Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    251
In de volksmond worden sekswerkers gewoon hoeren genoemd.
We kunnen ze hier wel op een voetstuk zetten, maar buiten dit forum, wordt er toch voornamelijk op hun neergekeken. En als vader zijnde is het je ergste nachtmerrie als je dochter je komt vertellen dat ze sekswerker wilt worden.
Ja maar buiten dit zijn onwetende mensen , die niet weten wat een genot de dames ons geven , dus laten wij respectvol de dames ,sex werkers noemen , want wij beleven er plezier aan ,blij dat er deze dames zijn ,die dit werk doen

Ja maar buiten dit zijn onwetende mensen , die niet weten wat een genot de dames ons geven , dus laten wij respectvol de dames ,sex werkers noemen , want wij beleven er plezier aan ,blij dat er deze dames zijn ,die dit werk doen
Inderdaad, dat mag ook eens gezegd worden.

Je kan een landbouwer ook gewoon een boer noemen, maar sommige mensen vertonen een gedrag dat we ook met 'boer' of 'boers' omschrijven alhoewel dat geenszins wil zeggen dat een landbouwer zich op die manier zou gedragen.

Zolang de term 'hoer' in die bevooroordeelde volksmond (een volksbakkes?) een negatieve bijklank heeft, gebruiken moderne welopgevoede mensen dus liever normale woorden zoals 'sekswerker'. Het verwondert mij dat er uitgerekend bij de wandelaars (hoerenbokken of hoerelopers?) toch nog geregeld mensen zoals @Fausto het nodig vinden om op het woordgebruik 'sekswerker' te wijzen en uit te pakken met hun volksmuilvariant. We mogen vandaag de dag niet meer spreken over een neger, of over Zwarte Piet, maar hola, let op he, als ze vettig en neerbuigend kunnen doen over sekswerk, dan zijn ze daar hoor.

Volgens mij kadert sommige mensen hun vettig woordgebruik in hun hypocriete neiging om naar buiten uit te lachen en te zitten 'afgeven' op de dames waar ze nadien stiekem (en nog wel betalend) gaan mee neuken. Vergeet niet, als je bij jouw sekswerker bent, dat je zelf evenzeer je broek uit doet dan die dame he....

En wat vind je van de term "andouwen"?🤭

"Ik ga d'r eentje andouwen"
Voor een uitbreiding van dat soort woordgebruik, verwijs ik je met plezier door naar een ander forum met de zelfde initialen als de Nederlandse Zeebravinken Club, waar enkele mensen hun doctoraatswerk neerschrijven om de titel van Dr. in de Vetzakkerij te verkrijgen. Er zitten daar een paar eertmansen en jannemannekes elkaar te beconcurreren met allerlei omschrijvingen i.v.m. vrouwen, waar een normale mens k*tsneigingen van krijgt. En af en toe GR nog wat uitlachen.

Goh,
Ik vind dat te ver gaan. De woorden Hoer of Slet kunnen ook geil zijn in bepaalde context. Ik noem mijn hotwife ook wel zo soms.
Het is pas fout als je die woorden gebruikt om te kwetsen of te denigreren. Pretty vergelijkbaar met woke discussies dus.
Ik vind bvb ook veel gangbang affiches te grof en vrouwonvriendelijk (crashzone bvb). Maar daar denken anderen misschien ook weer anders over.
Ik wordt ook niet graag wereldvreemde freak genoemd bvb. Maar ook daar... als de afzender je zo noemt om je te kwetsen dan zegt dat veel over hem. Als mijn partner dat zegt om me te teasen... dan is dat okay.
Context is alles.

Goh,
Ik vind dat te ver gaan. De woorden Hoer of Slet kunnen ook geil zijn in bepaalde context. Ik noem mijn hotwife ook wel zo soms.
Het is pas fout als je die woorden gebruikt om te kwetsen of te denigreren. Pretty vergelijkbaar met woke discussies dus.
Ik vind bvb ook veel gangbang affiches te grof en vrouwonvriendelijk (crashzone bvb). Maar daar denken anderen misschien ook weer anders over.
Ik wordt ook niet graag wereldvreemde freak genoemd bvb. Maar ook daar... als de afzender je zo noemt om je te kwetsen dan zegt dat veel over hem. Als mijn partner dat zegt om me te teasen... dan is dat okay.
Context is alles.

Precies, het is de toon die de muziek maakt. Het kan in mijn beleving juist opwindend zijn tijdens de daad, net zoals haren trekken opwindend kan zijn - maar doe je het met de verkeerde intenties / op de verkeerde manier, dan is het juist niet gepast.

That's life, is het niet?

Terug
Bovenaan Onderaan