WHEM Liv/Nova, sexjobs Vlijmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recensies op andere sites geven aan dat je in het begin goed haar best deed maar de laatste paar geven aan dat ze het niet zo nauw neemt met de hygiene en er een routineklus van heeft gemaakt. Het lijkt er op dat ze niet zo veel zin meer in heeft dan as het begin en doet dus daarom ook niet echt de moeite om berichten te lezen.
@Ronnywest, heb je andere site's, waar reacties op staan van Nova, en hoor ook de naam Liv.
 
Toen ze net hiermee begon tig keer een afspraak gemaakt die steeds op het laatst werd gecancelled. Altijd met een andere smoes. Werk, dochter op bezoek, buren etc. Uiteindelijk gelukt. De date zelf was niet voor herhaling vatbaar. Weinig enthousiasme en initiatief van haar. Wel zc geneukt. Dame heeft ook een topic op het hobbyforum.
Gezien de moeite die het kost en de tegenvallende date geen herkansing.
@Ropo, welk hobbyforum, kun jij mij een link geven
 
Ik dacht van ja nu is het me gelukt om een afspraak te plannen samen, maar heellaas. Het begon met wordt een kwattiertje later oke zei ik. Dus ik gewacht met voor ik vertrok. Nou ik heb 45 min nodig om er te komen. Ik moest nog tanken onderweg. Ik stod dus te tanken en ja hoor het bericht kwam binnen dat het een uurtje later zou worden. Ik dus maar vriendelijk bedankt.
 
Hartstikke leuk als in de buurt woont maar als je een uur gaat reizen dan is het echt niet de gok

Ik kom er al zo'n 5 jaar. Sinds dat ze begon en altijd erg tevreden. En ja ze zegt vaak last minute af maar als je daar doorheen kan kijken en begrip ervoor hebt is het heerlijke dame. Neemt de tijd geen klokkekijker en verdrinken in die heerlijke borsten.
Kun jij mij prive haar telefoon sturen of een link, hoe ik deze dame kan bereiken, denk dat ik zelf her verkeerde telefoonnummer heb
 
Als je op het nzcforum liv even opzoekt staat daar een screenshot van haar advertentie. Dan heb je het nummer ook maar dan niet gaan zeuren dat ze niet reageert of afspraken afzegd als het wel gelukt is een afspraak te maken.
 
Als je op het nzcforum liv even opzoekt staat daar een screenshot van haar advertentie. Dan heb je het nummer ook maar dan niet gaan zeuren dat ze niet reageert of afspraken afzegd als het wel gelukt is een afspraak te maken.
Dat is een oud nummer en nzc doet ze al jaren niet meer.
Maar goed adv staat vaak genoeg online gewoon in de gaten houden dan kom je er zelf achter.
Maar ik blijf me verbazen dat @MarijnS zo achter dat nummer aan het jagen is, terwijl hij haar tegelijkertijd in dit draadje al een paar keer volledig de grond heeft ingeboord. Op de een of andere manier begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat MarijnS de reden kan zijn van het nieuwe nr.

Update:
MarijnS heet tegenwoordig Voormalig lid 23062
 
Laatst bewerkt:
Dat is een oud nummer en nzc doet ze al jaren niet meer.
Maar goed adv staat vaak genoeg online gewoon in de gaten houden dan kom je er zelf achter.
Maar ik blijf me verbazen dat @MarijnS zo achter dat nummer aan het jagen is, terwijl hij haar tegelijkertijd in dit draadje al een paar keer volledig de grond heeft ingevoerd. Op de een of andere manier begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat MarijnS de reden kan zijn van het nieuwe nr.
Dat denk ik dus ook. Wellicht een stalker.
 
Vandaag ben ik er weer geweest. Het was weer een heerlijke ervaring. Eerst lekker even kletsen en daarna lekker rustig beginnen met kussen, vingeren en pijpen. Wat doet ze dat toch lekker. Hou daar echt van op een teasy manier. Kijkt je aan met die geile blik. Daarna diverse standjes gedaan. She loves doggy. Kan die lekker diep. Daarna heerlijk in haar mond gekomen en nog even gechild en gekletst. Zeer tevreden en op naar weer snel weer een keer.
 
Vandaag ben ik er ook geweest. Het even geduurd maar geduld is een schone zaak. Bij binnen komst een vriendelijke knuffel en mocht ik de weg naar boven vervolgen, ze verontschuldigde zich dat ze nog geen hakken aan had. Ik zei dat geeft niet hoor, daar kan je me alleen maar mee bezeren. Eerst even lekker zitten kletsen en vervolgens ging alles van zelf. Zijn samen lekker klaar gekomen en vervolgens lekker samen gedoucht.

Ga er zekers nog een keer naar terug, dat werd me ook vriendelijk verzocht door de dame, dit vanwege dat ze er zelf ook van genoten heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan