janvd567890
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liz-hot-hot.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag bij deze dame op bezoek geweest in Brugge. Ze ontvangt op een locatie in het centrum van Brugge met veel parkeermogelijkheid dichtbij. De plaats waar ze ontvangt is basic maar de kamer was wel goed met een deftig bed, douche op voorhand is mogelijk.
Het is effectief de dame van op de foto. Wat mij opviel in positieve zin is dat ze best wel enthousiast is tijdens de date, ze is niet verlegen en gaat mee in de actie. Haar lichaam is ok maar ze heeft wel werk laten doen aan haar borsten en dat is zichtbaar wat voor sommigen misschien een afknapper is.
Ze pijpt zonder condoom en we hebben een aantal standjes gedaan waarna ik klaargekomen ben op haar borsten. Ze is geen klokkenkijkster en er was dus geen haast bij wat ik altijd wel apprecieer.
Overal was het een goeie date maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik een tweede keer zou gaan, daarvoor zijn er andere dames die ik ook nog zou willen bezoeken.
Jan
Het is effectief de dame van op de foto. Wat mij opviel in positieve zin is dat ze best wel enthousiast is tijdens de date, ze is niet verlegen en gaat mee in de actie. Haar lichaam is ok maar ze heeft wel werk laten doen aan haar borsten en dat is zichtbaar wat voor sommigen misschien een afknapper is.
Ze pijpt zonder condoom en we hebben een aantal standjes gedaan waarna ik klaargekomen ben op haar borsten. Ze is geen klokkenkijkster en er was dus geen haast bij wat ik altijd wel apprecieer.
Overal was het een goeie date maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik een tweede keer zou gaan, daarvoor zijn er andere dames die ik ook nog zou willen bezoeken.
Jan