WHEM Liza Bosch en Duin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Liza nl Sprekend? > https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-met-happy-end-_8392663
Wel wat app contact gehad maar daarna gemiste oproepen op momenten dat je dat niet wilt.. Kan natuurlijk per ongeluk geweest zijn maar goed wie weet heeft iemand ervaring met haar.

Ben benieuwd want ben wel heel benieuwd.
Ze wekt ook mijn interesse wel. Weet je wat haar extra kosten zijn voor anal play en oraal hoogtepunt? Ze vraagt al 150 en dan gaat een massage richting de 200 voor een uur. Lijkt mij behoorlijk veel..
 
Destijds gaf ze aan dat 250 all inclusief was.. Alle opties die je wilt en in haar profiel aan staan. Eerst wou ze een foto ontvangen van mn bovenlichaam en gezicht.. daarna bood ze het me zo aan.
 
Presenteert zichzelf vééééél beter dan wat ze in wekelijkheid is. Hoge eisen stellen aan klanten draagt nog eens bij aan dat imago ook, ten onrechte als je mij vraagt.

Ze is van buitenlandse komaf, Balkan / Latijns-Amerikaans lijkt het. Lengte tussen de 160 - 175 en leeftijd is 40+.

Zeker geen aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Hele fijne ervaring gehad met Liza! Prachtige vrouw, heerlijke zachte handjes en weet je goed te laten ontspannen... voor haar is de klik denk ik belangrijk, wat is goed kan begrijpen. Als dit je hobby is zou ik ook beetje kieskeurig zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan