Recensie Loeka, Olen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kokosnoot

Wandelaar
30
27/09/21
13
3
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/heb-zin-in-geile-sexbeurt-vlaamse-loeka.html
Totale kosten (in euro)
0
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb deze vrouw een tijd geleden gecontracteerd met als gevolg een vreselijke ervaring. Om te beginnen is deze helemaal geen 36 (34 op haar advertentie toen), je mag gerust minstens 9 jaar erbij tellen. Van de 65 kg op haar advertentie, moet je je maar gerust een vrouw inbeelden met minstens 83 kg.
Toen zij de deur open deed zag zij slordig uit, de foto's die zij plaats zijn te goed voor haar (wel van haar) van minstens 8 if 9 jaar geleden!

Ik ben er zeker van de zij al met dezelfde foto's adverteerde in de regio Olen rond 2014. Eigen fout dus om toch er naartoe te gaan.
Deze vrouw valt gewoon niet in mijn smaak waardoor ik mij op een beleefde manier verontschuldigde.
Het bleef zeker niet daar, met een grote arrogantie zei zij tegen mij "had gij beter verwacht of wat?", deze wijf heeft de lef om dat te zeggen en om dan ook berichten te blijven sturen met dreigementen dat zij mijn gegeven in het openbaar ging plaatsen.
Het is puur blabla want een bevriende dvp heeft gecheckt of mijn wandelnummer had geplaatst, blijkbaar want anders ging ik zonder pardon gaan naar de politie met haar advertentie dreigementen en adres.
Je bent vrij om te doen wat je maar wil met je geld maar wees gewaarschuwd.
 
Als je dit leest dan vraag ik me steeds af waar die meiden hebben leren rekenen....

1 uur:€ 150
2 uren:€ 400

Het grappige aan deze foto is dat ze der 3 benen op heeft o_O
loeka-20210804115406.png
 
Laatst bewerkt:
Als je dit leest dan vraag ik me steeds af waar die meiden hebben leren rekenen....

1 uur:€ 150
2 uren:€ 400

Het grappige aan deze foto is dat ze der 3 benen op heeft o_O
loeka-20210804115406.png
Ik bedoel deze foto, een foto zeker 10 jaar geleden en minstens 15 kg minder.
Ik vraag mij af waarom potverdekke sommige dvps zulke praktijken gebruiken? En dan ook boos worden die omdat je niet blijft, omdat je zogezegd hun tijd verdoet! En wat valt er te zeggen over onze verloren tijd en brandstof?
 
Ik heb nooit met haar afgesproken, maar ze draait inderdaad al heel lang mee. Zoals mijn collega aanhaalt, rond 2014 in de regio Olen. Nog steeds dezelfde foto als toen.
 
Heel vroeger zat ze in een appartement vlak bij die hoge school in Geel. Toen zag ze er al niet top uit, maar mocht je wel anaal en in haar mondje klaarkomen zonder bij te betalen. Ik heb haar eens op een terras zien zitten en wist al dat ik ze moest mijden.
 
Ik ben er onlangs geweest en je mag zeggen wat je wilt maar voor mij was het geweldig.
Voor de eerste keer heb ik zo iets gedaan en was zeer zenuwachtig. Ze heeft mij enorm snel rustig gemaakt. Al de rest is vanzelfspreken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er onlangs geweest en je mag zeggen wat je wilt maar voor mij was het geweldig.
Voor de eerste keer heb ik zo iets gedaan en was zeer zenuwachtig. Ze heeft mij enorm snel rustig gemaakt. Al de rest is vanzelfspreken.
Ik ben er al een paar keer geweest, bij mij ook een toffe ervaring ,aangenaam om je op je gemak te stellen en de rest alles ok wat ik verwacht.
 
Ik ben er al een paar keer geweest, bij mij ook een toffe ervaring ,aangenaam om je op je gemak te stellen en de rest alles ok wat ik verwacht.
Pas lid geworden op 7 januari en het eerste wat deze gebruiker doet is mevrouwtje komen verdedigen.
Dus je komt hier beweren dat ik alles verzonnen heb? Dat mevrouwtje krak hetzelfde gelijk op foto's van MINSTENS 10 jaar geleden op haar advertenties eruit ziet?

Je moet blind of naïef zijn om te geloven dat deze vrouw 32 is! Ik zou haar eerlijk gezegd over de 45 zelfs op weg naar de 50 schatten.
In ieder geval, iedereen is vrij om haar te gaan bezoeken om zijn eigen conclusies te trekken. Vind je die vrouw mooi waarheidsgetrouw aan haar foto's, het is uw eigen keuze uiteindelijk.
 
Gaat een ieder niet uit van eigen bevindingen? Om dan elkaar een beetje te bestoken hier is ook niet de bedoeling denk ik zo maar. Bovendien is het recerceren een hulp om uit tevinden welke dame wel of niet de moeite van bezoek waard is. En als er dan uiteenlopende recenties zijn kan de lezer alsnog zelf kiezen of hem gaat daten met dame of niet. Recentie is indicatie van het moment van bezoek en de gemoedstoestand en de frequentie van bezoekers op die dag.
Komt bij dat er geweten is dat de fotos gedatteert zijn en toch afgesproken dan kies je er toch voor? En met dit in achterhoofd houdende pas aan de deur je verontschuldigen is reactie van dame wel te begrijpen die tijd had ze dan wel blijvende klant kunnen hebben
 
Op aansluiting op mijn vorige post hier heb ik de tijd gevonden en genomen om haar te bezoeken. Ik blijf erbij dat recenties momentopnames van de of wel of niet doorgegaande date zijn.
Mijn ervaring met loeka was goed en mijns inziens voor herhaling vatbaar. Wat ik zeker ook ga doen.

Het afspreken ging vrij vlot en bij aankomst warme vriendelijke ontvangst. Waarnaar ik mee naar kamer werd geleid en wij aan date begonnen. Gezien ik voor elke date zeker een douche pak en kortvij woon was opfrissen niet nodig en dat werd door loeka ook bevestigd dusdanig dat het spel gelijk kon beginnen. Na wat geknuffel en gestreel op bed beland waar wij elkaar oraal verwenden,en god zij heeft het pijpen tot kunst verheven(maar dat is mijn persoonlijke mening) heb daar enorm van genoten. De rest spreekt voor zich zelf. Ze is absoluut geen klokkijkster wij hebben toch nog wat langer na gepraat over koetjes en kalfjes.
Dus wat mij betreft wel de moeite waard ondanks "gedateerde" fotos. Zoals ik reeds zei ze is een warme en hartelijke dame.
 
Ze is een jaar of 4 geleden bij mij thuis geweest, getriggerd door haar zwangerschap waarmee ze adverteerde. Dat is zowat het enige wat ik me herinner, afgezien van het feit dat haar chauffeur/partner/pooier met draaiende motor voor de deur stond te wachten. De ergernis daaraan zal fijn spelen in de weg hebben gezeten.
 
Ze is een jaar of 4 geleden bij mij thuis geweest, getriggerd door haar zwangerschap waarmee ze adverteerde. Dat is zowat het enige wat ik me herinner, afgezien van het feit dat haar chauffeur/partner/pooier met draaiende motor voor de deur stond te wachten. De ergernis daaraan zal fijn spelen in de weg hebben gezeten.
Was dat in de lente,zomer, herfst of winter? Als ik chauffeur zou zihn geweest vertrek ik ook niet als het half uur date is. Of wordt verzocht om in de buurt te blijven omdat dame bij aankomst toch onveilig gevoel krijgt. En niemand wil in de kou snachts savonds in auto zitten. Ken toenmalige1 ontvangst plaats niet. Mogelijke pakeerplekken in de buurt om toch snelle responstijd te behouden bij onraad. Zodra de dame bij iemand binnen gaat is ze op zichzelf gesteld en wil ze risicos minimaliseren al zeker als het om eerste datebbij klant is. Laten we enige mate van objectieviteit niet uit het oog verliezen.

De meiden zijn GEEN HANDELSWAAR maar dienstvetleners en dus ook mensen met alle facetten eromheen.
En ja chauffeur hadvdiscreter kunnen zijn maar dat doet niets af aan verleende diensten van dame.
 
Was dat in de lente,zomer, herfst of winter? Als ik chauffeur zou zihn geweest vertrek ik ook niet als het half uur date is. Of wordt verzocht om in de buurt te blijven omdat dame bij aankomst toch onveilig gevoel krijgt. En niemand wil in de kou snachts savonds in auto zitten. Ken toenmalige1 ontvangst plaats niet. Mogelijke pakeerplekken in de buurt om toch snelle responstijd te behouden bij onraad. Zodra de dame bij iemand binnen gaat is ze op zichzelf gesteld en wil ze risicos minimaliseren al zeker als het om eerste datebbij klant is. Laten we enige mate van objectieviteit niet uit het oog verliezen.

De meiden zijn GEEN HANDELSWAAR maar dienstvetleners en dus ook mensen met alle facetten eromheen.
En ja chauffeur hadvdiscreter kunnen zijn maar dat doet niets af aan verleende diensten van dame.
Saying what? ( Ik zou ook uitkijken met hoofdletters, dat is in de internet etiquette gelijk aan schreeuwen en ik heb een hekel aan schreeuwen en schreeuwers)
 
Op aansluiting op mijn vorige post hier heb ik de tijd gevonden en genomen om haar te bezoeken. Ik blijf erbij dat recenties momentopnames van de of wel of niet doorgegaande date zijn.
Mijn ervaring met loeka was goed en mijns inziens voor herhaling vatbaar. Wat ik zeker ook ga doen.

Het afspreken ging vrij vlot en bij aankomst warme vriendelijke ontvangst. Waarnaar ik mee naar kamer werd geleid en wij aan date begonnen. Gezien ik voor elke date zeker een douche pak en kortvij woon was opfrissen niet nodig en dat werd door loeka ook bevestigd dusdanig dat het spel gelijk kon beginnen. Na wat geknuffel en gestreel op bed beland waar wij elkaar oraal verwenden,en god zij heeft het pijpen tot kunst verheven(maar dat is mijn persoonlijke mening) heb daar enorm van genoten. De rest spreekt voor zich zelf. Ze is absoluut geen klokkijkster wij hebben toch nog wat langer na gepraat over koetjes en kalfjes.
Dus wat mij betreft wel de moeite waard ondanks "gedateerde" fotos. Zoals ik reeds zei ze is een warme en hartelijke dame.
Hallo, dit klinkt inderdaad goed. Hoeveel heeft dit gekost? Er staan geen prijzen bij. Ik heb ook je recensie over maria gelezen. Maria of Loeka? Groetjes
 
internet etiquette gelijk aan schreeuwen of te wel gelijk aan verduidelijking


Ik ga hier niet met prijzen gooien van wat de dame vraagd. En er zijn nog veel meer pareltjes in het vak. En gezien jij geen groentje zult zijn zou je dat dus ook moeten weten.

Staat iemand mijn commentaar niet aan skip het dan gewoon.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Ik ben al meerdere kere bij Loeka geweest en heb zeker genoten van haar ze is vriendelijk en eerlijk in alles wat ze doet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan