Grindr shemales

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kees22L

Newbie
1
24/08/23
0
Ik heb zonet grindr aangemaakt.
Maar hoe ik kom in contact met shemales via die app? Of zijn er betere sites om mee contact te komen.
En moet je via grindr ook betalen?
 
Hier zit ik met dezelfde vraag,
Ik zie maar geen shemales, enkel mannen
Of moet je dan toch gaan betalen.
Hoop dat iemand hier iets meer over kan zeggen
Op mijn iPhone gaat het zo:

Grindr openen, linksboven is een ronde knop te zien van je account. Net daaronder zie je nog rondje met twee horizontale streepjes. Als je hier op drukt ga je naar beneden scrollen op "more filters", daar zie je tribes met daarin "trans" , deze aanvinken en onderaan op "apply" drukken. Daarna krijg je niet alleen mannen maar ook transen te zien.

Ik gebruik de onbetaalde versie.
Je krijgt dan wel iedereen te zien maar kan niet met iedereen contact maken. Alles wat boven "XTRA" staat kun je zien en contact met maken.
Als je meer wil zien kun je op "explore" drukken en dan aangeven op de kaart waar je wil zoeken. Meestal kun je dan meer contacten zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zonet grindr aangemaakt.
Maar hoe ik kom in contact met shemales via die app? Of zijn er betere sites om mee contact te komen.
En moet je via grindr ook betalen?

Succes. De shemales daar krijgen 1000den berichten van mannen. Om succes te hebben moet je, of heel groot geschapen zijn, bodybuilder zijn, of betalen.

Alhoewel, soms kom je er door heen als gemiddelde (jonge)man.

En idd, de meeste shemales op Grindr staan ook op Kinky. Dus met die mannen moet je ook concurreren. Vaak gaat de betalende klant voor.
 
Er zijn echt wel wat transen actief op Grindr. Ik heb redelijk wat dates via daar gehad met soms hele lekkere transen.

Je moet alleen geduld hebben en veel geluk.

Via Explorer kan je ze idd zien maar als je boven de 20km ofzo zit is het al niet interessant voor ze.

Meeste kans maak je in Amsterdam en Rotterdam.
 
Grindr wordt interessant als je bijvoorbeeld naar Bangkok gaat. Natuurlijk velen die zich als "freelancer" voorstelt, maar zeker ook chicks with dicks voor dirty fun. Hier in NL is dat een kwestie van geduld.
Wel een leuk idee misschien moet ik een keer naar Bangkok. Hier is het niet echt goed heb ik het idee meestal is vragen ze er geld voor en zitten ze ook op kinky. Als je geluk hebt af en toe wel eens 1 die het ook gratis en voor de fun doet.

Zou niet zeggen dat ik lelijk ben maar ben niet erg lang en heb ook geen gespierd lichaam en dat is nou wel wat ze meestal zoeken
 
Let op: veel, misschien wel de meeste profielen op Grindr van transseksuele dames van plezier zijn nep. Zodra je aangeeft dat je geintereseers bent moet je eerst een voorbetaling doen via Paypal.
 
Hier is het niet echt goed heb ik het idee meestal is vragen ze er geld voor en zitten ze ook op kinky.

Zou niet zeggen dat ik lelijk ben maar ben niet erg lang en heb ook geen gespierd lichaam en dat is nou wel wat ze meestal zoeken
Transwijven die geld vragen mag je voortaan doorverwijzen naar sexjobs of kinky. Gaat men op Grindr daar op in daar wordt het net een zwaar vertyft zooitje als op chatgirl waar zelfs een kamerolifant geld vraagt.

En dat laatste ligt niet aan jou. Komt door een hogere interesse van kerels aan tg dames. Onder hen zitten wijven die daardoor een verstandelijke afwijking hebben gekregen: Het trippel G complex: goed fout, gespierde en grote paal.
 
Het korte antwoord is: je hebt maar weinig kans. Overaanbod voor trans vrouwen maakt dat ze kunnen vissen in de top 1% van de hoop. Dus als zij voor hun pleziertje eens iets willen valt de modale man uit de boot. Hoe zou je zelf zijn?
 
Let op: veel, misschien wel de meeste profielen op Grindr van transseksuele dames van plezier zijn nep. Zodra je aangeeft dat je geintereseers bent moet je eerst een voorbetaling doen via Paypal.
ze kunnen nog verder gaan, dreigen met een verspreiden van jou foto's, (als je die heb verstuurd, facepic. ze proberen eerst zoveel mogelijk van je te weten te komen en gaan dan om geld vragen
 
Anal.ist Planetromeo heeft sinds vandaag beperkingen gedaan in zoekfilters voor gratis account, zoals gender. Met een romeo plus account kan je ze pas gebruiken.
 
Mijn ervaring. Tijdverspilling. 90% van de reacties die je krijgt zijn van mannen (ik weet het, ook shemales zijn mannen), ook al zet je in je profiel dat je alleen op zoek bent naar shemales. Super irritant die gasten. Zelf wel twee keer een "date" gehad met twee mooie shemales maar die zochten uiteindelijk ook liefde waar ik totaal geen zin in heb dus maar geblokkeerd. Inderdaad wat shemales die op kinky ook adverteren zoals deze gek: https://www.kinky.nl/advertenties/541896-cataleya-ts. Hij stuurt berichten en vervolgens gaat hij drama zoeken als je niet reageert. De persoon maakt dan ook een nieuwe account aan om onder de blok uit te komen. Kortom, Grindr is in NL geen toegevoegde waarde.
 
@LustLovingIt dat heb je goed gezien. 7 en 8 jaren terug waren mijn top jaren mbt daten met transgender dames, als fwb had ik toen een aantal. 1 daarvan was de legendarische kristal met een grote pik. Ze was vnl in Nederland en Duitsland. We hadden tot 3 jaar terug contact. Van haar zag ik 7 jaar geleden dat ze op planetromeo klanten werft. En dat dit ook op grindr plaatsvind dat is logisch.

In dit rubriek had @Fredje020 al een gouden tip gegeven. Ik kan me nog herinneren dat hij ergens anders aangaf om via die weg niet bij Grindr (of andere chats) in te gaan voor paydates. Anders krijg je hetzelfde drama als bij chatgirl.nl. Daar tref je nogal stellen, die mannelijke wapfeestjes investeerders zoeken. Daar was en is het gewoon niet leuk meer. Zonde van de moeite.

Zoals Fredje hier al eerder zei kwestie van geduld en de filters van grindr goed gebruiken. Shemales die daar een profiel kunnen naast klanten werving ook hun zinnen zetten voor regelaars, trafficanten, een kamer, party naar hun wens of een toyguy.

Cumgiver
 
Gisteren had ik via Grindr een date. Was een tgirl poppetje van midden 20 dan een trans. Let wel had 2 zinkende dobbers waarvan 1 trans die fake was (fakecheck met "search for image" app).

Ze zat niet ver van mij en kwam op afgesproken tijd binnen. Zag er leuk uit, klik was goed gelijk lekker tongzoenen bij binnenkomst en een grijpgrage asset check ontvangen. Ze zat in een flat in de "sjieke" schilderswijk, op loopafstand van de doubletstraat. Beetje rommelig maar goed ik begon haar te pijpen. Pik lekker hard, Sjaak Trekhaak model van een middenformaat. Mijn cumgun werd ook door haar genilfisked. *De aap bleef in de mouw. *

Toen pakte ze een gevouwen blikje en legde in het midden weed op. Vlammetje eronder en ze zoog eraan. Ik bleef er van af, al ben ik er niet vies van tip bij zo'n 1e date niet haar dope gebruiken. Later rookte ze wat anders en begon mijn aars te rimmen en blaasje rook in en duwde haar pik erin. Smaak trekhaak voelde lekker hard in mijn aars en lekker. Heerlijk mee kunnen stoten.
Moment dat de aap uit mouw kijkt, isdat ze haar telefoon in de gaten houdt en berichten stuurde.

Vervolgens zoende we verder, ik ging haar aarspussy likken en snel zat mijn cumgun in haar neukgrot. Irritant was dat tussentijd haar redbull blikje pakte als weedpipe. Toen kon haar nog even goed doorhalen en de aap riep uit de mouw: er komt een klant aan ik moest weg... ingestemd en afgesproken dat ik ruim een uur terug zal zijn. Moest de cumgun ontdoen van diepe neukgrot resten maar was niet veel.

De aap uit de mouw moment was dat ze via de app vroeg naar hulp bij scoren van coke en vroeg me 50 euro mee te nemen. Gelukkig dat ik al mijn spullen meegenomen heb en ik gaf aan dat we dit niet via grindr afgesproken hadden. Dame staat nu op kinky als Pamela.

Even samengevat principe is Grindr is niet bedoeld voor werven van klanten. Als ze eerder aangaf dan kon ik naar een link van haar advertentie vragen, maar dan blokken ze je. De reden staat in mijn post voor deze bijdrage. Voor jullie die interesse hebben om haar te bezoeken, ze gebruikt veel. Voor mij een genot van korte duur. Ze is voor de White party liefhebbers.

CG
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan