Recensie Lola (Ned), Doetinchem, Eroscentrum Escape k35 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volledig met jullie eens, ligt de lat zoveel lager in Doetinchem?
Niet echt denk ik, echte afraders zitten er niet eens bij. Maar ik geef dan liever de voorkeur aan een relaxtere dame met wat meer persoonlijke aandacht (die zijn er ook in Doetinchem) dan eentje die zogenaamd alle registers opentrekt op een manier alsof ze de trein nog moeten halen (die zitten er ook bij). Dit is overigens geen beoordeling van Lola.

Vandaag bij Lola geweest en inderdaad vele stonden te wachten,maar mijn geduld werd beloond en ik kon naar binnen😁eindeliik weer een oer-Hollandse dame prachtig lichaam en de service was geweldig,echt een aanwinst voor escape!! Ze vroeg de normale prijzen (en zeer zeker niet eronder )en deed lekker geil tegen me dus jammer van de negatieve berichten wat ik lees dat is ten onrechte ze is het zeker waard erheen te gaan.
Lola je zal me gauw weer terug zien

Hoe zijn haar prijzen nu???
Ik heb 100 Euro betaald voor 'verschillende standjes' en als extra PZC. Ik vind dit niet duur voor een klein half uur. Daarom heb ik 20 Euro fooi gegeven.

Lola nam ondanks de wachtrij ruimschoots de tijd voor mij. Ze gaf aan ook te balen van de rij. Als er echt veel mannen staan te wachten gaat ze pauze nemen, niet vanuit kapsones, maar om de mannen uit te laten waaieren naar de andere dames.

Dat ik zeer tevreden was over Lola heeft niets te maken met de lage verwachtingswaarde in DTC. Wat dat betreft ben ik wel wereldser dan mijn eigen stadje.

Maar als mensen geen klik met haar hebben. SUPER. Dan verdwijnen de wachtrijen en ga ik voor kerst nog een keer bij Lola op bezoek.

Ik heb 100 Euro betaald voor 'verschillende standjes' en als extra PZC. Ik vind dit niet duur voor een klein half uur. Daarom heb ik 20 Euro fooi gegeven.

Lola nam ondanks de wachtrij ruimschoots de tijd voor mij. Ze gaf aan ook te balen van de rij. Als er echt veel mannen staan te wachten gaat ze pauze nemen, niet vanuit kapsones, maar om de mannen uit te laten waaieren naar de andere dames.

Dat ik zeer tevreden was over Lola heeft niets te maken met de lage verwachtingswaarde in DTC. Wat dat betreft ben ik wel wereldser dan mijn eigen stadje.

Maar als mensen geen klik met haar hebben. SUPER. Dan verdwijnen de wachtrijen en ga ik voor kerst nog een keer bij Lola op bezoek.
Moet je voor beffen en vingeren extra betalen bij de meeste dames zit beffen erbij bij de start prijs van 60 euro

Niet echt denk ik, echte afraders zitten er niet eens bij. Maar ik geef dan liever de voorkeur aan een relaxtere dame met wat meer persoonlijke aandacht (die zijn er ook in Doetinchem) dan eentje die zogenaamd alle registers opentrekt op een manier alsof ze de trein nog moeten halen (die zitten er ook bij). Dit is overigens geen beoordeling van Lola.

Moet je voor beffen en vingeren extra betalen bij de meeste dames zit beffen erbij bij de start prijs van 60 euro
Ik heb niet gevraagd om te beffen of te zoenen. Heb niet zoveel behoefte plekken te likken waar mannen nét hun kwakkie op gespoten hebben.

vingeren mocht gewoon, maar ik kan me voorstellen als je hardhandig of niet schoon bent ze dat niet wil. Gereedschap waar je je geld mee verdient moet je zuinig mee zijn, heb ik geleerd in de bouw.

Ben nu enkele malen bij Lola geweest, ze is erg vriendelijk en hanteert dezelfde prijzen als de andere dames die ik er bezoek. Zou fijn zijn als ze een blijvertje wordt. Is in mijn opinie een aanwinst voor Escape. En ook goed voor andere dames omdat er mannen komen die ik er eerst niet zag, maar die ook geen zin hebben om achteraan te sluiten en dan maar een andere kamer nemen.

Ben nu enkele malen bij Lola geweest, ze is erg vriendelijk en hanteert dezelfde prijzen als de andere dames die ik er bezoek. Zou fijn zijn als ze een blijvertje wordt. Is in mijn opinie een aanwinst voor Escape. En ook goed voor andere dames omdat er mannen komen die ik er eerst niet zag, maar die ook geen zin hebben om achteraan te sluiten en dan maar een andere kamer nemen.
Een zeer vreemde opmerking van iemand die beweert een dame te hebben bezocht en vervolgens vertelt dat hij mannen ziet die hij eerder nooit heeft gezien. Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch: bent u daar soms van 's ochtends tot 's avonds elke dag aanwezig, dat u alle bezoekers ziet en iedereen bij naam en gezicht kent? Echt hilarisch. Echt enorm grappig.

Een zeer vreemde opmerking van iemand die beweert een dame te hebben bezocht en vervolgens vertelt dat hij mannen ziet die hij eerder nooit heeft gezien. Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch: bent u daar soms van 's ochtends tot 's avonds elke dag aanwezig, dat u alle bezoekers ziet en iedereen bij naam en gezicht kent? Echt hilarisch. Echt enorm grappig.
Hoi Makler. fijn dat ik je aan het lachen kan maken. Ben in de luxe positie dat ik er dagelijks kan komen en probeer de minder drukke momenten uit te vogelen. Dat zijn er de laatste weken wat minder. Maar de meeste vaste gezichten ken ik ondertussen wel. Blijf positief en maak er een mooie dag van en misschien tot strakkiies.

Hoi Makler. fijn dat ik je aan het lachen kan maken. Ben in de luxe positie dat ik er dagelijks kan komen en probeer de minder drukke momenten uit te vogelen. Dat zijn er de laatste weken wat minder. Maar de meeste vaste gezichten ken ik ondertussen wel. Blijf positief en maak er een mooie dag van en misschien tot strakkiies.
Voor zover ik het begrijp, kunnen zich in een bevoorrechte positie bevinden ofwel de eigenaar van de zaak, ofwel mensen die dicht bij hem staan. Daardoor ontstaat de indruk dat juist zij proberen een positieve reactie te plaatsen over een dame die diensten van onbeschermde seks aanbiedt (PZC). Tegelijkertijd, zoals anderen hier al hebben geschreven, begrijp ik de ophef rond deze nieuwe dame totaal niet: ik zie er niets bijzonders in en persoonlijk zou ik daar zelfs niet naar binnen gaan, omdat dit een direct gezondheidsrisico vormt. In Escape zijn er voldoende dames die correct en verantwoordelijk werken, zonder dergelijke risico's, en dat zou naar mijn mening de norm moeten zijn.

Voor zover ik het begrijp, kunnen zich in een bevoorrechte positie bevinden ofwel de eigenaar van de zaak, ofwel mensen die dicht bij hem staan. Daardoor ontstaat de indruk dat juist zij proberen een positieve reactie te plaatsen over een dame die diensten van onbeschermde seks aanbiedt (PZC). Tegelijkertijd, zoals anderen hier al hebben geschreven, begrijp ik de ophef rond deze nieuwe dame totaal niet: ik zie er niets bijzonders in en persoonlijk zou ik daar zelfs niet naar binnen gaan, omdat dit een direct gezondheidsrisico vormt. In Escape zijn er voldoende dames die correct en verantwoordelijk werken, zonder dergelijke risico's, en dat zou naar mijn mening de norm moeten zijn.
Nou Makler, of hoe je ook heten mag, ik ben gewoon een client die het nu toch op moet nemen voor deze dame. Jij zit lekker anoniem een kwetsbare jonge dame (die zich niet kan verweren) af te kraken. Wat is er met je gebeurt in dit leven ? Heeft ze je afgewezen ? Het is kwalijk dat je coute que coute hier negatieve dingen over haar zit te schrijven. Willens en wetens doe je aan broodroof. De dames die daar werken zijn allen harde werkers en voor allen zou je respect moeten hebben. Maar dat je juist 1 persoon eruit pikt dat zet mij te denken. Volgens mij is dit platform daar ook niet voor bedoelt. Get a life vriendin....

Nou Makler, of hoe je ook heten mag, ik ben gewoon een client die het nu toch op moet nemen voor deze dame. Jij zit lekker anoniem een kwetsbare jonge dame (die zich niet kan verweren) af te kraken. Wat is er met je gebeurt in dit leven ? Heeft ze je afgewezen ? Het is kwalijk dat je coute que coute hier negatieve dingen over haar zit te schrijven. Willens en wetens doe je aan broodroof. De dames die daar werken zijn allen harde werkers en voor allen zou je respect moeten hebben. Maar dat je juist 1 persoon eruit pikt dat zet mij te denken. Volgens mij is dit platform daar ook niet voor bedoelt. Get a life vriendin....
"Vriendin"??? Je verwart mij duidelijk met iemand anders. Waarom besluit jij eigenlijk dat ik iemand van zijn inkomsten kan beroven??? Waar zijn zulke conclusies op gebaseerd??? Anonimiteit is hier volkomen normaal, en ik denk niet dat iemand hier bereid is om zijn volledige naam, adres en burgerlijke staat openbaar te maken, dus daar zie ik niets bijzonders in. Wat betreft de suggestie dat ik zogenaamd door iemand ben afgewezen: dat klinkt vergezocht. Ik heb simpelweg mijn persoonlijke mening en mijn eigen kijk op de situatie gegeven. Iedereen maakt zijn eigen keuzes en bepaalt zelf wat voor hem acceptabel is en wat niet.

Oké, ik zie het al voor me...

Hallo Lola, hoi...
Ik heb een vraag,...
Wil je binnenkomen,...
Nee, heb alleen een vraag,...
Nou, ja, loop dan maar door,...
Ja, maar, ik een vraag voor een medewandelaar,...
Was ik niet duidelijk, doorlopen,...
Laat hem maar lekker zelf langskomen dan, als hij iets van mij wil weten....

Oké, ik zie het al voor me...

Hallo Lola, hoi...
Ik heb een vraag,...
Wil je binnenkomen,...
Nee, heb alleen een vraag,...
Nou, ja, loop dan maar door,...
Ja, maar, ik een vraag voor een medewandelaar,...
Was ik niet duidelijk, doorlopen,...
Laat hem maar lekker zelf langskomen dan, als hij iets van mij wil weten....
Mooi, maar ze vertelt wel degelijk privé zaken en ook over haar verleden. Mss niet tegen iedereen maar ze is geen gesloten boek hoor.

Laten we ervan uitgaan dat het Angel uit skw is. En wat ben jij dan wijzer geworden. Je wil haar bezoeken. Ga dan. En vraag het haar zelf.

Of zijn er andere punten die we zouden moeten vragen, maat BH en slip, of wat dan ook...

Kan wel verklappen dat ze rookt,...

Laatst bewerkt:
Wat iedereen allemaal over haar schrijft maakt mijn niks uit voor mijn is ze een topper. Heb voor volgende week weer een afspraak met haar staan voor een uurtje. Kijk ernaar uit😋😋😋

Je hoeft geen Einstein te zijn om 1 plus 1 bij elkaar op te tellen. Op de dagen dat Lola in Doetinchem is, was Angel niet te vinden in het SKW.
Fysieke omschrijving, diensten en ervaringen komen volledig overeen.

Ik snap wel dat ze een andere locatie probeert. Voor de wandelaars in het oosten van het land, veel plezier :)

😅 Antwerpen en Doetinchem is best een afstand.
Precies, als ik on de regio Antwerpen zou wonen, dan ga ik de rit niet naar Doetinchem ondernemen, of vice versa. Dus wat maakt het uit of het de dame is van het skw.
Wat een overdreven reactie voor een simpel verzoek om te vragen of zij het is zodra iemand weer eens bezoekt.
De meeste wandelaars worden moe van dit soort verzoekjes en vragen over wie er zijn of ze al ervaring hebben opgedaan met.

Precies, als ik on de regio Antwerpen zou wonen, dan ga ik de rit niet naar Doetinchem ondernemen, of vice versa. Dus wat maakt het uit of het de dame is van het skw.

De meeste wandelaars worden moe van dit soort verzoekjes en vragen over wie er zijn of ze al ervaring hebben opgedaan met.
Wederom vrij absolute uitspraken. In het verleden hebben we in het andere topic elkaar beleefd geholpen en ervoor gezorgd dat we niet bij het verkeerde raam stonden. En wie weet, misschien moet je een keer toevallig in de buurt zijn en dan weet je dat je bij een oud toppertje langs kunt. Maar ik hoor onderliggende frustratie dus het is je vergeven

Daardoor ontstaat de indruk dat juist zij proberen een positieve reactie te plaatsen over een dame die diensten van onbeschermde seks aanbiedt (PZC). Tegelijkertijd, zoals anderen hier al hebben geschreven, begrijp ik de ophef rond deze nieuwe dame totaal niet: ik zie er niets bijzonders in en persoonlijk zou ik daar zelfs niet naar binnen gaan, omdat dit een direct gezondheidsrisico vormt.
Waar je wel of niet naar binnen stapt moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar dat een dame pzc aanbiedt is niet zo heel bijzonder. Je vindt het een gezondheidsrisico maar ik denk dat je vast wel eens bij een dame bent geweest die ook pzc aanbiedt en dat je dat niet wist.

Waar je wel of niet naar binnen stapt moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar dat een dame pzc aanbiedt is niet zo heel bijzonder. Je vindt het een gezondheidsrisico maar ik denk dat je vast wel eens bij een dame bent geweest die ook pzc aanbiedt en dat je dat

Waar je wel of niet naar binnen stapt moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar dat een dame pzc aanbiedt is niet zo heel bijzonder. Je vindt het een gezondheidsrisico maar ik denk dat je vast wel eens bij een dame bent geweest die ook pzc aanbiedt en dat je dat niet wist.
Ik ben van nature afkerig en hecht veel waarde aan mijn gezondheid. Daarom kies ik dames zorgvuldig en lees ik recensies — zo weet ik zeker dat het veilig is en kan ik problemen vermijden.

Terug
Bovenaan Onderaan