Lof voor de makers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad,
Geweldig forum zo.. Zowel op de pc, als op de foon
Mooi snel ook..
En echt, geen f*cking reclame, voor sites waar je niks aan hebt, of rommel die niet werkt..
Het zal wel weer een tijdje duren eer we hier weer een soort database hebben van dames die wel of niet de moeite zijn
Hookers was natuurlijk veel groter.. Maar op het eind stond er gewoon VEEL te veel rommel waar in gegumd was.. Of van dames die allang in Roemenië bij hun eigen zwembad zaten te rentenieren
Zal dit weekend ook even doneren zodat het hier doorrold..
De info is veel te kostbaar, om niet te delen
 
Toch ook even een bericht van mij om te laten blijken dat dit een er goed initiatief is! Ook de openheid en vrijheid hier en het gebrek aan dictator moderators is een verademing. Daardoor ook had ik op het vorige forum een keer mijn account gedelete, was er klaar mee toen er weer eens een recentie als geen recentie werd bestempeld door zo'n dictator.
 
Heel goed forum, Hulde voor de makers. Het is overzichtelijk, snel en als je iets vraagt of een tip hebt wordt het snel opgepakt en geregeld.
Super. Dit blijkt ook wel hoe snel het hier groeit. Nu al 1975 inschrijvingen. Dit weekend nummer 2000 ?
 
Heel goed forum, Hulde voor de makers. Het is overzichtelijk, snel en als je iets vraagt of een tip hebt wordt het snel opgepakt en geregeld.
Super. Dit blijkt ook wel hoe snel het hier groeit. Nu al 1975 inschrijvingen. Dit weekend nummer 2000 ?
Dankjewel voor de complimenten!

Lijkt wel te gaan lukken die 2000 ;-).
 
Het bericht over de verplaatsing is automatisch, maar het verplaatsen van het topic van de ene naar de provincie is handwerk door het team moderators, grotendeels doordat leden het rapporteer knopje gebruiken als ze zien dat een dame verplaatst is van stad/provincie.
Als DVP wil graag gebruik maken van de mogelijk om te communiceren over mijn aanwezigheid en dienstverlening in dit subforum. https://www.girlsreview.nl/threads/...l-van-dit-subforum-dvp-label.4474/#post-54990

Verrichtingen van de dvp

Vòòrdat ik daar één topic ga openen waarin ik communiceer over mijn aanwezigheid en dienstverlening, wil ik eerst een aantal dingen rechtzetten.

Huidige topic https://www.girlsreview.nl/threads/daten-met-een-sekswerker-hier-hoe-een-betere-partner-te-zijn.20683/ verplaatsen naar de categorie https://www.girlsreview.nl/forums/off-topic-lounge.158/

PS: De inhoud van de thread is al gerapporteerd...
Het zou fijn zijn als de thread daadwerkelijk ook naar de juiste categorie wordt verplaatst.


Mijn excuses nogmaals voor het maken van threads in de onjuiste categorie eerder.

LET OP: Indien de bovenstaande topic is verplaatst, zal ik daar één topic openen waarin ik communiceer over mijn aanwezigheid en dienstverlening.

Liefs, Jazzmin.

@admin, zou je dit voor elkaar kunnen krijgen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan