WHEM Lizzie RVP Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar inmiddels wel heel even gezien terwijl ze van afspraak naar afspraak rende.
Leuke meid om te zien, inderdaad slank zoals op de site staat en kwam enthousiast over.
 
Ik ben er deze middag geweest, wat een top Dame ! super slank, wel bespraakt en kneiter geil. Doet dit als een hobby naast een goed baan. de ontdekking (althans voor mij) van het jaar.

 
Laatst bewerkt:
Geen woord over gelogen! wat een super leuke dame is dit,
de beschrijving klopt helemaal. Ik was best zenuwachtig deze keer, een nieuwe dame. Maar wat heb ik genoten! Bij het voorstellen had ik gelijk zo iets van wouw!
Ze is zeer vriendelijk, mooi figuur, blond blauwe ogen, echt een GFE ervaring.
Naast de sex ook vriendelijk in de omgang, oprecht geïnteresseerd.
Ik had meteen de gastvrouw gebeld om haar te bedanken. Wordt vervolgd, moet oppassen niet verslaafd aan haar te raken, maar kom zeker bij haar terug dan voor een uur of trio met Britt. Eerste keer altijd aftasten, maar geen spijt!
Heren probeer het uit, wel ruim op tijd boeken want deze topper is vaak bezet.
Dank je wel Lizzie, je weet wel van wie (woe middag)
 
Morgen mag ik weer van haar genieten. Vanuit vakantie locatie gebeld zou eerst alleen in de middag tijd zijn maar toch vis de app een afspraak kunnen maken. Dit keer een uur. Ga voluit genieten.
 
Vandaag weer bij haar geweest (za 11.00 uur).
Nu een uur geboekt, wat is het toch een leuke vrouw. Vandaag veel geëxperimenteerd op erotisch/seksueel gebied. Een uur is nog te kort eigenlijk hahah. Heren wandelaars, ze is niet voor niets vaak vol geboekt, gewoon goede service en nogmaals een GFE dame.
Ik vrees dat ik er nog heel vaak ga komen, nog fantasieën genoeg en heel wat op mij to do lijstje staan.
Lizzie: wederom om erg bedankt voor de gezelligheid en top service en tot de volgende keer (al kan dat even duren nu), kan er weer even lang op teren.
 
Geen woord over gelogen! wat een super leuke dame is dit,
de beschrijving klopt helemaal. Ik was best zenuwachtig deze keer, een nieuwe dame. Maar wat heb ik genoten! Bij het voorstellen had ik gelijk zo iets van wouw!
Ze is zeer vriendelijk, mooi figuur, blond blauwe ogen, echt een GFE ervaring.
Naast de sex ook vriendelijk in de omgang, oprecht geïnteresseerd.
Ik had meteen de gastvrouw gebeld om haar te bedanken. Wordt vervolgd, moet oppassen niet verslaafd aan haar te raken, maar kom zeker bij haar terug dan voor een uur of trio met Britt. Eerste keer altijd aftasten, maar geen spijt!
Heren probeer het uit, wel ruim op tijd boeken want deze topper is vaak bezet.
Dank je wel Lizzie, je weet wel van wie (woe middag)
heb het voor elkaar woensdag heb ik een afspraakje kunnen maken. Ben erg benieuwd.
 
Super heel veel plezier die ze de groeten van Brabander 1971 ik nu vakantie en andere zaken maar eind september. Ik geniet nog na ! Kun je nagaan, jouw verwachtingen zullen zeker uitkomen!
 
Vandaag waarschijnlijk door het weer super geil, ik ben nog rond half tien in made geweest. Uiteraard met Lizzie, weliswaar nu maar half uur maar weer super genoten. Lizzie je blijft een schat, zo leuk om te zien hoe enthousiast je bent iedere keer. Top nu weer vakantie voorbij en hard werken. Je ziet me eind september . Groetjes !
 
Het was weer super gezellig bij Lizzie, weer een stap verder gegaan in mijn fantasie. Zo leuk om te zien hoe enthousiast je bent. Lekker vrijen, leuke gesprekken. Zoals afgesproken de volgende keer trio met Britt en jou.
Heel erg bedankt weer en geniet van je welverdiende vakantie.
Groetjes J.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan