WHEM Liza, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu in recordtempo 2 reviews erbij die heel toevallig het nadrukkelijk hebben over hoe actief en goed ze tongzoent.
Tja, het zou bijna grappig zijn hoe doorzichtig het is als het niet triest zou zijn.
Ik zou een middelmatige review me niet laten tegenhouden van een bezoek, maar wel 2 fake reviews daarna.

Nu in recordtempo 2 reviews erbij die heel toevallig het nadrukkelijk hebben over hoe actief en goed ze tongzoent.
Tja, het zou bijna grappig zijn hoe doorzichtig het is als het niet triest zou zijn.
Ik zou een middelmatige review me niet laten tegenhouden van een bezoek, maar wel 2 fake reviews daarna.
Inderdaad. Fake reviews werken juist averechts...

Kan ook gewoon zijn dat die man vd eerste review een lelijke stinkerd was waarmee ze de klik niet voelde om te zoenen.

Alles kan. Aangezien die man gewoon een keurige 4 ster review heeft achtergelaten en aangeeft er nooit eerder last van te hebben gehad, zou ik net iets meer waarde hechten aan zijn historie van 35(!) reviews. Of vind je die 2 schrijvers van hun eerste review die toevallig net na hem zijn aangemaakt om hem tegen te spreken meer betrouwbaar? :)

Je kunt toch gewoon appen of zoenen mogelijk is en langsgaan ?

Ik niet. Misschien jij wel, en dan kan je ons uit eigen ervaring laten weten dat ze wel goede service verleent.
Als je zijn review had gelezen, had je namelijk ook gezien dat hij communiceert met een manager die zegt dat het allemaal mogelijk is. Daar kan je dus niks aan ontlenen.

Terug
Bovenaan Onderaan