Recensie Lola, Leiden Prive, Leiden 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lechmed

Newbie
17
14/12/22
22
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/lola/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lola is simpelweg geweldig. Ik ben oprecht verbaasd dat ik de eerste ben die een review van haar plaatst hier, met dat ze al een paar maanden bij in ieder geval Leiden Prive werkt. Ze is echt super knap, erg lief, heeft een heerlijke glimlach en ze luistert aandachtig en geduldig. Een Tsjechische met een mooi gevormd natuurlijk lichaam, slank maar niet mager. Lekkere, mooi gevormde borsten en billen. Een hele fijne zachte huid, en een cheeky ijshoorntje op haar zij getattooeerd. Ze komt duidelijk uit Tsjechie qua uiterlijk, maar ze heeft niet van die super harde lijnen in haar gezicht. Ze is dus geen engelse studente, zoals de website zegt, maar ze kan gewoon prima Engels spreken en je kan na het heerlijke intiem zijn met haar goed praten.

Na de eerste keer dat ik bij haar langskwam begreep ik ineens waar de termen "GFE" en "herhalingsgevaar" vandaan kwamen. Ik ben dus ook al een paar keer langs geweest sindsdien:LOL:. Na voorzichtig aftasten de eerste keer en goed met haar praten wat zij ook prettig vind heb ik haar ook oraal mogen plezieren, en wat een genot is dat! Ze heeft een, naar mijn mening, erg mooie vagina, rook heerlijk, werd lekker nat. Ze genoot er goed van en het leek ook oprecht. Ik had daarbij ook gezegd dat het mij er niet om gaat of ze klaarkomt, maar dat ze er van geniet, want daar geniet ik juist het meeste van, en het aangeeft als ze er niet van kon genieten, zodat we wat anders konden doen en het samen fijn hebben. Erg lekkere PMC, uitgebreid aandacht voor mijn ballen ook, eerst uit haarzelf, later ook steeds meer op mijn verzoek:LOL:. Intiem, oh wat een uitzicht, ik kan haar niets anders dan aanraden. Wees lief voor haar en je krijgt het uitgebreid terug. Ik heb erg fijne dates gehad met haar, ik wou dat ik ruimer in het budget zat en dat ik haar nog veel vaker kon bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal gesproken ga ik regelmatig naar Leiden Prive voor een andere dame, maar die is niet elke week aanwezig. De gastdame had me via de mail al eens gewezen op Lola en toen de voorgaande recensie verscheen moest ik de proef op de som nemen.

Whow!
Alles wat hiervoor geschreven is klopt. Ik kan dat niet beter verwoorden. Wat een schitterende dame met dito uitstraling.
Alles wat ik wens tijdens een date is aan bod gekomen, vol passie en aandacht. Ik heb genoten, Lola heeft genoten en het herhalingsgevaar is honderdduizend procent.
Wat een geluksmomentje was dit zeg!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
230 + 20( Tongzoenen) + 10 (Tip)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
World class services. Beautiful lady. Will
book for 2 hours next.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/lola/
Totale kosten (in euro)
115+20 (Tongzoenen)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lola est tout simplement incroyable. Je suis vraiment surpris d'être le premier à publier une critique d'elle ici, étant donné qu'elle travaille à Leiden Prive depuis quelques mois. Elle est vraiment super jolie, très douce, a un magnifique sourire et elle écoute attentivement et patiemment. Un Tchèque avec un corps naturel bien formé, mince mais pas maigre. Des seins et des fesses savoureux et magnifiquement formés. Très belle peau douce et un cornet de glace effronté tatoué sur le côté. Elle est clairement de la République tchèque en apparence, mais elle n'a pas ces lignes super dures sur son visage. Elle n'est donc pas étudiante en anglais, comme le dit le site Web, mais elle parle un anglais excellent et vous pouvez lui parler après avoir été merveilleusement intime.

Après la première fois que je lui ai rendu visite, j'ai soudainement compris d'où venaient les termes "GFE" et "risque de récidive". J'y suis donc allé plusieurs fois depuis :MDR:. Après avoir sondé attentivement la première fois et bien parlé avec elle, ce qu'elle aime aussi, j'ai également pu lui faire plaisir oralement, et quel plaisir c'est ! Elle a, à mon avis, un très beau vagin, sent bon, est devenu agréable et humide. Elle a vraiment apprécié et cela semblait sincère. J'ai aussi dit que je m'en fous si elle vient, mais qu'elle aime ça, parce que c'est ce que j'apprécie le plus, et cela indique si elle ne pouvait pas en profiter, pour que nous puissions faire autre chose et passer un bon moment ensemble. PMC très savoureux, une grande attention à mes couilles aussi, d'abord d'elle-même,:MDR:. Intime, oh quelle vue, je ne peux que la recommander. Soyez gentil avec elle et vous le récupérerez généreusement. J'ai eu de très bons rendez-vous avec elle, j'aurais aimé avoir plus de budget et pouvoir lui rendre visite beaucoup plus souvent.
(Sorry for English)

I went today in Leiden and around the corner i stopped in LeidenPrive.
To my surprise, Lola was th only one available, how can i be so lucky.
I remembered the feedback fro, this topics, and i knew that i should try.

And what a wonderful moment, what can i say more than the previous feedback have already said.
Lola is a pearl.

My only regret, i only stayed for 45 mins.
I'll for sure come back.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame biedt een uitstekende service. Alleen tongzoenen was met puntje van de tong. Haar mond blijkt meer geschikt voor het pijpwerk ;-)

Qua uiterlijk was ze helaas niet helemaal mijn smaak. Ze was langer en minder slank dan verwacht. Ook haar gezicht viel me tegen. Wel hele mooi borsten.

Ze is zeer vriendelijk, relaxed en meegaand in het spel.

Haar omschrijving op de sites van Leiden Prive en Dianes Secret wijkt af van de werkelijkheid vanwege privacy.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
300 + extra’s
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Third time
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan