Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs zij een Nederlandse?Ben vandaag 30 juni 2022 bij Lizzy geweest.....wat een heerlijke jonge vrouw is het
heerlijk een half uur bare geneukt.....en heerlijk lang bijna de hele vuist in haar kut.....en wat geniet zij van seks
deze dame is een aanrader.....ik ga sowieso weer heen hmmmmmmmm
Als ze bare neukt en zich laat fisten dan maakt het mij niet uit of ze Nederlands is. Enige is dat haar adv offline is. Hopelijk is er iemand die meer over haar werktijden weet.Is zij een Nederlandse?
Ja hoor ze zet alleen haar ad niet elke dag online.Is zij nog actief?
Volgens mij haal je nu 2 dames door elkaar, de Lizzy uit WInschoten is NIET dezelfde LIzzy die jij bedoelt.Lizzy is een leuke meid met een knap uiterlijk en is heel vriendelijk. En ze spreekt gewoon Nederlands en is ook een Nederlandse meid. Ze adverteerde eerder onder een andere naam maar nu als Lizzy. Daarom zal ik haar maar Lizzy noemen. Adv. staat alleen online als ze ontvangt, soms ook in Groningen. Het is een Nederlandse meid met donkerbruin haar, ze is begin 30 met een mooi en iets voller figuur.
Ze doet alles gewoon safe met condoom. Als extra is tongzoenen en soms ook anaal mogelijk tegen extra maar dat zal ze een beetje laten afhangen van de klik.
Ik ben er al maanden niet geweest maar enkele maanden geleden toevallig twee keer vlot achter elkaar. Ik vond (en vind) haar geweldig, mooi en eigenlijk was de date ook helemaal super geslaagd. Ik ga graag nog eens opnieuw op bezoek.
Oke, dan zijn er 2 met die naam.Volgens mij haal je nu 2 dames door elkaar, de Lizzy uit WInschoten is NIET dezelfde LIzzy die jij bedoelt.
De dame die jij bedoelt had verschillende namen: Roxy en Nina en ontving in verschillende andere steden in GroningenOke, dan zijn er 2 met die naam.
Yep, ik ben juist benieuwd naar de andere lizzyDe dame die jij bedoelt had verschillende namen: Roxy en Nina en ontving in verschillende andere steden in Groningen
Yep, ik ben juist benieuwd naar de andere lizzy
Helaas nog niet weer kunnen vinden…Ze werkt eigenlijk alleen overdag zei ze dus savonds is idd de adv offline.