WHEM Livia, Privéontvangst, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 341

Vaste klant
Forumpionier
107
02/07/21
117
5
Ik ben bij deze dame geweest en ik herinner me nog recensies op hkrs. Bovenstaande reactie verbaast me. Het is de dame van de foto's en zeker niet onaantrekkelijk. Eerder een knappe dame. Vriendelijk en een vlotte uitstraling vond ik. Op zich was mijn date( voor GR) prima en ik wil deze dame zeker vaker bezoeken. Niks mis mee.
Raadsman
 
Voordat Girlsreview er was.( mijn bezoek is al een poosje geleden) Concreter zal ik het maar niet maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik houd al mijn bezoekjes bij en geef er een cijfer aan. Bij Livia ( voorheen heette ze Lizzy trouwens) had ik een 7 gegeven. Ik herinner me nog dat het een knappe dame was,( vond ik), vlot, maar een iets "terughoudende" houding tijdens de date. Maar ik wil zeker nog terug gaan. Paar keer geprobeerd maar nog niet gelukt. Overigens spreekt ze Nederlands, waarom er Engels staat begrijp ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog recente ervaringen met deze dame?
Haar advertentie staat wel steeds online en wordt steeds omhoog geplaatst. Maar ze reageert niet op je telefoontje of apps
 
Ik denk dat licht getint goed omschreven is. Spreekt gewoon nl en zal hier geboren zijn. Nogmaals, ik heb er een goede date mee gehad en probeer weer een afspraak te maken. Idd. Eerdere telefoontjes hebben niet tot een afspraak geleidt. ( geen contact gekregen)
Als het tot een afspraak komt zal ik een recensie schrijven
 
ik had pas app gestuurd afspraak gemaakt en ze had tijd..dus onderweg vroeg ik adres maar hoorde niets..
en ze vroeg mijn leeftijd dik halverwege 40 zei ik en ik zie er echt niet slecht uit...foto is op mijn app te zien.
en ineens zegt ze nee kan niet doorgaan... heel raar allemaal ...maar goed ... het zal wel .. voor mij dus een no-go
heel apart... zie verder ook helemaal geen recensies..maar alleen haar advertenties overal.. jammer het is op foto
een mooie meid om te zien had haar graag leren kennen maar ja...
 
Ik blijf het ook vreemd vinden dat niemand, op raadsman na, een recensie heeft. En die van raadsman is dus allesbehalve recent. Voor mij een reden om haar te mijden. Ook raar dat ze meerdere advertenties heeft op dezelfde site.
 
Op SJ kun je toch op één account drie ads tegelijk zetten? Er zijn zoveel meiden die twee of drie ads in verschillende rubrieken zetten, om de trefkans te vergroten. Ik vind dat niet per sé een diskwalificatie, hoor.
 
Ik ben er 3 weken terug nog geweest. Dat was een gemiddelde date, niet slecht maar ook niet speciaal. Ik ben ouder dan sequoia en Livia zet vaak bij haar advertentie dat ze de voorkeur heeft voor oudere mannen. Ik denk dat ze zoals veel dames de voorkeur geeft aan bekenden. Ik heb ook vele pogingen gedaan en ik kreeg pas de bevestiging dat het door kon gaan toen ik in de auto onderweg was. Ze vroeg nog voor de zekerheid en ter bevestiging aan mij of ik vaker was geweest. Dat zegt al genoeg. Overigens ontving ze op dezelfde plek als eerdere keren.
Overigens had ze op hkrs meerdere recensies van verschillende personen. Onder de naam Lizzy
Mijn algemene ervaring (dat hoeft niet voor anderen zo te zijn) is dat als je iemand op het oog hebt en persé wilt bezoeken het dan uiteindelijk tegen valt. Je schroeft je verwachtingen op.
Er zijn meer leuke dames
 
Zojuist een afspraak gemaakt met Livia. Dit was de 2e keer, aangezien ik vorige week een half uur had gewacht voor niets. Ze zei later dat ze met spoed weg moest, maar wilde nog wel eens afspreken. Dus vandaag poging 2. Relatief goed contact vooraf. Op de plaats aangekomen vraagt ze me om te bellen, vervolgens om uit de auto te stappen en ergens heen te lopen. Ze vraagt me waar ik vandaan kom en dan hangt ze op. Ben vanaf dan geblokkeerd.
Dus óf het is m'n zus en ze heeft een ongemakkelijke situatie voorkomen, óf ze is kieskeurig vooraf en laat je voor niets komen. Ik zie er niet slecht uit, al zeg ik het zelf. Vraag dan om beeldbellen vooraf met je bezoekers. Jammer!
 
Ik heb vorig jaar al eens geprobeerd een afspraak te maken. Kreeg geen contact, bij herhaalde pogingen. En als ik dan hier lees hoe collega-wandelaars haar ervaren, denk ik: laat maar, ik boek wel weer een uurtje met een van mijn favorieten, die stellen me niet teleur. Ergens jammer, want ze ziet er voortreffelijk uit op haar foto's.
 
Zojuist een afspraak gemaakt met Livia. Dit was de 2e keer, aangezien ik vorige week een half uur had gewacht voor niets. Ze zei later dat ze met spoed weg moest, maar wilde nog wel eens afspreken. Dus vandaag poging 2. Relatief goed contact vooraf. Op de plaats aangekomen vraagt ze me om te bellen, vervolgens om uit de auto te stappen en ergens heen te lopen. Ze vraagt me waar ik vandaan kom en dan hangt ze op. Ben vanaf dan geblokkeerd.
Dus óf het is m'n zus en ze heeft een ongemakkelijke situatie voorkomen, óf ze is kieskeurig vooraf en laat je voor niets komen. Ik zie er niet slecht uit, al zeg ik het zelf. Vraag dan om beeldbellen vooraf met je bezoekers. Jammer!
Ze date niet met getinte mannen. Weet niet of je getint bent.
 
Rare manieren hebben sommige dames. Gaat wel erg vaak zo met priveontvangst als ik dat zo lees op GR. Steeds mensen op het laatste moment afzeggen en/of geblokkeerd worden terwijl je niets verkeerd doet. Onbetrouwbaar wereldje is het, doe mij maar raamdames. Die doen tenminste niet zo moeilijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan