Recensie Loeka, Olen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kokosnoot

Wandelaar
27
27/09/21
10
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/heb-zin-in-geile-sexbeurt-vlaamse-loeka.html
Totale kosten (in euro)
0
Ik heb deze vrouw een tijd geleden gecontracteerd met als gevolg een vreselijke ervaring. Om te beginnen is deze helemaal geen 36 (34 op haar advertentie toen), je mag gerust minstens 9 jaar erbij tellen. Van de 65 kg op haar advertentie, moet je je maar gerust een vrouw inbeelden met minstens 83 kg.
Toen zij de deur open deed zag zij slordig uit, de foto's die zij plaats zijn te goed voor haar (wel van haar) van minstens 8 if 9 jaar geleden!

Ik ben er zeker van de zij al met dezelfde foto's adverteerde in de regio Olen rond 2014. Eigen fout dus om toch er naartoe te gaan.
Deze vrouw valt gewoon niet in mijn smaak waardoor ik mij op een beleefde manier verontschuldigde.
Het bleef zeker niet daar, met een grote arrogantie zei zij tegen mij "had gij beter verwacht of wat?", deze wijf heeft de lef om dat te zeggen en om dan ook berichten te blijven sturen met dreigementen dat zij mijn gegeven in het openbaar ging plaatsen.
Het is puur blabla want een bevriende dvp heeft gecheckt of mijn wandelnummer had geplaatst, blijkbaar want anders ging ik zonder pardon gaan naar de politie met haar advertentie dreigementen en adres.
Je bent vrij om te doen wat je maar wil met je geld maar wees gewaarschuwd.

Op aansluiting op mijn vorige post hier heb ik de tijd gevonden en genomen om haar te bezoeken. Ik blijf erbij dat recenties momentopnames van de of wel of niet doorgegaande date zijn.
Mijn ervaring met loeka was goed en mijns inziens voor herhaling vatbaar. Wat ik zeker ook ga doen.

Het afspreken ging vrij vlot en bij aankomst warme vriendelijke ontvangst. Waarnaar ik mee naar kamer werd geleid en wij aan date begonnen. Gezien ik voor elke date zeker een douche pak en kortvij woon was opfrissen niet nodig en dat werd door loeka ook bevestigd dusdanig dat het spel gelijk kon beginnen. Na wat geknuffel en gestreel op bed beland waar wij elkaar oraal verwenden,en god zij heeft het pijpen tot kunst verheven(maar dat is mijn persoonlijke mening) heb daar enorm van genoten. De rest spreekt voor zich zelf. Ze is absoluut geen klokkijkster wij hebben toch nog wat langer na gepraat over koetjes en kalfjes.
Dus wat mij betreft wel de moeite waard ondanks "gedateerde" fotos. Zoals ik reeds zei ze is een warme en hartelijke dame.

Ze is een jaar of 4 geleden bij mij thuis geweest, getriggerd door haar zwangerschap waarmee ze adverteerde. Dat is zowat het enige wat ik me herinner, afgezien van het feit dat haar chauffeur/partner/pooier met draaiende motor voor de deur stond te wachten. De ergernis daaraan zal fijn spelen in de weg hebben gezeten.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-adres-lekkere-vlaamse-dame-met-grote-borsten.html
Totale kosten (in euro)
120
Een van de beste ervaringen ooit. Meestal ga ik voor massages omdat ik in het verleden wat negatieve ervaringen heb ik gehad met meestal buitenlandse dames. Ook wel positieve maar die dames zitten ofwel te ver weg of gestopt.
Ik dacht, een Nederlandstalige dame met grote natuurlijke borsten, ik geef het een kans.
Haar foto's zijn mss niet meer up-to-date maar haar profielbeschrijving klopt.
Ik hou zelf van grote borsten en iets meer pak maar alles is perfect in proportie. Voor mij persoonlijk een mooi figuur maar dat is persoonlijk.
Afspreken ging vlot, ze was een half uurrje later maar was heel correct daarin om me op tijd te verwittigen en heeft me ook verteld achteraf waarom. Alle respect en begrip hiervoor.
Ga niet in details maarvze weet hoe je je moet laten kronkelen van plezier met heel haar lichaam. Als het net even teveel wordt stopt ze ff op jouw vraag waar ik in het verleden de ervaring had met anderen dat ze gewoon snel verder deden zodat ze je konden buiten zetten. Absoluut geen klokkijkster, ze doet dit mee veel plezier.
Mooi opgebouwd naar een zeer intens orgasme. Mijn wensen die ik had besproken vervuld. Als je respect toont krijg je veel van haar terug.
Heel vriendelijk, ze geniet als ze je ziet kronkelen. Heeft een leuke babbel en hebben achteraf nog een fijn gesprek gehad. Ik heb ze opgeslagen en ga zeker nog eens terug ondanks dat het een stukje rijden is.
Zoek je een leuke dame, met grote borsten, lief behandel haar met respect en je zal het je niet beklagen!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
53.472
Leden
44.288
Nieuwste lid
Sweetsixteen30
Terug
Bovenaan Onderaan