WHEM Liv, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er waren idd 2 Hookers recensie over Liv geschreven en kan me herinneren dat de service niet al te best was. Ook mentaal is ze niet helemaal in orde. Ik had Liv nog in mijn blote kont op de gang gesproken toen ik op bezoek was bij "Google Translate" Katerine. In mijn achterhoofd herinnerde ik me nog de slechte recensies over Liv.
 
Surprise. Kun jij dan nog bij de berichten op Hookers??
Jij ook, alleen het subforum is leesbaar. Niet de draden zelf en de knop "alfabetisch" is pleite. Mocht iemand weten dat ze in een andere provincie zou staan..... Ik heb alleen in NH gekeken. In het subforum kun je wel nog de totaalscore zien aan voetstappen als we haar draad ergens tegenkomen.
 
het is off topic, maar ik dacht dat er gemeld werd dat je nog altijd de berichten kon bekijken op hookers, maar kennelijk hebben ze dat toch veranderd.?
 
Naar ik weet niet Nederlands. Ooit even kort gezien bij bezoek aan K aterine ("Translate K aterine").
Absoluut geen Nederlandse.
Qua uiterlijk vond ik haar wel aantrekkelijk.
Enige was dat ik bij het verlaten van het adres een enorme wietgeur uit de kamer van Liv rook..... Twijfel dus.

En ja, ze heeft klaarblijkelijk een tweede profiel aangemaakt, zo te zien.
 
I had haar ooit bezocht. Ze heeft een mooi gezicht en een slank, sportief lichaam. Helaas werd er niet veel geneukt want ze vond mijn penis te groot (maar dat geloof ik eigenlijk niet, haha).
 
zit nu in breda onder naam Maya 27jaar en Liv 36jaar zijn het wel de zelfde dame? het leeftijd per profiel verschil nog wel wat ook de tarief is anders . iemand al langs geweest ?
 
Nu opgedoken in Amersfoort terwijl haar advertentietekst nog naar Amstelveen verwijst!
De advertentietekst is trouwens een grote Google Translate mesh up, wat een drama ;-(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan