Recensie Lolita, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

optimus

Wandelaar
39
14/03/23
24
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lolita-whatsapp.html
Totale kosten (in euro)
120
Deze dame nog maar eens opnieuw bezocht na een vorige goede ervaring. Leuven is min of meer haar vaste plaats. Heel even was ze naar Mechelen maar dat was tegengevallen heb ik van haar begrepen. Dit maal gekozen voor een uur. Het is duidelijk wat haar specialiteit is: ze kan de spanning bij een bj meer dan een halfuur opbouwen; vervolgens bood ze aan om toch even met cd wat klassieke standjes te proberen, op haar suggestie best die waar ik het meest controle houd met de bedoeling, naar het einde toe toch met cim te eindigen. Ze suggereert het zelf, als je er bijna bent, trek maar terug (cd eraf) en dan kan je in mijn mond eindigen.. Leuk dat ze zelf weet dat dit top is en ze er ook niet vies van is .
Daarna geeft ze een rugmassage waar ik echt wel van genoot. Hoewel haar specialiteit bij het mondelinge werk ligt had ik toch de indruk dat ze bij het nmc wel meegenoot. Een dame die niet zoals zo vele dames de instructie geeft van "ga al maar liggen" en dan met de rode cd afkomt. Ze voert de bj uit overal in de kamer, op het bed, naast het bed, al zittend, liggend,...ik zou er beter over zwijgen en ze voor de happy few houden.

Terug
Bovenaan Onderaan