooie borsten naar mij gericht tekeer. Dit kon ik niet lang volhouden, mijn zaad spoot het condoom vol. Nadat ze mij schoon maakte en ik was aangekleed ben ik met een heerlijk gevoel terug naar Marum gereden.

Zit er over na te denken om nog weer eens heen te gaan maar pijpen doet ze dat nog wel zonder condoom? Staat niet meer bij de advertentie

Laatst bewerkt door een moderator:
Jazeker als je schoon bent en niet stinkt.
Ze heeft alleen maar adhd daarom praat ze zo druk.
Vraag haar maar eens.
Ze is echt geil en rijdt je naar een hoogtepunt.

Gr.Slappe

Ik heb geprobeerd een afspraak te maken en kreeg heel snel heel leuk contact. Voice berichtje, gezichtsfoto en een geil dildo filmpje. Allemaal helemaal top en datum afgesproken.

Tot ik vanmorgen een belletje krijg dat ik lastminute op sollicitatiegesprek kan komen. Net op de dag dat ik met haar had afgesproken.

Netjes afzeggen maar dat viel niet in goede aarde. Maakte me uit voor vanalles en nog wat en ik was direct een faker 😒 graag of niet hoor.

Jammer dat dit niet op een nornale manier kan

Uit nieuwsgierigheid heb ik haar bezocht voor vluggertje.
Is lief, mega druk adhd, locatie makkie te vinden. Appartement niet meest verzorgd, en qua uiterlijk is ook, laat me maar zeggen, niet mijn type. 0% herhaalgevaar voor mij.

Terug
Bovenaan Onderaan