Locatie iPhone volgen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat je af en toe een andere vrouw bezoekt, wil toch niet zeggen dat je relatie slecht is? In een relatie heeft eenieder recht op zijn of haar eigen leventje en daarnaast heb je een leven samen. Zo houdt je het heel lang vol kan ik je vertellen. En dat eigen leventje moet je dan ook lekker voor jezelf houden en daar past geen follow my iPhone in. Dus ondanks jullie meningen, blijf ik lekker bij m'n lieve vrouwtje 😎. En mijn vrouw achterdochtig? Er bestaan echt wel vrouwen die af en toe een oogje dichtknijpen hoor mannen. Maar wat mij betreft discussie gesloten.
Ik lees nogal heftige reacties, scheiden lijkt een eenvoudige oplossing maar zal dat niet altijd zijn. Bovendien is een huwelijk meer dan alleen sex. De behoeftes op sexgebied liepen (en lopen) binnen ons huwelijk nogal uit een. Dat jaren geleden (na daarvoor teveel jaren met frustraties) bespreekbaar gemaakt. Snel was mijn vrouw akkoord met mijn voorstel om de sex buiten de deur te zoeken. Details worden niet gedeeld maar huwelijk gered en geen stress.
 
Dat je af en toe een andere vrouw bezoekt, wil toch niet zeggen dat je relatie slecht is? In een relatie heeft eenieder recht op zijn of haar eigen leventje en daarnaast heb je een leven samen. Zo houdt je het heel lang vol kan ik je vertellen. En dat eigen leventje moet je dan ook lekker voor jezelf houden en daar past geen follow my iPhone in. Dus ondanks jullie meningen, blijf ik lekker bij m'n lieve vrouwtje 😎. En mijn vrouw achterdochtig? Er bestaan echt wel vrouwen die af en toe een oogje dichtknijpen hoor mannen. Maar wat mij betreft discussie gesloten.

Het maakt me helemaal niks uit wat je wel of niet doet maar je bent zo tegenstrijdig als de pest.

Enerzijds zeg je dat je vrouwtje wel een oogje dichtknijpt en anderzijds volgt ze je locatie 24/7 en vraag je hier advies om dit te omzijlen. Het ene uiterste naar andere uiterste. Zet gewoon locatie delen uit als ze het niet erg vind. Ik zou niet weten waarom je 24/7 gevolgd wilt worden.

Even iets heel anders wat ik kan concluderen is dat open relatie en afentoe buiten je relatie sex normaal is. Dus vrouwtjes/vriendinnetjes mogen ook wel eens genieten met een andere?

stuur maar een pm als ze onder 30 jaar is 👍.
 
Hoe ga je ermee om als je vrouw je locatie van volgen op haar iPhone? Is dit nog een beetje te omzeilen? Of ben je dan gewoon de spreekwoordelijke Sjaak?
iTools Pro is een tooltje waarmee je kunt kiezen waar je zichtbare locatie van je iPhone is. Met andere woorden, je kunt het zo instellen dat het lijkt alsof je thuis bent, terwijl je allerlei stoute dingen aan het doen bent. Let op, je hele telefoon denkt dan dat je daar bent, dus navigatie en Flitsmeister werken niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan