Recensie Liza, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happy Man

Wandelaar
66
05/12/24
62
6
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/im-new-girl-in-antwerpen-2.html
Goede ervaring gehad met haar. Foto's kloppen. Mooie vrouw met mooi lichaam. Sympathiek ook en spreekt Engels. Ik had een goed gevoel. Appartement waar ze ontvangt (stadspark) was net en modern.
Ik zal terug gaan denk ik

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/im-new-girl-in-antwerpen-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Een zeer aantrekkelijke advertentie en ook mooie reviews. Dus ook eens richting stadspark getrokken. De foto's komen overeen met hoe ze eruitziet. Echt een heel mooie vrouw. Geweldige borsten. Mooi kaal kutje. Ontvangt in lingerie.
Eerst de vaste items, betalen en douche. Beetje knuffelen en ze begon me meteen op haar knieën te pijpen (zonder condoom), wat ze wel heel goed doet. Maar ze doet geen tongzoenen, hoewel dat in haar advertentie staat (voor mij een minpunt). Zoenen is nogal afstandelijk. Ik vond het in het begin allemaal wat mak en braaf. Ik had niet de indruk dat ze veel ervaring heeft.
Ik heb haar op een bepaald moment gewoon gezegd wat ze moest doen (ze vroeg ook om instructies). Bijvoorbeeld 'sit on your fours and expose your pussy to me' en andere dirty talk. Ik kon haar toen goed langs achteren neuken. Ze liet ook spankings toe terwijl ik neukte en vond dat kennelijk leuk. Ze heeft echt perfecte billen voor spanking.
Het was een voldoende tot goed, maar voor mij niet top, omdat de klik er niet was van in het begin. Je moet haar zeker goed laten weten wat je zelf wilt (en dat dus ook weten) en zelf, op een subtiele wijze, wat de leiding nemen.

Een zeer aantrekkelijke advertentie en ook mooie reviews. Dus ook eens richting stadspark getrokken. De foto's komen overeen met hoe ze eruitziet. Echt een heel mooie vrouw. Geweldige borsten. Mooi kaal kutje. Ontvangt in lingerie.
Eerst de vaste items, betalen en douche. Beetje knuffelen en ze begon me meteen op haar knieën te pijpen (zonder condoom), wat ze wel heel goed doet. Maar ze doet geen tongzoenen, hoewel dat in haar advertentie staat (voor mij een minpunt). Zoenen is nogal afstandelijk. Ik vond het in het begin allemaal wat mak en braaf. Ik had niet de indruk dat ze veel ervaring heeft.
Ik heb haar op een bepaald moment gewoon gezegd wat ze moest doen (ze vroeg ook om instructies). Bijvoorbeeld 'sit on your fours and expose your pussy to me' en andere dirty talk. Ik kon haar toen goed langs achteren neuken. Ze liet ook spankings toe terwijl ik neukte en vond dat kennelijk leuk. Ze heeft echt perfecte billen voor spanking.
Het was een voldoende tot goed, maar voor mij niet top, omdat de klik er niet was van in het begin. Je moet haar zeker goed laten weten wat je zelf wilt (en dat dus ook weten) en zelf, op een subtiele wijze, wat de leiding nemen.
Een klik en het moment blijven belangrijk, zeker voor het zoenen, want bij mij deed ze het wel volledig en gulzig…zoenen blijft nu blijkbaar veel persoonlijker dan de rest, velen doen het niet, anderen enkel als de klik er is. Elk zijn eigen ervaring dus

Terug
Bovenaan Onderaan