Recensie Lola (NL) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Stamgast
314
06/10/21
299
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
zojuist deze prachtige dame mogen bezoek. Ze zit op de kamer naast de kantine. Knappe jonge dame met een zuiderlijk accent. Ze heeft inderdaad een actie week. Nou dat heb ik geweten, lekker zoenen, pijpen zonder, beffen en daarna lekker staand in doggie afgemaakt. Wat een aanwinst is deze dame voor de Escape. Helemaal nieuw is ze niet in het vak. Ze heeft eerder in Antwerpen gestaan, maar dat beviel haar niet echt. Ik had mij voorgenomen om in 2026 te minderen, maar dat gaat niet meer lukken ben ik bang voor haha!

zojuist deze prachtige dame mogen bezoek. Ze zit op de kamer naast de kantine. Knappe jonge dame met een zuiderlijk accent. Ze heeft inderdaad een actie week. Nou dat heb ik geweten, lekker zoenen, pijpen zonder, beffen en daarna lekker staand in doggie afgemaakt. Wat een aanwinst is deze dame voor de Escape. Helemaal nieuw is ze niet in het vak. Ze heeft eerder in Antwerpen gestaan, maar dat beviel haar niet echt. Ik had mij voorgenomen om in 2026 te minderen, maar dat gaat niet meer lukken ben ik bang voor haha!
Vandaag ook maar eens poolshoogte nemen. Verslag volgt😃

Terug
Bovenaan Onderaan