PussyLicker-Nr1
Wandelaar
Amen...Lizzy is een dame die niet spoort. Geen afspraken met haar te maken. Van de 25x dat je het probeert lukt het misschien een keer. Ik heb haar in het verleden (jaren, jaren geleden) heel wat keren bezocht. Dit was met name omdat ze van pijpen houdt, deepthroat, keelneuken en ze had nog eens heerlijke tieten. Ze was voor mij destijds een beetje de vervanging van de meiden in Rijswijk als ik niet overdag kon. Door de jaren heen is Lizzy alleen vervelender en vervelender geworden. Afspraken gaan zeer traag en moeilijk (je hoort soms niks, dan weer opeens mailt ze midden in de nacht alsof ze elke dag weer opeens beschikbaar en het ligt aan jou etc), elke scheetje is een extra geworden bij haar en eerlijk de laatste keer dat ik bij haar was stonk die bank waar ik op zat. Ze is fors afgevallen en heeft niet meer die tieten, nu zijn het tietjes en dat afvallen heeft ook een beetje bij haar alles laten hangen (en ik zal hier ook niet ingaan dat je aan haar tepels niet kan zitten). Tijdens die sessie heb ik haar ook aan het werk gezet want het meest irritante is haar gezeik over dat ze alleen een uur afspreekt en niet minder. Nou, ik heb dat wijf ook een uur lang laten pijpen tot ze het niet meer uithield. Hele uur zat ze zielig erbij, help me, wanneer kom je nou klaar. Ik was ook vervelend dat ik aangaf dat ik gewoon voor een uur betaal dan werk je ook een uur bij mij. Ze adverteert ook met dominante advertenties maar ze is heel onderdanig als je het eruit krijgt. Heb d'r mond goed gevuld, uur lang en onverwachts ook toen ze hem in haar keel had alles geleegd na 58 minuten. Even opgeschoond, toen afscheid genomen. Dat was voor mij de laatste keer. Ze heeft gepiekt in het verleden en het is gewoon een afgang nu.
Ik heb er denk ik een keer of 6, 7 voor Jan Lul aan de deur gestaan.
Ik trap er ook niet meer in.
Laatst bewerkt: