- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 300
Gisteren dus m'n stoute schoenen aangetrokken... en de verplaatsing naar Harelbeke gemaakt. Ontvangst was in een kleine flat met douchemogelijkheden.
Zoals beloofd... had ik dus een fles gekoelde Prosecco mee... die wat dan ook meteen gekraakt hebben! Daarna op bed... en de pret kon beginnen! Liz heeft dus idd erg mooie borsten... én die sexy 'Braziliaanse tanlines! Niet enkel op haar borsten trouwens. Haha!
Al snel kreeg ik een lekkere sloppy pijpbeurt (wat kan die vrouw pijpen!) en een prostaat massage... waarna we overgingen naar verschillende standjes. Gelukkig wist ze al snel precies hoe m'n tepels te stimuleren tijdens penetratie... Man! Wat een lekkere tijd!
Liz, nogmaals bedankt voor een heerlijke namiddag!
Zoals beloofd... had ik dus een fles gekoelde Prosecco mee... die wat dan ook meteen gekraakt hebben! Daarna op bed... en de pret kon beginnen! Liz heeft dus idd erg mooie borsten... én die sexy 'Braziliaanse tanlines! Niet enkel op haar borsten trouwens. Haha!
Al snel kreeg ik een lekkere sloppy pijpbeurt (wat kan die vrouw pijpen!) en een prostaat massage... waarna we overgingen naar verschillende standjes. Gelukkig wist ze al snel precies hoe m'n tepels te stimuleren tijdens penetratie... Man! Wat een lekkere tijd!
Liz, nogmaals bedankt voor een heerlijke namiddag!