Lof voor de makers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In principe hebben we een PWA (progressive web app)
EDDC99C9-48E8-41FA-83BE-977D9351A2EA.jpeg

Als je op Android op het forum links boven het hamburgermenu opent, en daarin helemaal naar onder scrollt zie je "Installeer de app" staan, zo kun je het forum wel als app op je telefoon installeren.

Op een iPhone kun je als je op het forum zit in het menu van safari onderaan op het deel knopje klikken, en dan "Zet op beginscherm" kiezen.

Het verschil tussen de 2 is dat je op een Android ook push berichten kunt krijgen van nieuwe posts in je gevolgde topics, dat kan bij de iPhone niet.

Sinds iOS 16.4 ook Push notificaties op iOS.
 
Nu we het toch even over pushmeldingen hebben. Elke keer stelt de webversie de vraag opnieuw. Niet meer vragen helpt niet. Bij mijn instellingen heb ik alle pushmeldingen al afgevinkt.

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? Nee, cookies bewaren doe ik niet. Mijn browser gooit alles weg bij het afsluiten.
 
Ik heb geen Android dus dit gaat bij mij niet werken, maar is het een progressive web app wat je dan installeert of download ie dan een apk bestand? lekker bezig in ieder geval admin (en het team erachter?)
 
Heel prettig in dit forum is de optie om bepaalde mensen te kunnen negeren. Je ziet hun postings niet meer, en (heel prettig) als iemand anders ze citeert zie je die tekst ook niet, alleen dat daar tekst stond van "een genegeerd lid" (maar je ziet niet wie).

Dus als je genoeg hebt van het drammerig gepreek van sommige mensen, klik op onder hun gebruikersnaam of in hun profiel op "negeer" en je bent ervan verlost.
 
Ja , ik ga er steeds beter mee om.

Aan de administrator heb ik ook nog een vraag. Bij het belletje rechts boven in de hek krijg ik melding dat een recensie verplaatst is naar een ander topic , van Tilburg naar Groningen naar Veenendaal. Id dit een automatisch bericht , of doet de beheerder dit. Als de beheerder dit doet krijgt hij/zij het in de toekomst nog heel druk denk ik, zeker met dames die maar twee of drie dagen in een stad verblijven.
Is het misschien een optie om een landelijke sectie te maken, ik denk maar hardop.
 
Aan de administrator heb ik ook nog een vraag. Bij het belletje rechts boven in de hek krijg ik melding dat een recensie verplaatst is naar een ander topic , van Tilburg naar Groningen naar Veenendaal. Id dit een automatisch bericht , of doet de beheerder dit. Als de beheerder dit doet krijgt hij/zij het in de toekomst nog heel druk denk ik, zeker met dames die maar twee of drie dagen in een stad verblijven.
Is het misschien een optie om een landelijke sectie te maken, ik denk maar hardop.
Geen slecht idee, een sectie voor "rondreizende dames".
 
Het bericht over de verplaatsing is automatisch, maar het verplaatsen van het topic van de ene naar de provincie is handwerk door het team moderators, grotendeels doordat leden het rapporteer knopje gebruiken als ze zien dat een dame verplaatst is van stad/provincie.
 
Ik snap het, maar als er een recensie gemaakt wordt ,en de dame trek door gans Nederland kun je elke 3-4 dagen alles verplaatsen, onnodig volgens mij. Als ik een recensie zoek doe ik dat altijd op advertentie nummer, en dan maakt het niet uit waar de dame op dat moment zit, het gaat om de advertentie. Zal de moderators veel aandacht schelen, zeker als het hier wat drukker gaat worden.
 
Ik snap het, maar als er een recensie gemaakt wordt ,en de dame trek door gans Nederland kun je elke 3-4 dagen alles verplaatsen, onnodig volgens mij. Als ik een recensie zoek doe ik dat altijd op advertentie nummer, en dan maakt het niet uit waar de dame op dat moment zit, het gaat om de advertentie. Zal de moderators veel aandacht schelen, zeker als het hier wat drukker gaat worden.
Zolang het te doen is, doen we dat gewoon. Volgens mij werd dat op Hookers ook gewoon zo gedaan?
 
Als een Dame nou echt heel veel verplaatst, zoals bijvoorbeeld Giulia, wellicht een apart subforum toevoegen aan privéontvangst: "Heel Nederland" En daar dan die paar Dames instoppen.

Wat we nu hebben en hadden op Hookers, is vooral veel modereerwerk. Om de voorstanders van één groot subforum de wind even uit de zeilen te nemen. Ook dat is veel modereerwerk, de topictitel moet nog steeds bijgewerkt worden zodra een Dame verplaatst. Het eigenlijke verplaatsen van een draad is heel weinig werk. In vBulletin was ik daar altijd zo mee klaar.

Die automatische melding is wel fijn trouwens.(y)

Edit: @admin, klopt, we deden dat daar exact zo. Feedback van de leden was zeer welkom daarbij.
 
Zolang het te doen is, doen we dat gewoon. Volgens mij werd dat op Hookers ook gewoon zo gedaan?
Het kan zijn dat ik me vergis, maar als je op Hookers een recensie maakte bleef de aanmaakplaats altijd staan volgens mij. Ook als andere reageren met een andere plaatsnaam kwam deze er gewoon onder te staan. Het gaat uiteindelijk om de verrichtingen van de dvp , en niet waar ze uit eindelijk gehuisvest is, de werkwijze veranderen meestal niet van stad tot stad.
 
Ik kan me ook herinneren dat er bij dames meerdere plaatsen bij stonden. Waren die voor de rondreizende dames of meer voor degene die ontvingen op meerdere plekken?
 
Zoals het nu gaat vind ik het erg fijn.
Naam dame, plaats en indien van toepassing daarachter de andere steden, waar dame werkt(e).

Topper waarvan je zien kan dat ze bij je in de buurt zat, kan je zo toch beetje extra in de gaten houden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan