WHEM Lolita, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben onlangs geweest. Ontvangt in een studentenflat. Het is meisje van de fotos. Ze is jong, rond 20-25. Laten we zeggen, de fotos schetsen een veel fitter beeld. De video op kinky lijkt van iemand anders, want haar figuur is heel anders. Cup E of F denk ik (echte) en proportionele benedenkant. Zag er lekker uit in z'n hondjes, ook goed kon stoten.

Zij is vriendelijk al best passief. GFE was okeish - mijn eerste keer (voorheen meestal RLD of privehuizen en de twee keer priveontvangst waren er heel zakelijk). Ik verwachte van de veelbesproken GFE iets meer. Maar goed, ik neem aan dat het niet zo makkelijk is met een onbekende een liefde te spelen.

Al niet inbegrepen in het basispakket (250eur), heeft ze me in 't begin gepijpt zonder. Dat was lekker, maar niet heel lang. Had me een paar keer later nog gepijpt met, wat ook was goed.

Zoent ze fijn en wanneer opgewonden hebben we ook tonggezoend. Heel leuk om na veel jaren weer een jonge meid te zoenen - geeft aangename herinneringen.

Hygiëne was in orde. Heb haar gebeffed. Het is de tweede keer dat ik het doe bij een dvp. Vorige keer was het een ellende en ik beloofde mijzelf om dit niet meer te doen. Maar bij Lolita kreeg ik goed gevoel en ze bleek heel fris en lekker, dus blij mee.

Het enige minpunt was dat ik moe en gestrest was, waardoor mijn vriend had een aantal keer moeite (daarbij ook speelde een rol dat ik meestal op slanke meiden val). Na ongeveer 30 min kwam ik klaar en dacht van rustig te blijven liggen, maar zag in haar ogen dat het tijd is om af te ronden. Was niet dringend aangegeven zoals bij sommige dvp's, maar voor mij voldoende om niet de grenzen te zoeken.

Als ik meer geld had, zou ik misschien herhalen, nu kennen wij elkaar. Maar nu moet ik bezuinigen en desnoods liever naar RLD. Ook, zoals ik zei, het is een kwestie van smaak - als je van rondingen houdt, dan zou je haar fijn vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan